Перегляд за Автор "Заярна, В. Д."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИКА НАВЧАННЯ РОЗВ'ЯЗАННЮ ЗАДАЧ НА ОБЧИСЛЕННЯ ОБ'ЄМУ КРУГЛИХ ТІЛ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ГЕОМЕТРІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Заярна, В. Д.У роботі схарактеризовано основні питання проблеми розв'язання задач на обчислення об'єму круглих тіл у шкільному курсі геометрії, обґрунтовано теоретико-практичні основи розв'язання задач на обчислення об'єму круглих тіл у шкільному курсі геометрії, зокрема: проведено аналіз літератури з проблеми дослідження; проаналізовано та визначено суть поняття «об’єм»; розроблено методику вивчення об'ємів круглих тіл у шкільному курсі геометрії; запропоновану систему задач з проблеми розв'язання задач на обчислення об'єму круглих тіл у шкільному курсі геометрії; проаналізовано результати і зроблено висновки. The paper characterizes the main issues of solving the problem of calculating the volume of round bodies in the school course of geometry, substantiates the theoretical and practical basis for solving problems of calculating the volume of round bodies in the school course of geometry, in particular: analysis of literature on the problem research; analyzed and defined the essence of the concept of "volume"; developed a method of studying the volume of round bodies in the school course of geometry; the proposed system of problems on the problem of solving problems for calculating the volume of round bodies in the school course of geometry; the results are analyzed and conclusions are made.
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗАННЮ ГЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Кісіль, Г. В.; Заярна, В. Д.У публікації розглянуто визначення методичних особливостей навчання учнів розв’язанню геометричних задач. Геометрія, як один з предметів шкільного курсу, займає провідне місце і значно впливає на духовне становлення особистості учня. Зазначено, що розв’язання геометричної задачі передбачає: план, спосіб, метод виконання вимоги задачі; процес виконання вимоги задачі, процес виконання плану розв’язання; результат виконання плану розв’язання. Методичною особливістю розв’язання геометричних задач є те, що учні поступового, але упродовж тривалого проміжку часу мають працювати на основі системно-діяльнісного підходу. Для реалізації даного процесу використовують навчальні завдання, складені відповідно до основних етапів розв’язання геометричних задач. The publication examines the definition of methodological features of teaching students to solve geometric problems. Geometry, as one of the subjects of the school course, occupies a leading place and significantly affects the spiritual formation of the student's personality. It is noted that solving a geometric problem involves: a plan, a method, a method of fulfilling the requirements of the problem; the process of fulfilling the task requirement, the process of fulfilling the solution plan; the result of the implementation of the resolution plan. A methodological feature of solving geometric problems is that students must work gradually, but over a long period of time, on the basis of a system-activity approach. To implement this process, educational tasks are used, composed according to the main stages of solving geometric problems.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ УПРОВАДЖЕННЯ ЗАДАЧ НАОЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ В ШКІЛЬНИЙ КУРС МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Жерновникова, О. А.; Заярна, В. Д.; Ісмайилова, Г.У статті автором визначено особливості упровадження задач наочної геометрії в шкільний курс математики. Доведено, що розв’язування задач наочної геометрії сприяє інтелектуальному розвитку учнів, високому рівню сформованості логічного і просторового мислення учнів. In the article the author identifies the features of the introduction of problems of visual geometry in the school course of mathematics. It is proved that solving problems of visual geometry contributes to the intellectual development of students, a high level of formation of logical and spatial thinking of students.