Перегляд за Автор "Жук, А. І."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМАТЕМАТИЧНІ МОДЕЛІ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИМОГ НОВОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Жук, А. І.У роботі науково обґрунтовано теоретичні основи проблеми розробки математичної моделі як засобу реалізації вимог нового стандарту базової середньої освіти, а саме: визначено зміст понять «математична модель», «базова середня освіта»; розглянуто теоретичну модель формування в учнів базової школи вмінь математичного моделювання під час розв’язування навчальних завдань; розроблено та експериментально перевірено методику використання системи задач з математики для формування в учнів умінь і навичок математичного моделювання; наведено експериментальну роботу з для формування в учнів умінь і навичок математичного моделювання. У цілому, експериментальна перевірка запропонованої методики методику використання системи задач з математики для формування в учнів умінь і навичок математичного моделювання показала її позитивний вплив на підвищення рівнів навчальних можливостей здобувачів освіти. The work scientifically substantiates the theoretical foundations of the problem of developing a mathematical model as a means of implementing the requirements of the new standard of basic secondary education, namely: the meaning of the concepts "mathematical model", "basic secondary education" is determined; the theoretical model of formation of basic school students' mathematical modeling skills during solving educational tasks is considered; developed and experimentally verified the methodology of using the system of problems in mathematics for the formation of students' abilities and skills of mathematical modeling; experimental work on the formation of students' abilities and skills of mathematical modeling is provided. In general, the experimental verification of the proposed methodology, the methodology of using the system of problems in mathematics for the formation of students' abilities and skills of mathematical modeling, showed its positive effect on increasing the levels of educational opportunities of education seekers.
- ДокументМЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЮ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Нелін, Є. П.; Жук, А. І.Мoделювання як теoретичний метoд навчання, вiдiграє значну рoль в oсвiтньoму прoцесi, oскiльки має неабияке значення не тiльки для предметiв прирoдничoгo спрямування, але i нoсить загаль- нoнаукoвий характер. Вдале викoристання математичних мoделей та oпoра на них при рoзрoбцi метoдики навчання сприятимуть бiльш ус- пiшнoму засвoєнню учнями навчальнoгo матерiалу, фoрмуванню у них математичних кoмпетентнoстей, умiнь та навичoк. Modeling as a theoretical teaching method plays a significant role in the educational process, since it is of fundamental importance not only for subjects of a natural direction, but also has a general scientific character. The successful use of the properties of the model and reliance on them in the development of teaching methods will contribute to a more successful assimilation of educational material by students, the formation of their competencies, abilities and skills. The problem of using the modeling method in the learning process was investigated.
- ДокументОрганізація профільного навчання в закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Жук, А. І.У роботі досліджено теоретичні та практичні напрацювання науковців із проблеми організації профільного навчання в закладах загальної середньої освіти. Визначено проблеми профільного навчання, нормативно-правові та науково-методичні основи його здійснення; зміст діяльності керівника з організації профільного навчання; упорядковано діагностичний інструментарій вимірювання управлінської діяльності цього напрямку роботи. Розроблено комплексно-цільову програму з удосконалення означеного аспекту управління. The paper examines the theoretical and practical work of scientists on the problem of organizing specialized training in institutions of general secondary education. The problems of specialized training, the normative-legal and scientific-methodical foundations of its implementation are defined; the content of the manager's activities in the organization of specialized training; the diagnostic toolkit for measuring the managerial activity of this line of work has been organized. A comprehensive and targeted program for improving this aspect of management has been developed.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФІСКАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Жук, А. І.Автором проаналізовано сучасний стан вітчизняної фіскальної політики. Виявлено наявність низки проблем та особливостей, які перешкоджають її ефективному функціонуванню. The author analyzed the current state of domestic fiscal policy. The presence of a number of problems and features that prevent its effective functioning has been revealed.