Перегляд за Автор "Гончарова, О."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументБагатодітна родина: особливості виховання дитини(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Гончарова, О.У публікації висвітлено особливості виховання дитини в багатодітній родині. Процес виховання в багатодітній родині не менш складний і суперечливий. Тут виховуються розумні потреби й уміння вважатися з нестатками інших; ні в кого з дітей немає привілейованого положення, а виходить, немає ґрунту для формування егоїзму. Зазначено, що процес соціалізації дітей з багатодітної родини має свої труднощі та переваги, але багатодітна родина – це ефективний майданчик для формування таких важливих рис дитини у дорослому житті, як вміння спілкуватися та розв’язувати конфлікти, допомагати молодшим, бути справедливим, толерантним тощо. The publication highlights the peculiarities of raising a child in a large family. The process of upbringing in a large family is no less complicated and controversial. Here, reasonable needs and the ability to consider the shortcomings of others are cultivated; none of the children has a privileged position, and it turns out that there is no ground for the formation of egoism. It is noted that the process of socialization of children from a large family has its difficulties and advantages, but a large family is an effective platform for the formation of such important features of a child in adult life as the ability to communicate and resolve conflicts, help younger people, be fair, tolerant, etc.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ СТОРІТЕЛІНГУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Гончарова, О.У статті проаналізовано використання методу сторітелінг у підготовці майбутнього вчителя історії. Сторітелінг – педагогічна техніка, основана на використанні історій із певною структурою та героєм, спрямована на вирішення педагогічних завдань навчання, наставництва, розвитку й мотивації. Зазначено, що сторітелінг – це спосіб швидко і легко донести необхідну інформацію, мотивувати на досягнення поставленої мети, урізноманітнити заняття без особливих витрат, наочно продемонструвати, що ви даєте дієві поради й рекомендації, і в такий спосіб ефективно розвивати ключові компетенції здобувачів вищої освіти – майбутніх учителів історії. The article analyzes the use of the storytelling method in the preparation of a future history teacher. Storytelling is a pedagogical technique based on the use of stories with a certain structure and hero, aimed at solving the pedagogical tasks of teaching, mentoring, development and motivation. It is noted that storytelling is a way to quickly and easily convey the necessary information, motivate to achieve the set goal, diversify classes without special costs, clearly demonstrate that you give effective advice and recommendations, and thus effectively develop the key competencies of higher education applicants - future history teachers.
- ДокументОсобливості виховання єдиної дитини у сім’ї(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Гончарова, О.У публікації розглянуто особливості виховання єдиної дитини у сім’ї. Зазначено, що сім’я має виняткове значення для формування особистості дитини. Надмірна увага батьків, «тепличні умови» виховання, наявність у дитини власної свободи та можливість її діалогу з оточуючим є одними з ключових аспектів нормального розвитку єдиної дитини у сім’ї. Законом для кожної сім’ї, де росте одна дитина, повинні бути слова «ніякої винятковості». The publication examines the peculiarities of raising an only child in a family. It is noted that the family is of exceptional importance for the formation of a child's personality. Excessive parental attention, "hothouse conditions" of upbringing, the child's own freedom and the possibility of dialogue with others are some of the key aspects of the normal development of the only child in the family. The law for every single-child family should be the words "no exclusivity."
- ДокументСлобода Нижній (Старий) Салтів: історія заснування(Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, 2020-11-06) Гончарова, О.В статті розглянуто історію заснування Слободи Нижній (Старий) Салтів що була заснована в ході загального процесу колонізації Дикого поля козаками – переселенцями з Південної та Лівобережної України. Скоріше за все, заснування слободи Нижній Салтів відбувалось за традиційною для тих часів схемою «займанщини». Заснувавши слободу, переселенці намагалися закріпити за собою землі, що їм і вдалося зробити у 1705 р., отримавши грамоту. The article considers the history of the foundation of the Lower (Old) Saltiv Sloboda, which was founded during the the general process of colonization of the Wild Field by Cossacks – immigrants from Southern and Left-Bank Ukraine. Most likely, the foundation of the Lower Saltiv settlement took place according to traditional for those times scheme of "tenancy". Having founded the settlement, settlers tried to secure land for themselves, which they managed to do in 1705, having received a charter.
