Перегляд за Автор "Дін, Жуцзє"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКМЕОЛОГІЧНІ ЦІННОСТІ ВИКЛАДАЧА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Дін, Жуцзє; Рибалко, Л.У публікації розкрито засоби формування акмеологічних цінностей викладача закладу вищої освіти, до яких відноситься його прагнення постійно вдосконалювати особистісно-професійний потенціал з метою підвищення рівня кваліфікації, отриманої в закладах вищої освіти. У дослідженні нові педагогічні технології розглянуто як стимулювальний формат до змін і перебудов в освітньому процесі, знаходження і розкриття потенційних можливостей майбутніх фахівців. Такі технології змінюють ставлення викладача до організації освітнього процесу, відбору методів і форм навчання, оновлення змісту вищої освіти, здійснення контрольно-оцінювальної діяльності на альтернативних засадах. The publication reveals the means of forming the acmeological values of a teacher of a higher education institution, which includes his desire to constantly improve his personal and professional potential in order to improve the level of qualifications obtained in higher education institutions. In the study, new pedagogical technologies are considered as stimulating format for changes and restructuring in the educational process, finding and revealing potential opportunities of future specialists. Such technologies change the teacher's attitude to the organization of the educational process, the selection of methods and forms of education, the updating of the content of higher education, the implementation of control and evaluation activities on alternative bases.
- ДокументПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І АКМЕОЛОГІЧНЕ ЗРОСТАННЯ ВИКЛАДАЧА(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Рибалко, Л. С.; Дін, ЖуцзєУ статті розкрито зв’язок між педагогічною майстерністю викладача та його здатністю переосмилювати, відхиляти стереотипи, відбирати кращі зразки і створювати власні продукти діяльності. Наведено власне розуміння акмеологічного зростання викладача як вихід за межі можливого і неможливого. До шляхів підвищення педагогічної майстерності і акмеологічного зростання викладачів віднесено проведення педагогічних вікендів і коворкінгів. The article reveals the connection between the teacher's pedagogical skill and his ability to rethink, reject stereotypes, select the best examples and create his own products of activity. The actual understanding of the acmeological growth of the teacher as a wayout of the limits of the possible and the impossible is presented. Pedagogical weekends and co-working spaces are included in the ways of improving pedagogical skills and acmeological growth of teachers.
- ДокументПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ У КИТАЙСЬКІЙ НАРОДНІЙ РЕСПУБЛІЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Дін, ЖуцзєУ публікації проаналізувано вплив змішаного навчання на підвищення кваліфікації педагогів у КНР у Китайській Народній Республіці. Зазначено, що змішане навчання є засобом стимулювання педагогів до підвищення професійної кваліфікації. Матеріал є цінним для подальшого вивчення шляхів самовдосконалювання педагогів закладів вищої освіти. The article analyses the impact of blended learning on the in-service training of teachers in the People's Republic of China. It is noted that blended learning is a means of stimulating teachers to improve their professional skills. The material is valuable for further studying the ways of of self-improvement of teachers of higher education institutions.