Перегляд за Автор "Гур’єва, В. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗ досвіду участі у міжнародному проекті "Мистецтво в дії. Арт-терапія в практиці польських спеціалістів"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-10-28) Перетяга, Л. Є.; Міщенко, О. А.; Самарська, О. Л.; Гур’єва, В. В.В статті розглянуто наукову співпрацю із польськими спеціалістами різних наукових галузей, у межах інтернаціоналізації вищої освіти України, яка постає традиційною та ресурсною для студентів та викладачів Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди як одного з провідних закладів педагогічної освіти та флагманів розробки інклюзивного навчання у регіоні. Притаманна тенденція збільшення кількості дітей з особливими освітніми потребами серед здобувачів загальної та мистецької освіти різних рівнів, обумовлює нагальну потребу науково-методичної взаємодії фахівців університетів, студентів профільних факультетів та вчителів, а також, залучення освітян до вивчення міжнародного досвіду фахівців з питань проведення корекційної та терапевтичної роботи. Ознайомлено з досвідом польських фахівців стосовно використання арт-терапевтичних технологій у корекційній роботі, яке було здійснене у межах участі у міжнародному проекті "Мистецтво в дії. Арт-терапія в практиці польських спеціалістів". The article deals with scientific cooperation with Polish specialists in different scientific fields, in the framework of internationalization of higher education in Ukraine, which becomes traditional and resource for students and teachers of Kharkiv National Pedagogical University named after G. S. Skovoroda as one of the leading institutions of teacher education and the flagship of inclusive education development in the region. The inherent tendency of increasing the number of children with special educational needs among applicants for general and art education at different levels, makes the urgent need for scientific and methodological interaction between experts of universities, students of specialized faculties and teachers, as well as the involvement of teachers to study international experience of specialists in conducting remedial and therapeutic work. The experience of Polish specialists in the use of art therapy techniques in remedial work, which was carried out within the framework of participation in the international project "Art in Action. Art therapy in the practice of Polish specialists".
- ДокументМУЗИКОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Гур’єва, В. В.У публікації проаналізовано формування музичної компетентності дітей з особливими потребами. Зазначено, що музикотерапія стає тим дієвим та ефективним способом контрольованого використання музики в лікуванні, реабілітації та вихованні дітей, що мають психофізичні порушення. Метою навчання музики дітей дошкільного віку з використанням засобів музикотерапії є гармонізація психофізіологічних станів особистості та розвиток творчих здібностей й задатків дитячої особистості. The publication analyzes the formation of musical competence of children with special needs. It is noted that music therapy becomes the effective and efficient way of controlled use of music in the treatment, rehabilitation and education of children with psychophysical disorders. The purpose of teaching music to preschool children using music therapy is the harmonization of psychophysiological states of the individual and the development of creative abilities and aptitudes of the child's personality.