Перегляд за Автор "Земляна, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості використання інтерактивних технологій навчання в умовах дистанційного освітнього процесу в початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Земляна, А.У тезах розглянуто особливості використання інтерактивних технологій навчання в умовах дистанційного освітнього процесу в початковій школі. Одним із головних завдань дистанційного навчання в початковій школі є забезпечення активності та мотивації учнів. Інтерактивні технології можуть створити веселе та захоплююче навчальне середовище для дітей. Від ігор і віртуальних турів до інтерактивних уроків, ці технології залучають дітей і дозволяють їм відчувати емоційний зв’язок з матеріалом. Зазначено, що ці технології допомагають залучити учнів, створити індивідуальний підхід до навчання, сприяти критичному мисленню та полегшити спілкування. The theses consider the peculiarities of the use of interactive learning technologies in the conditions of the distance educational process in primary school. One of the main tasks of distance learning in primary school is to ensure the activity and motivation of students. Interactive technology can create a fun and engaging learning environment for children. From games and virtual tours to interactive lessons, these technologies engage children and allow them to feel an emotional connection to the material. It is noted that these technologies help engage students, create an individualized approach to learning, promote critical thinking, and facilitate communication.
- ДокументІнтерактивне навчання як освітня технологія(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Земляна, А.У публікації розглянуто інтерактивне навчання. Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації освітнього процесу, суть якого полягає у спільній діяльності учнів над освоєнням навчального матеріалу за вирішенням загальних, але значущих для кожного проблем, обміну знаннями, ідеями, методами діяльності. Зазначено, що суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес організований таким чином, що практично всі учні залучені до пізнавального процесу, вони мають можливість зрозуміти та обміркувати те, що вони знають і вміють. Спільна діяльність учнів у процесі вивчення та засвоєння матеріалу означає, що кожен вносить свій особливий індивідуальний внесок, відбувається обмін знаннями, ідеями, способами діяльності. The publication deals with interactive learning. Interactive learning is a special form of organization of the educational process, the essence of which is the joint activity of students to master the educational material by solving common but significant problems for everyone, sharing knowledge, ideas, and methods of activity. It is noted that the essence of interactive learning is that the educational process is organized in such a way that practically all students are involved in the cognitive process, they have the opportunity to understand and reflect on what they know and can do. The joint activity of students in the process of studying and learning the material means that everyone makes their own special individual contribution, there is an exchange of knowledge, ideas, methods of activity.