Перегляд за Автор "Гнатовська, К. С."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ДО РОБОТИ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Гнатовська, К. С.У публікації проаналізовано підготовку майбутніх фахівців дошкільної галузі до роботи з розвитку мовлення дітей на основі інноваційних технологій. Актуальність та значущість розвитку мовлення дітей дошкільного віку підкреслюється у Базовому компоненті дошкільної освіти, де наголошено на «невід’ємній цілісності та взаємозалежності, взаємопов’язаності таких складників, як фонетичний, лексичний, граматичний, діалогічний та монологічний». Зазначено, що інноваційні технології у розвитку мовлення дітей дають невичерпні можливості у підготовці майбутніх фахівців дошкільної галузі до формування та розвитку особистості, удосконалення провідних індивідуально-психічних і професійних якостей, збагачення світоглядно-культурологічної, психолого-педагогічної та фахово-методичної підготовки, у формуванні педагогічної майстерності студентів як майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. The publication analyzes the training of future specialists in the preschool field to work on the development of children's speech based on innovative technologies. The relevance and significance of preschool children's speech development is emphasized in the Basic Component of Preschool Education, which emphasizes "the integral integrity and interdependence, interconnection of such components, such as phonetic, lexical, grammatical, dialogic and monologic." It is noted that innovative technologies in the development of children's speech provide inexhaustible opportunities in the preparation of future preschool specialists for the formation and development of personality, improvement of leading individual-psychological and professional qualities, enrichment of worldview-cultural, psychological-pedagogical and professional-methodical training, in the formation of pedagogical skills of students as future educators of preschool education institutions.
- ДокументФормування толерантності в сучасної студентської молоді(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018) Гнатовська, К. С.У статті проаналізовано поняття толерантності, визначено аспекти та шляхи її формування. Обґрунтовано потребу виховання в майбутнього фахівця загальної системи цінностей і толерантності зокрема. Наголошено, що в навчально-виховному процесі потрібно приділяти увагу толерантності як якості особистості, що передбачає перехід від стану терпимості іншої позиції, думки до її розуміння та поваги. В статье проанализировано понятие толерантности, определены аспекты и пути ее формирования. Обоснована необходимость воспитания у будущего специалиста общей системы ценностей и толерантности в частности. Отмечено, что в учебно-воспитательном процессе нужно уделять внимание толерантности как качеству личности, что предусматривает переход от состояния терпимости другой позиции, мысли к ее пониманию и уважению. The article analyzes the concept of tolerance, defines aspects and ways of its formation. The necessity of education in the future specialist of the general system of values and tolerance in particular is substantiated. It is stressed that in the educational process it is necessary to pay attention to tolerance as a personality quality, which implies the transfer from the state of tolerance of another position, thought to its understanding and respect.
- ДокументФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК ПОКАЗНИКА ГОТОВНОСТІ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Гнатовська, К. С.Висвітлено підготовку майбутнього вчителя початкових класів до роботи зі школярами з особливими освітніми потребами. Здійснено теоретичний аналіз сутності понять «інклюзивне навчання», «толерантність». Визначено, що формування толерантності до дітей з особливими потребами в майбутніх учителів початкових класів має бути цілеспрямованим процесом. The preparation of future teacher of elementary school for work with pupils who have special educational needs has been highlighted. The theoretical analysis of the essence of the concepts of «inclusive education» and «tolerance» has been made. It has been determined that the formation of future primary school teachers’ tolerance to disabled children has to be a purposeful peocess.
- ДокументХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Гнатовська, К. С.В статті окреслено основні шляхи формування професійної толерантності майбутніх учителів. Професійна толерантність може бути розглянута як важлива якість педагога, що впливає на ефективність його праці, а також на взаємини зі усіма суб’єктами освітнього процесу з погляду професійного становлення фахівця. У процесі цілеспрямованого формування толерантності необхідно дотримуватися балансу між розвитком практичних навичок толерантної поведінки, з одного боку, та накопиченням інформації, з другого. The article outlines the main ways of forming professional tolerance of future teachers. Professional tolerance can be considered as an important quality of a teacher that affects the effectiveness of his work, as well as the relationship with all subjects of the educational process in terms of professional development of a specialist. In the process of purposeful formation of tolerance, it is necessary to maintain a balance between the development of practical skills of tolerant behavior, on the one hand, and the accumulation of information, on the other.