Перегляд за Автор "Донченко, О. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕСТЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УКРАЇНІ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ.: АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Донченко, О. В.В статті розглянуто досвід організації естетичної підготовки дошкільних працівників, який має багато цінних і цікавих положень, що не втратили актуальності й сьогодні. Вони потребують подальшого вивчення і переосмислення з метою використання найбільш прогресивних з них в освітньому процесі сучасних закладів дошкільної освіти. Аналіз історико-педагогічної літератури, архівних джерел, нормативної документації початку ХХ століття показав, що в цей період в Україні проводилася досить активна та цілеспрямована робота в галузі організації естетичної освіти педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. The article considers the experience of organizing aesthetic training of preschool workers, which has many valuable and interesting provisions that have not lost their relevance today. They require further study and rethinking in order to use the most progressive of them in the educational process of modern institutions of preschool education. The analysis of historical and pedagogical literature, archival sources, normative documentation of the early twentieth century showed that during this period in Ukraine was carried out quite active and purposeful work in the field of organization of aesthetic education of pedagogical workers of preschool educational institutions.
- ДокументПитання підготовки майбутніх вихователів до музично-театралізованої діяльності з дітьми у ЗДО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-02-25) Донченко, О. В.У статті висвітлено шляхи та дидактичні умови підготовки майбутніх вихователів до музично-театралізованої діяльності з дітьми дошкільного віку, виокремлено методичні вимоги до ігрової діяльності, напрями педагогічного керівництва, підкреслено значущість проведення театралізованих ігор на лекційних та практичних заняттях. The article highlights the ways and didactic conditions of preparing future educators for musicaltheatrical activity with children of preschool age, the methodical requirements for gaming activity, directions of pedagogical leadership, the importance of conducting theatrical games on lectures and practical classes are highlighted.
- ДокументПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Донченко, О. В.У публікації проаналізовано історію підготовки працівників дошкільних закладів. Аналіз історико-педагогічної літератури, архівних джерел, нормативної документації свідчить, що на початку ХХ століття в Україні було організовано досить активну роботу з висвітлення як науково-теоретичних питань педагогічної освіти майбутніх працівників дошкільних закладів, так і їх практичної підготовки. Різні питання дошкільної освіти було включено в програми проведення з’їздів, конференцій, семінарів. З метою підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку організовувалися численні педагогічних курси. Зазначено, що досвід організації педагогічної освіти працівників дошкільних закладів у досліджуваний період має багато цінних і цікавих надбань, які не втратили актуальності й у сучасних умовах, а також потребують подальшого вивчення і переосмислення з метою використання найбільш прогресивних з них в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. The publication analyzes the history of the training of preschool workers. The analysis of historical and pedagogical literature, archival sources, and regulatory documentation shows that at the beginning of the 20th century, quite active work was organized in Ukraine to cover both scientific and theoretical issues of pedagogical education of future employees of preschool institutions, as well as their practical training. Various issues of preschool education were included in the programs of congresses, conferences, and seminars. In order to prepare future educators of preschool children, numerous pedagogical courses were organized. It is noted that the experience of organizing the pedagogical education of employees of preschool institutions in the researched period has many valuable and interesting assets that have not lost their relevance even in modern conditions, and also require further study and rethinking in order to use the most progressive of them in the educational process of preschool education institutions.