Перегляд за Автор "Гоголь, Д. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПозитивна психотерапія(ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "МІЖНАРОДНА НАУКОВА ГІЛЬДІЯ", 2022) Гордієнко-Митрофанова, І. В.; Гоголь, Д. М.У навчальному посібнику представлено авторську концепцію розвитку усвідомленої стресостійкості за моделлю балансу в рамках інтеграції методів позитивної, тілесно-орієнтованої, еріксоновської терапії і гіпнозу, десенсабілізації та переробки рухом очей, технік повільного та контрольованого дихання. Описано широко відомі дихальні практики та популярні психотерапевтичні техніки. Посібник для студентів психотерапевтичних напрямів, психотерапевтів, психологів-консультантів, практикуючих клінічних психологів, а також для бажаючих оволодіти ефективними інструментами розвитку усвідомленої стресостійкості. The training manual presents the author's concept of developing conscious stress resistance according to the balance model as part of the integration of methods of positive, body-oriented, Erikson therapy and hypnosis, desensitization and processing with eye movement, slow and controlled breathing techniques. Widely known breathing practices and popular psychotherapeutic techniques are described. A guide for students of psychotherapy fields, psychotherapists, consulting psychologists, practicing clinical psychologists, as well as for those who wish to master effective tools for the development of conscious stress resistance.
- ДокументПсихолінгвістичні особливості розробки інструкції для спрямованого асоціативного експерименту через семантичні ознаки слова(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Гоголь, Д. М.У роботі досліджуються психолінгвістичні особливості розробки інструкції для спрямованого асоціативного експерименту через семантичні ознаки семантики слова. Основний метод дослідження – психолінгвістичний експеримент, головним етапом якого є спрямований асоціативний експеримент зі стимулом «людина, яка фліртує». Вибірка склала 215 респондентів молодого віку (21–35). Формулювання інструкції для спрямованого асоціативного експерименту було здійснено через семантичні ознаки (параметри) семантики слова в межах параметричної концепції значення. Семантичні ознаки (параметри) смислового розряду лексики, до якої належить стимул «людина, яка фліртує», виділені на підставі систематизації і узагальнення результатів теоретичних і емпіричних психологічних досліджень, присвячених феномену «флірт». Сформульована інструкція для спрямованого асоціативного експерименту зі стимулом «людина, яка фліртує» містить 23 асоціативні поля. Підсумком проведеного дослідження стало створення асоціативних полів для кожної семантичної ознаки (23 асоціативні поля) та розподілення 215 реакцій за семантичними кластерами за кожною з 23 семантичних ознак. The work investigates psycholinguistic characteristics of developing instructions for a controlled associative experiment by means of semantic features of the word semantics. The main research method is a psycholinguistic experiment, whose main stage is the controlled associative experiment with the stimulus «flirting person». The sample consisted of 215 young respondents (age 21–35). The instructions were formulated for the controlled associative experiment by means of semantic features (parameters) of the word semantics in the framework of the parametric conception of meaning. The semantic features (parameters) of the semantic class of the lexis to which the stimulus «flirting person» belongs, was defined on the basis of systematization and generalization of the results of theoretical and empirical psychological research devoted to the phenomenon of «flirting». The formulated instruction for the controlled associative experiment with the stimulus «flirting person» contains 23 associative fields. As a result of the conducted research, we created associative fields to each semantic feature (23 associative fields) and divided 215 reactions into semantic clusters according to the 23 semantic features.
- ДокументТрансформационная психологическая игра «Медкарта»: интеграция концепции 7К игривости и метода позитивной психотерапии(Scientific Collection «InterConf+», 2022-11-19) Гордиенко-Митрофанова, И. В.; Цемма, Л. Ю.; Гоголь, Д. М.Проективная техника, представленная в этой статье, является интеграцией метода положительной психотерапии и концепции игровой/смеховой компетентности 7С. Проективная методика представлена в виде трансформационной психологической игры "Медкарта", в основе которой лежит набор метафорических ассоциативных карт "Homo Ludens". Разработанная игра, в первую очередь, ориентирована на работу с психосоматическими расстройствами, но в процессе апробации также продемонстрирована ее эффективность и в работе с межличностными конфликтами. Игра дает возможность клиенту обратиться в свою сферу "Тело/чувство" и осознать функции и значение своего симптома; увидеть его отрицательные/положительные аспекты; осмыслить симптом как способность реагировать на конфликты; достичь глубокого понимания симптома как средства личной интеграции, а также понять, в какую "игру" с ним играет его собственный симптом и в какую "игру" он сам играет со своим симптомом. Проективна техніка, представлена в цій статті, є інтеграцією методу позитивної психотерапії та концепції ігрової/сміхової компетентності 7С. Проективна методика представлена у вигляді трансформаційної психологічної гри "Медкарта", в основі якої лежить колода метафоричних асоціативних карт "Homo Ludens". Розроблена гра, в першу чергу, орієнтована на роботу з психосоматичними розладами, але в процесі апробації також продемонстрована її ефективність і в роботі з міжособистісними конфліктами. Гра дає можливість клієнту звернутися до своєї сфери "Тіло/почуття" та усвідомити функції і значення свого симптому; побачити його негативні/позитивні аспекти; осмислити симптом як здатність реагувати на конфлікти; досягти глибокого розуміння симптому як засобу особистісної інтеграції, а також зрозуміти, в яку "гру" з ним грає його власний симптом і в яку "гру" він сам з ним грає зі своїм симптомом. The projective technique presented in this article is an integration of positive psychotherapy method and the 7C concept of playfulness / ludic competence. The projective technique is presented in the form of transformational psychological game Medkarta based on a deck of metaphorical associative cards «Homo Ludens». The developed game is, first of all, focused on dealing with psychosomatic disorders, but the process of approbation also demonstrated its effectiveness in working with interpersonal conflicts. The game enables the client to turn to his «Body / feeling» sphere and become aware of the functions and meaning of his symptom; to see its negative/positive aspects; to comprehend the symptom as an ability to respond to conflicts; to reach a deep understanding of the symptom as a means of personal integration, and to understand what «game» his own symptom plays with him and what «game» he himself plays with his symptom.