- ДокументСТАРОГО МІСТА ПОДИХ МОЛОДИЙ: ГОЛОВНИЙ АРХІТЕКТОР ХАРКОВА ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ КАСЬЯНОВ(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021) Тріпутіна, Н.; Рябченко, О.; Гончарова, О.В статті досліджено життєвий шлях та науковий доробок відомого українського архітектора, директора Науково-дослідного інституту містобудування УРСР Олександра Михайловича Касьянова (1906–1961). Методологія дослідження ґрунтується на принципах історизму, об`єктивності, цілісності та системності; застосовуються методи: ретроспективний, проблемно-хронологічний, просопографічний. Новизна дослідження полягає в дослідженні життєвого шляху та діяльності О. Касьянова, які до цього часу не стали предметом докладного наукового висвітлення. Відзначаються заслуги цього митця перед українською архітектурою: він був автором першого науково обґрунтованого генерального плану розвитку Харкова, під його керівництвом були виконані проєкти планування Луганська, Вітебська, Могильова, Чернігова, Кам’янця-Подільського, Луцька та багатьох інших міст. Також зазначено, що при плануванні міст О. Касьянов спирався на ретельно вивчену історію обновлюваних об’єктів, про що, зокрема, свідчить теоретична спадщина архітектора. Висновки. Переосмислення спадку радянської епохи призвело до знецінення реальних здобутків українських зодчих, імена і творчий доробок яких з часом почав замовчуватися чи ігноруватися дослідниками. Всебічно обдарований, справжній професіонал своєї справи, архітектор О. Касьянов, попри вагомість свого внеску до теорії архітектури та містобудування України, не уникнув цієї долі. Детальне вивчення його життя і творчого спадку дозволяє зробити висновок про високий професіоналізм, відповідальність за якісне проведення взятої на себе роботи і за свою справу перед нащадками. О. Касьянов назавжди ввійшов в історію України як основоположник першого науково обґрунтованого генерального плану розвитку Харкова, що був покладений в основу подальших аналогічних розробок, а його ім’я може слугувати добрим прикладом любові до рідного краю. The purpose of the study is to analyze the life and scientifi c achievements of the famous Ukrainian architect, director of the Research Institute of Urban Planning of the Ukrainian SSR Oleksandr Mykhaylovych Kasyanov (1906–1961) based on a wide range of sources. The research methodology is built on the principles of historicism, objectivity, integrity, and systematics; the following methods are used: retrospective, problem-chronological, prosopographic. The novelty of the research lies in the study of the life and work of O.M. Kasyanov, which has not yet been the subject of detailed scientifi c coverage. The merits of this artist to Ukrainian architecture are noted: he was the author of the fi rst scientifi cally sound master plan of Kharkiv; under his leadership, the planning projects of Luhansk, Vitebsk, Mogilev, Chernihiv, Kamianets-Podilskyi, Lutsk, and many other cities were carried out. It is also stated that in urban planning, O. M. Kasyanov relied on a carefully studied history of the renovated objects, as evidenced, in particular, by the theoretical heritage of the architect. Conclusions. The rethinking of the legacy of the Soviet era has led to the devaluation of the real achievements of the Ukrainian architects, whose names and creative accomplishments over time began to be silenced or ignored by researchers. The comprehensively gift ed, the true professional in his fi eld, the architect O.M. Kasyanov, despite the importance of his contribution to the theory of architecture and urban planning of Ukraine, did not escape this fate. A detailed study of his life and creative legacy allows us to conclude about the high professionalism, responsibility for the quality of the work undertaken and for his job done in front of his descendants. O. M. Kasyanov forever entered the history of Ukraine as the founder of the fi rst scientifi cally sound master plan for the development of Kharkiv, which was the basis for further similar developments, and his name can serve as a good example of love for his native land.