Перегляд за Автор "Дейніченко, Т."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВивчення теми "Золотий переріз" у шкільному курсі математики(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Єременко, А.; Дейніченко, Т.В статті розглянуто вивчення теми "Золотий переріз" у шкільному курсі математики, який є універсальним проявом функціональної досконалості й структурної гармонії цілого та його частин у природі, науці, мистецтві, тобто в усьому, що оточує людину. The article deals with the study of the topic "Golden Section" in the school mathematics course, which is a universal manifestation of functional perfection and structural harmony of the whole and its parts in nature, science, art, that is, in everything that surrounds a person.
- ДокументДО ПИТАННЯ ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Дейніченко, Т.; Петренко, Н.Статтю присвячено проблемі графічної підготовки майбутніх учителів математики у педагогічних ЗВО; схарактеризовано релевантні й пертинентні поняття, пов’язані з досліджуваним феноменом; способи підготовки здобувачів вищої освіти до здійснення графічної діяльності за принципом збагачення навчання (латеральний, інтенсивний). The article is devoted to the disclosure of some issues of graphic training of future mathematics teachers in their professional activities; relevant and pertinent concepts related to the above-mentioned problem are characterized; methods of training students of higher education to carry out graphic activities based on the principle of enriching learning (lateral, intensive).
- ДокументЛогіко-дидактичний аналіз навчального матеріалу як засіб розвитку професійних умінь майбутнього вчителя(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Кузьменко, А.; Дейніченко, Т.В статті розглянуто логіко-дидактичний аналіз компонентів навчального матеріалу, який є одним з інструментів формування та розвитку професійно значущих умінь учителя, зокрема: уміння структурувати зміст навчального курсу, аналізувати логічну будову основних змістових ліній і тем шкільного курсу математики, проектувати процес формування знань, умінь з певної теми з урахуванням особливостей учнів тощо. The article deals with the logical and didactic analysis of the components of educational material, which is one of the tools for the formation and development of professionally significant skills of the teacher, in particular: the ability to structure the content of the course, to analyze the logical structure of the main content lines and topics of the school mathematics course, to design the process of forming knowledge and skills on a particular topic, taking into account the characteristics of students, etc.
- ДокументРоль задач у навчанні математики(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Дейніченко, Т.; Кондратенко, А.В статті розглянуто організацію розв‘язування задач в шкільному курсі математики, що виховує в учнів такі позитивні якості особистості, як старанність, уважність, зосередженість, працьовитість, наполегливість у подоланні труднощів, почуття обов‘язку, відповідальність за якість засвоєння математичних знань тощо. The article considers the organization of problem solving in the school course of mathematics, which brings up in students such positive personal qualities as diligence, attentiveness, concentration, diligence, perseverance in overcoming difficulties, sense of duty, responsibility for the quality of mathematical knowledge, etc.
- ДокументФормування основних компетентностей у вивченні спецкурсу "Розв’язування завдань з параметрами"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Ковалівська, А.; Дейніченко, Т.В статті розглянуто вивчення спецкурсу "Розв‘язування завдань з параметрами", який представляє безсумнівний інтерес для шкільної практики, оскільки його цілями є систематизація знань й удосконалення вмінь учнів з розв‘язування завдань з параметрами, формування готовності учнів до вибору раціональних шляхів їх розв‘язування, підвищення якості підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання. The article considers the study of the special course "Solving problems with parameters", which is of undoubted interest for school practice, since its goals are to systematize knowledge and improvement of students' skills in solving problems with parameters, the formation of students' readiness to choose rational ways of solving them, improving quality of pupils' preparation for external independent evaluation.
- ДокументІнноваційні форми і методи в навчанні математики(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Толок, Д.; Дейніченко, Т.В статті розглянуто використання таких інноваційних технологій, форм і методів, як-ось: пленерні уроки (уроки під відкритим небом), мейкерство (створення чогось своїми руками), сторітеллінг (мистецтво цікавої розповіді), інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) в вивченні математики. The article considers the use of such innovative technologies, forms and methods as: plein lessons (open-air lessons), makers (creating something with your own hands), storytelling (the art of interesting storytelling), information and communication technologies (ICT) in the study of mathematics.