Перегляд за Автор "Горелик, О. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРОГРАМА СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЛЕГКИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Горелик, О. В.Сенсорне виховання є важливим аспектом розвитку дітей з легкими інтелектуальними порушеннями. Розроблена програма враховує теоретичні та методичні аспекти для ефективного сенсорного розвитку дітей. Експеримент показав, що програма покращує когнітивні та моторні навички, емоційний стан та адаптаційні можливості. Впровадження програми сприятиме успішній соціалізації та подальшому навчанню. Sensory education is a critical aspect of the development of children with mild intellectual disabilities. The developed programme takes into account theoretical and methodological aspects for the effective sensory development of children. The experiment has shown that the programme improves cognitive and motor skills, emotional state and adaptive capabilities. Implementation of the programme will contribute to successful socialisation and further education.
- ДокументСЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ГАРМОНІЙНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-09) Горелик, О. В.У статті досліджено сенсорне виховання, яке спрямоване на забезпечення повноцінного сенсорного розвитку, що є однією з основних важливих аспектів дошкільного виховання. Відчуття здійснюють зв’язок людини з оточуючим світом та є основним джерелом пізнання і основною умовою психічного розвитку. Визначено головні аспекти сенсорного виховання дітей старшого дошкільного віку. Зазначено, що сенсорний розвиток є фундаментом для формування розумових здібностей дитини, а сприйняття та обробка сенсорної інформації відіграють критичну роль у цьому процесі, адже спеціально організовані завдання, які стимулюють розвиток спостережливості та перцептивних здібностей дитини, підвищують точність її словесного опису об’єктів, формують настанови на спостереження, що є основою для подальшого пізнавального розвитку дітей дошкільного віку. The article examines sensory education, which is aimed at ensuring full sensory development, which is one of the main important aspects of preschool education. Feelings connect a person with the surrounding world and are the main source of knowledge and the main condition for mental development. The main aspects of sensory education of children of older preschool age have been determined. It is noted that sensory development is the foundation for the formation of a child's mental abilities, and the perception and processing of sensory information play a critical role in this process, because specially organized tasks that stimulate the development of the child's observation and perceptive abilities, increase the accuracy of his verbal description of objects, form guidelines for observation, which is the basis for the further cognitive development of preschool children.
- ДокументФорми, методи та прийоми сенсорного виховання дітей дошкільного віку з легкими інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Горелик, О. В.У кваліфікаційній роботі проведено теоретичний аналіз психолого-педагогічних засад сенсорного виховання дітей дошкільного віку з легкими інтелектуальними порушеннями. Проведений наукометричний аналіз досліджень вітчизняних та закордонних спеціалістів в галузі сенсорного виховання. Розроблена методика комплексного оцінювання рівня сенсорного виховання у дітей старшого дошкільного віку з легкими інтелектуальними порушеннями, а також програма їх сенсорного виховання з використанням Су-Джок терапії. The qualification work provides a theoretical analysis of the psychological and pedagogical foundations of sensory education for preschool children with mild intellectual disabilities. A scientometric analysis of research by domestic and foreign specialists in the field of sensory education has been conducted. A methodology for comprehensive assessment of the level of sensory education in preschool children with mild intellectual disabilities, as well as a program for their sensory education using Su-Jok therapy, has been developed.