Перегляд за Автор "Гончарова, О. М."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ТУРИЗМУ У ФРАНЦІЇ(Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Гончарова, О. М.Стаття присвячена вивченню організаційно-педагогічних засад розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців сфери туризму у Франції. У статті зазначено, що французька система вищої освіти має «короткий» і «довгий» цикли навчання. Серед напрямків підготовки фахівців за «коротким» циклом найбільш розповсюдженим є диплом старшого техніка з туризму. З’ясовано, що усі програми підготовки старших техніків організовано відповідно до загальних правил, визначених наказами. Зміст навчання для кожної спеціальності розробляє професійно-консультативна комісія. У статті проаналізовано наказ щодо підготовки старшого техніка з туризму. Наказ містить перелік компетентностей основного та факультативного блоків, відомості щодо оцінювання, практичної підготовки та кількість годин на тиждень з кожної дисципліни. Серед компетентностей основного блоку слід виокремити уміння спілкування англійською та другою іноземною мовою. Факультативно можна навчитися спілкуватися третьою мовою та пройти стажування закордоном. Здобувачі ступеню техніка з туризму повинні оволодіти англійською та другою мовами на рівні B2 Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти, розуміти письмові документи, письмові матеріали, сприймати усне мовлення та вміти спілкуватися в певних видах діяльності. У статті охарактеризовано практичні завдання і види діяльності, які сприяють розвитку іншомовної комунікативної компетентності. Навчання проводиться з використанням автентичних матеріалів. Викладання сучасних іноземних мов здійснюється, використовуючи мову в практичних ситуаціях. У наказі також рекомендовано здійснювати міждисциплінарну роботу іноземною мовою із залученням викладачів інших дисциплін. Наприкінці навчання здобувачі освіти централізовано по всій країні складають комплексний випускний іспит, який складається з семи основних предметів, серед яких передбачено перевірку рівня володіння англійською та другою іноземними мовами. The article is devoted to the study of the organizational and pedagogical foundations of the development of foreign language communicative competency of future specialists in the field of tourism in France. The article states that the French higher education system consists of “short” and “long” learning cycles. Among the “short” cycle areas of specialist training, the most popular is the diploma of a senior technician in tourism. It is discovered that all the programmees for senior technicians preparation are organized according to the general rules defined by the orders. The content of training for each specialty is developed by a professional advisory commission. The article analyzes the decree on preparation of senior tourism technicians. The decree contains a list of competencies of the main and optional blocks, information on assessment, practical training and the number of hours per week in each discipline. Among the competencies of the main block we should single out the ability to communicate in English and in a second foreign language. There is an option of learning to communicate in a third language and completing an internship abroad. Applicants for the tourism technician degree must master English and a second language at the B2 level of the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR), understand written documents, written materials, perceive oral speech and be able to communicate in certain types of activities. The article describes practical tasks and types of activities that contribute to the development of foreign language communicative competency. Teaching is done using authentic materials. Teaching of modern foreign languages is carried out using the language in practical situations. The decree also recommends to carry out interdisciplinary work in a foreign language by means of engaging teachers of other subjects. At the end of their studies, students take a comprehensive final exam throughout the country. The exam consists of seven main subjects, including the exam in English and in a second foreign language.
- ДокументОСВІТНІ ПРОГРАМИ У СФЕРІ ТУРИЗМУ ФРАНЦУЗЬКИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Гончарова, О. М.У статті здійснено аналіз освітніх програм, які пропонують Великі школи Франції. Визначено основний фокус освітніх програм з туризму, мету і завдання їх реалізації, компетентності випускників, зміст навчання, методи навчання і оцінювання, придатність до працевлаштування випускників, сильні сторони освітніх програм у сфері туризму. The article analyzes the educational programs offered by the Great Schools of France. The main focus of educational programs in tourism, the purpose and objectives of their implementation, the competence of graduates, the content of training, teaching and assessment methods, employability of graduates, the strengths of educational programs in tourism.
- ДокументСТОРІТЕЛІНГ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДОРОСЛИМИ УЧНЯМИ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Гончарова, О. М.У статті розкрито пропозиції щодо використання прийомів сторітелінгу у вивченні іноземних мов. Сторітелінг передбачає створення структурованої розповіді, яка залучає аудиторію та викликає емоції, думки і уяву. Сторітелінг використовується через вивчення навчального матеріалу на основі цікавих розповідей, участі у розмовах з мовними партнерами або викладачами, занурення в автентичне оповідання, прослуховування подкастів, аудіокниг або перегляд фільмів і телешоу. The article reveals proposals for using storytelling techniques in foreign language learning. Storytelling involves creating a structured narrative that engages an audience and evokes emotions, thoughts, and imagination. Storytelling is used through learning educational material based on engaging narratives, engaging in conversations with language partners or teachers, immersing yourself in authentic storytelling, listening to podcasts, audiobooks, or watching movies and TV shows.
- ДокументСТРУКТУРА ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦЯ У СФЕРІ ТУРИЗМУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Гончарова, О. М.У публікації розглянуто компоненти іншомовної комунікативної компетентності. Іншомовна комунікативна компетенція передбачає здатність ефективно і доречно використовувати іноземну мову в різних контекстах для спілкування з носіями цієї мови. Зазначено, що навички спілкування іноземними мовами є важливими для професіоналів у сфері туризму, щоб забезпечити відмінне обслуговування клієнтів, налагодити стосунки, збільшити дохід, сприяти культурному взаєморозумінню та покращити перспективи кар’єрного зростання. Розвиток комунікативної компетенції іноземної мови вимагає знайомства з автентичними матеріалами, такими, як розмови носіїв мови та медіа, а також практики виконання завдань спілкування в реальному житті (рольові ігри та симуляції). The publication deals with the components of foreign language communicative competence. Foreign language communicative competence implies the ability to use a foreign language effectively and appropriately in different contexts to communicate with native speakers of that language. It is noted that foreign language communication skills are important for professionals in the tourism sector to provide excellent customer service, build relationships, increase revenue, promote cultural understanding and improve career prospects. Developing communicative competence in a foreign language requires exposure to authentic materials, such as native speaker conversations and media, as well as practice in real-life communication tasks (role-playing and simulations).