Перегляд за Автор "Даниленко, Д. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВпровадження сучасних освітніх технологій у навчанні інформатики в основній школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Даниленко, Д. В.У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні питання впровадження сучасних освітніх технологій в основній школі; уточнено поняття і сутність сучасних освітніх технологій, представлена їх класифікація. У роботі висвітлено особливості реалізації сучасної освітньої технології Е-Learning у навчанні інформатики; розкрито загальні питання реалізації технології Е-Learning у навчання інформатики в основній школі. В квалификационной работе рассмотрены теоретические вопросы внедрения современных образовательных технологий в основной школе; уточнено понятие и сущность современных образовательных технологий, представлена их классификация. В работе отражены особенности реализации современной образовательной технологии Е-Learning в обучении информатики; раскрыты общие вопросы реализации технологии Е-Learning в обучении информатике в основной школе. In the qualification work the theoretical issues of introduction of modern educational technologies in primary school are considered; the concept and essence of modern educational technologies are specified, their classification is presented. The paper highlights the features of the implementation of modern educational technology E-Learning in teaching computer science; revealed general issues of implementation of E-Learning technology in teaching computer science in primary school.
- ДокументСПЕЦИФІКА ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Андрієвська, В. М.; Даниленко, Д. В.Електронне навчання розглядають як різновид дис- танційного навчання, яке будується на використанні потужних висо- котехнологічних пристроїв (смартфони, планшети), новітніх мультимедійних технологій, мережних сервісів. Показано специфіку впровадження в освітній процес електронного навчання в умовах карантинних обмежень. E-learning is considered as a kind of distance learning, which is based on the use of powerful high-tech devices (smart phones, tablets), the latest multimedia technologies, and network services. Under the conditions of quarantine restrictions, the specifics of the introduction of e-learning in the educational process are shown.