Перегляд за Автор "Вєтрова, Н. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПсихологічні особливості розвитку мотивації підприємницької діяльності в студентському віці: актуальність проблеми(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2019-10-26) Вєтрова, Н. В.У статті висвітлена тема психологічних особливостей розвитку мотивації підприємницької діяльності в студентському віці. Сучасна теорія підприємництва розглядає підприємницьку діяльність як каталізатор соціально-економічного розвитку будь-якого суспільства. Підприємництво є одним із ключових інститутів ринкової економіки, а підприємець – головним суб’єктом економічної діяльності і ринкових відносин. В статье освещена тема психологических особенностей развития мотивации предпринимательской деятельности в студенческом возрасте. Современная теория предпринимательства рассматривает предпринимательскую деятельность как катализатор социально-экономического развития любого общества. Предпринимательство является одним из ключевых институтов рыночной экономики, а предприниматель – главным субъектом экономической деятельности и рыночных отношений. The article highlights the topic of psychological features of entrepreneurial motivation development at student age. Modern entrepreneurship theory considers entrepreneurial activity as a catalyst for socio-economic development of any society. Entrepreneurship is one of the key institutions of market economy, and entrepreneur is the main subject of economic activity and market relations.
- ДокументСпецифіка мотиваційної спрямованості особистості студентського віку на підприємницьку діяльність(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Вєтрова, Н. В.Актуальність дослідження обумовлена наявністю потреби в молодих людей реалізуватися професійно, досягаючи прагнення бути фінансово незалежним. Підприємництво в нашій країні на сьогодні в активній фазі розвитку, і при мотивованості молодої людини до підприємницької діяльності вона може виразити себе як висококваліфікований фахівець, задовольняючи потяг до морального та матеріального благополуччя. Мета дослідження: вивчення специфіки мотиваційної спрямованості особистості студентського віку на підприємницьку діяльність. Методи дослідження: метод теоретичного аналізу; метод емпіричного дослідження (опитувальники К. І. Фоменко «Мотиваційно-ціннісні орієнтації на підприємницьку діяльність», М. Кубишкіної «МАС», методика Е. Шейна «Якорі кар'єри», методика діагностики спрямованості особистості Б. Басса). Для математично статистичної обробки використано коефіцієнт лінійної кореляції (критерій Пірсона). Вибірку склали 212 осіб студентського віку 17-26 років. Результати дослідження. Визначено взаємозв’язок спрямованостей особистостей студентського віку, їх прагнень та кар’єрних уподобань із показниками мотиваційних орієнтацій підприємницької діяльності, виявлено провідні мотиви підприємницької діяльності особистостей студентського віку. Висновки. Мотиваційна спрямованість осіб студентського віку на підприємницьку діяльність має свою специфіку. Наявний взаємозв’язок між мотиваційно-ціннісними орієнтаціями на підприємницьку діяльність й спрямованостями особистості на себе, спілкування, справу та її прагненнями до соціального престижу, суперництва, досягнення цілей є позитивним. Найбільшу схильність до підприємницької діяльності має студентська молодь, яка в побудові професійного шляху орієнтована на різнобічну управлінську компетентність, на успіх через подолання нездоланних перешкод у створенні нового, яка прагне винаходити, діяти нестандартно, креативно, що виражено в переважанні якорів кар’єри «Менеджмент», «Виклик», «Підприємництво». Перевагу мають особистості з прагненням до соціального престижу та спрямованістю на себе. Relevance of the research: is due to the need for young people to be realized professionally, achieving the desire to be financially independent. Entrepreneurship in our country today is in an active phase of development, and when a young person is motivated to do business, he can express himself as a highly qualified specialist, satisfying the desire for moral and material well-being. The purpose of the study: to study the specifics of the motivational orientation of the student age to entrepreneurship. Research methods: method of theoretical analysis; method of empirical research (K. Fomenko's questionnaires "Motivational and value orientations on entrepreneurial activity", M. Kubyshkina's "MAS", E. Schein's "Career anchors", method of diagnostics of B. Bass's personality orientation). The linear correlation coefficient (Pearson's criterion) was used for mathematical and statistical processing. The sample consisted of 212 students aged 17-26 years. Results. The relationship between the orientations of students, their aspirations and career preferences with indicators of motivational orientations of entrepreneurial activity is determined, the leading motives of entrepreneurial activity of students are identified. Conclusions. The motivational focus of students of entrepreneurial activity has its own specifics. The existing relationship between the motivational and value orientations of entrepreneurial activity and the orientation of the individual to himself, communication, business and his aspirations to social prestige, rivalry, achievement of goals is positive. The greatest inclination to entrepreneurial activity is student youth, which in building a professional path is focused on versatile managerial competence, on success by overcoming insurmountable obstacles in creating a new one, which seeks to invent, act non-standard, creative, which is expressed in the predominance of careers, "Challenge", "Entrepreneurship". Preference is given to individuals with a desire for social prestige and self-centeredness.