Перегляд за Автор "Гвоздьова, У. А."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ ПРОФІЛАКТИКИ ЖОРСТОКОСТІ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, 2021-11-16) Гвоздьова, У. А.; Костіна, В. В.Публікацію присвячено вивченню вітчизняного та закордонного досвіду профілактики жорстокої поведінки серед підлітків. Проаналізовано наукову літературу з проблеми профілактики жорстокості серед підлітків та визначено, що її профілактика у ЗЗСО це надзвичайно важливий напрям роботи соціального педагога, який координує діяльність різних суб’єктів ЗЗСО (психолога, класних керівників, вчителів, що викладають дисципліни, пов’язані зі збереженням та зміцненням здоров’я здобувачів загальної середньої освіти, вихователів гуртків та секцій тощо). На основі аналізу наукової літератури та практики роботи соціальних педагогів ЗЗСО відібрано ефективні способи та засоби профілактики жорстокої поведінки підлітків. Перспективним напрямом подальших досліджень визначено розробку комплексної програми соціально-педагогічної діяльності з профілактики жорстокості серед підлітків у закладах загальної середньої освіти. The issue is revealed in the publication. The scientific literature on the problem of prevention of violence among teenagers was analyzed and it was determined that the it in Institution of General Secondary Education (IGSE) is an extremely important area of work of a social pedagogue who coordinates the activities of various subjects of IGSE (psychologist, class teachers, teachers who teach disciplines related to with preservation and strengthening of health of students of general secondary education, teachers of circles and sections, etc.). On the basis of the analysis of scientific literature and the work practice of social pedagogues of IGSE, effective methods and means of prevention of violent behavior of teenagers were selected. The development of a comprehensive program of socio-pedagogical activities for the prevention of violence among teenagers in institutions of general secondary education is defined as a promising direction of further research.
- ДокументПрактичні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики жорстокої поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-21) Гвоздьова, У. А.У статті обґрунтовано актуальність вимірювання рівня професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики жорстокої поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти, визначено її суть та складники. Наведено систему критеріїв та показників для визначення рівня готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики жорстокої поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти. The article substantiates the relevance of measuring the level of professional readiness of future social pedagogues for the prevention of violent behavior of adolescents in institutions of general secondary education, defines its essence and components. A system of criteria and indicators for determining the level of readiness of future social pedagogues for the prevention of violent behavior of adolescents in institutions of general secondary education is given.
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики жорстокої поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Гвоздьова, У. А.Кваліфікаційна робота присвячена проблемі пошуку ефективних засобів підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики жорстокої поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти. Мета дослідження передбачає теоретичне обґрунтування, розробку та експериментальну перевірку комплексу засобів професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики жорстокої поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти. Теоретичне значення дослідження полягає в обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці комплексу засобів професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики жорстокої поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти, а також уточненні критеріїв, показників та рівнів готовності до професійної діяльності у майбутніх соціальних педагогів стосовно зазначеної проблеми. Практичне значення результатів полягає в доповненні навчально-методичного забезпечення до робочих програм дисциплін професійної підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 231 – Соціальна робота. The qualification work is devoted to the problem of finding effective means of training future social pedagogues for the prevention of violent behavior of adolescents in institutions of general secondary education. The purpose of the research involves theoretical justification, development and experimental verification of a complex of means of professional training of future social pedagogues for the prevention of violent behavior of adolescents in general secondary education institutions. The theoretical significance of the study consists in the justification, development and experimental verification of a set of means of professional training of future social pedagogues for the prevention of violent behavior of adolescents in institutions of general secondary education, as well as clarification of criteria, indicators and levels of readiness for professional activity among future social pedagogues in relation to the specified problem. The practical significance of the results lies in the addition of educational and methodological support to the work programs of professional training disciplines of higher education applicants of the first (bachelor's) level of specialty 231 - Social work.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З СІМ’ЄЮ З ПРОФІЛАКТИКИ ПІДЛІТКОВОЇ ЖОРСТОКОСТІ(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2022-06-09) Гвоздьова, У. А.; Костіна, В. В.В статті розглянуто професійну підготовку майбутніх фахівців соціальної галузі до професійної діяльності, здійснено аналіз наукової та навчально-методичної літератури та визначено, що сім'я – це соціальне утворення, яке має на кожному історичному етапі розвитку суспільства свої особливості й традиції, а також специфічні характеристики національної культури. Використання елементів розробленого науковцями та практиками інструментарію в процесі підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі дозволить, на наш погляд, забезпечити розвиток у здобувачів вищої освіти мотиваційної, когнітивної та практичної готовності майбутніх фахівців до здійснення діяльності з сім’єю з профілактики жорстокості серед підлітків. The article deals with the professional training of future specialists in the social sphere for professional activities, an analysis of scientific and educational and methodological literature and determined that the family is a social formation that has at each historical stage of society's development has its own characteristics and traditions, as well as specific characteristics of national culture. The use of elements of the tools developed by scientists and practitioners in the process of training future specialists in the in the process of training future specialists in the social sector will, in our opinion, ensure the development of of motivational, cognitive and practical readiness of future specialists. readiness of future specialists to work with families to prevention of violence among adolescents.