Перегляд за Автор "Гороховатська, Т. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ВИВЧЕННІ ДІЙСНИХ ЧИСЕЛ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Жерновникова, О. А.; Балута, К. П.; Гороховатська, Т. О.; Різніченко, Л. С.У статті автором визначено засоби організації самостійної роботи учнів у вивченні дійсних чисел у шкільному курсі математики. Доведено, що ефективній організації самостійної роботи учнів під час уроків математики при вивченні теми «Дійсні числа» сприятимуть: зошити з друкованою основою; математичні диктанти; письмові інструкції для заняття. In the article the author identifies the means of organizing students’ independent work in the study of real numbers in the school course of mathematics. It is proved that the effective organization of independent work of students during mathematics lessons in the study of the topic “Real numbers” will contribute to: notebooks with a printed basis; mathematical dictations; written instructions for the lesson.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Балута, К. Т.; Гороховатська, Т. О.У публікації розглянуто методи та прийоми навчання математики в умовах інклюзивної освіти, та визначено особливості методики навчання математики в умовах інклюзивної освіти. Математика має широкі можливості розвитку інтелекту учня. Від організації освітньої діяльності на уроці та від місця, яке займає у ньому учень, залежить не лише продуктивність пізнавального процесу, а й розвиток його особистості. Зазначено, що при застосуванні інклюзивних технологій ми можемо досягти підвищення пізнавальної активності учнів, розвинути їх творчі здібності, активно залучати дітей до освітнього процесу, стимулювати самостійну діяльність учнів, тим самим підвищити ефективність та якість освіти. The publication examines the methods and techniques of teaching mathematics in the conditions of inclusive education, and defines the peculiarities of the methodology of teaching mathematics in the conditions of inclusive education. Mathematics has wide possibilities for the development of the student's intelligence. Not only the productivity of the cognitive process, but also its development depends on the organization of educational activities in the lesson and the place the student occupies in it personality It is noted that when using inclusive technologies, we can achieve an increase in the cognitive activity of students, develop their creative abilities, actively involve children in the educational process, stimulate independent activity of students, thereby increasing the efficiency and quality of education.