Перегляд за Автор "Голуб, Н."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання та захисту магістерської кваліфікаційної роботи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Коваленко, В.; Голуб, Н.; Казачінер, О.; Сінопальнікова, Н.; Міщенко, О.; Галій, А.У методичних рекомендаціях розкриваються особливості науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня, міститься орієнтовний перелік тем кваліфікаційних робіт, а також представлено вимоги до написання, оформлення, рецензування та захисту магістерських кваліфікаційних робіт. Методичні рекомендації розроблено для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня, викладачів, наукових керівників випускної кваліфікаційної роботи за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта». The methodological recommendations reveal the features of research work of applicants for higher education of the second (master's) level, contains an indicative list of topics qualification works, and also presents the requirements for writing, design, review and defense of master's qualification works. Methodical recommendations are developed for applicants for higher education of the second (master's) level, teachers, supervisors of graduate qualification work in specialty 016 "Special Education".
- ДокументНАПРЯМИ ТА ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ЗНАНЬ ТА УЯВЛЕНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПРИ КОРЕКЦІЇ В НИХ ПОРУШЕНЬ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022-11-17) Голуб, Н.У публікації розглянуто формування лінгвістичних знань та уявлень молодших школярів при корекції в них порушень писемного мовлення, яке має забезпечити створення функціональної та операціональної бази (способів дій), які виступатимуть підґрунтям для набуття нових знань, умінь, навичок у процесі опанування українською мовою відповідно освітньої програми, базою для успішного формування й удосконалення навичок читання та письма. Зазначено, що формування лінгвістичних знань та уявлень у дітей із ФФН, ЗНМ, СНМ при ЗПР є необхідною умовою більш успішного засвоєння учнями знань та уявлень про звукову, лексичну, граматичну сторони мовленнєвої системи, більш усвідомленого використання ними мовних засобів, відповідно, більш ефективного розв’язання завдань корекції в них порушень читання та письма. Зазначений напрям у системі корекційно-розвиткової роботи має здійснюватися з урахуванням особливостей мовленнєвого та психічного розвитку дітей, потребує більшої уваги та заходів контролю з боку логопеда. The publication examines the formation of linguistic knowledge and ideas of younger schoolchildren during the correction of their written speech violations, which should ensure the creation of a functional and operational base (methods of action) that will serve as a basis for acquiring new knowledge, skills, and abilities in the process of mastering the Ukrainian language in accordance with the educational program , a basis for the successful formation and improvement of reading and writing skills. It is noted that the formation of linguistic knowledge and ideas in children with FFN, ZNM, SNM with ZPR is a necessary condition for students' more successful assimilation of knowledge and ideas about the sound, lexical, grammatical aspects of the speech system, their more conscious use of language means, respectively, more effective development solving tasks of correcting reading and writing disorders in them. The specified direction in the system of corrective and developmental work should be carried out taking into account the peculiarities of children's speech and mental development, and requires more attention and control measures from the speech therapist.