Перегляд за Автор "Дем’яненко, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ НАОЧНИХ ПОСІБНИКІВ У ВИВЧЕННІ ЗАДАЧ НА РУХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Дем’яненко, О.У публікації досліджено використання наочних посібників у вивченні задач на рух. Застосування наочності у вивченні математики уможливлює залучення до навчання учнів із різними типами сприймання, допомагає розвивати їхні мислення, уяву й увагу. Окрім того, наочність може зробити математику більш цікавою та зрозумілою для дітей, що підвищує їхній інтерес до предмета. Зазначено, що використання наочних посібників у вивченні задач на рух допомагає формуванню в учнів елементарних математичних понять, основ наукового світогляду та сприяє всебічному розвитку особистості учня загалом. The publication examines the use of visual aids in the study of movement problems. Application of visualization in study mathematics makes it possible to engage in learning students with different types of perception, helps to develop their thinking, imagination and attention. In addition, visualization can make mathematics more interesting and understandable for children, which increases their interest in the subject. It is noted that the use of visual aids in the study of movement problems helps students to form elementary mathematical concepts, the foundations of a scientific worldview and contributes to the comprehensive development of the student's personality in general.
- ДокументСтворення сприятливого середовища у вальдорфській школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Дем’яненко, О.В статті розглянуто середовище у вальдорфській школі. Одним із головних аспектів створення такого середовища є особистість учителя. Вальдорфський учитель намагається вирішити всі педагогічні проблеми, що виникають під час освітнього процесу, з ентузіазмом ставиться до професійно-педагогічної діяльності, доброзичливий до своїх вихованців, підтримує тісний зв’язок із батьками учнів і долучає їх до виховання дитини та культурного життя школи. В статье рассмотрена среда в вальдорфской школе. Одним из главных аспектов создания такой среды является личность учителя. Вальдорфский учитель пытается решить все педагогические проблемы, возникающие при образовательного процесса, с энтузиазмом относится к профессионально-педагогической деятельности, доброжелательный к своим питомцам, поддерживает тесную связь с родителями учащихся и приобщает их к воспитанию ребенка и культурной жизни школы. This article looks at the Waldorf school environment. One of the main aspects of creating such an environment is the personality of the teacher. The Waldorf teacher tries to solve all pedagogical problems arising in the educational process, is enthusiastic about his/her professional and pedagogical activities, is friendly to his/her students, maintains close contact with the students' parents and involves them in the child's education and the cultural life of the school.