Перегляд за Автор "Гайденко, К. А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКлючові аспекти готовності майбутніх вчителів-реабілітологів до роботи в інклюзивно-ресурсних центрах(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Гайденко, К. А.У статті сформульовано ключові аспекти готовності майбутніх вчителів-реабілітологів до роботи в інклюзивно-ресурсних центрах, таких як готовність до педагогічної діяльності, практична готовність, психологічна готовність, науково-теоретична готовність, сукупність яких є цілісним особистісним утворенням. В статье сформулированы ключевые аспекты готовности будущих учителей-реабилитологов к работе в инклюзивно-ресурсных центрах, таких как готовность к педагогической деятельности, практическая готовность, психологическая готовность, научно-теоретическая готовность, совокупность которых является целостным личностным образованием. The article formulates the key aspects of the readiness of future teachers-rehabilitation therapists to work in inclusive resource centers, such as readiness for pedagogical activity, practical readiness, psychological readiness, scientific and theoretical readiness, the totality of which is an integral personal education.
- ДокументСПІЛКУВАННЯ З ДИТИНОЮ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(Amsterdam, The Netherland: European Scientific Platform, 2020-12-11) Гайденко, К. А.; Ворожбіт-Горбатюк, В. В.Сьогодення української школи позначилося провадженням ідеї інклюзивного навчання, створення відповідних можливостей для дітей з особливими освітніми потребами здобути освіту як рівноправних громадян суспільства гуманності. Сегодня украинской школы сказалось производством идеи инклюзивного обучения, создания соответствующих возможностей для детей с особыми образовательными потребностями получить образование как равноправных граждан общества гуманности. Today, the Ukrainian school has been influenced by the production of the idea of inclusive education and the creation of appropriate opportunities for children with special educational needs to receive education as equal citizens of the society of humanity.
- ДокументІ. П. СОКОЛЯНСЬКИЙ ПРО СОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВОСТЯМИ ПСИХО-ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ (20-30 рр. ХХ ст)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Гайденко, К. А.У публікації досліджено зміст поняття «соціального виховання» за видатним вченим-дефектологом, фактично фундатором дефектології на території Харківщини, І. Соколянським, який був організатором, теоретиком і методистом в системі соціального виховання України в 20-30-хх роках минулого століття. Зазначено, що ідеї І. Соколянського, які були новаторськими ще сторіччя тому, і досі не втратили своєї актуальності. Деякі його задуми залишаються не дослідженими і нереалізованими, як педагогізація батьківства. Без включення батьків дітей з особливостями психо-фізичного розвитку в освітній процес, переважна більшість потенційних можливостей дитини так і залишиться нереалізованими. Внесок Івана Панасовича в розвиток дефектологічної науки важко переоцінити. Здійснений аналіз поглядів І. Соколянського на соціальне виховання дає поштовх до проведення нових досліджень різних аспектів наукової спадщини відомого українського вченого-дефектолога. The publication examines the meaning of the concept of "social education" according to the outstanding scientist-defectologist, in fact the founder of defectology in Kharkiv Oblast, I. Sokolyanskyi, who was organizer, theoretician and methodologist in the social education system of Ukraine in the 20s and 30s of the last century. It is noted that the ideas of I. Sokolyanskyi, which were innovative a century ago, have not lost their relevance to this day. Some of his ideas remain unexplored and unrealized, such as the pedagogy of parenthood. Without the inclusion of parents of children with peculiarities of psycho-physical development in the educational process, the vast majority of the child's potential will remain unrealized. Ivan Panasovich's contribution to the development of defectological science is difficult to overestimate. The analysis of I. Sokolyanskyi's views on social education gives an impetus to conducting new studies of various aspects scientific heritage of the famous Ukrainian scientist-defectologist.