Перегляд за Автор "Думбур, О. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКРЕАТИВНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА КАТЕГОРІЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Думбур, О. А.; Ткачова, Н. О.У публікації розглянуто креативне мислення. Зазначено, що креативне мислення являє собою здатність особистості нестандартно сприймати об’єкти навколишнього світу, генерувати принципові нові ідеї та незвичайні рішення поставлених завдань. На підставі вивчення наукової літератури також з’ясовано, що основними ознаками креативного мислення є такі: швидкість, гнучкість, оригінальність, метафоричність. The publication discusses creative thinking. It is noted that creative thinking is the ability of an individual to perceive objects of the surrounding world in a non-standard way, to generate fundamental new ideas and unusual solutions to the tasks set. Based on the study of scientific literature, it is also found that the main features of creative thinking are the following: speed, flexibility, originality, metaphoricality.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ КАНАДИ ТА УКРАЇНИ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Думбур, О. А.У кваліфікаційній роботі представлено порівняльний аналіз організації дистанційної освіти у вищій школі Канади та України за такими основними критеріями, як: зміст, мета, завдання, форми та методи організації дистанційної освіти студентів. З’ясовано, що до канадської системи вищої освіти належать коледжі (суспільні, технічні та коледжі системи CEGEP) й університети, які присуджують відповідні ступені та вручають дипломи, і заклади практичної освіти, що спрямовані на отримання професійних навичок. Визначено провідні особливості організації дистанційної освіти у вищій школі Канади (визнання дистанційної освіти самостійною галуззю знань; створення асоціації медіаосвіти; розробка мультимедійних систем навчання; створення дорадчого комітету з метою запровадження новітніх технологій у галузь освіти та інші). З’ясовано мету, завдання та зміст організації дистанційної освіти у ЗВО України та визначено перспективи творчого використання ідей і досвіду Канади щодо організації дистанційної освіти в сучасних ЗВО України. The paper presents a comparative analysis of organization of distance education in higher education of Canada and Ukraine according to such main criteria as content, purpose, tasks, forms and methods of organization of distance education of students. It has been found that the Canadian higher education system includes colleges (public, technical and colleges of the CEGEP system) and universities, that award relevant degrees and diplomas, as well as institutions of practical education aimed at acquiring professional skills. The key features of the organization of distance education in higher education in Canada are determined (recognition of distance education as an independent field of knowledge; creation of media education association; development of multimedia learning systems; creation of an advisory committee to introduce the latest technologies in the field of education, etc.) The purpose, objectives and content of the organization of distance education in Ukrainian higher education institutions are clarified and the prospects for the creative use of Canadian ideas and experience in the organization of distance education in modern higher education institutions of Ukraine are determined.