Перегляд за Автор "Войтенко, О. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИКА НАВЧАННЯ РОЗВ'ЯЗАННЮ НЕРІВНОСТЕЙ З МОДУЛЕМ В ПОГЛИБЛЕНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ БАЗОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Войтенко, О. М.У роботі науково обґрунтовано теоретичні основи навчання розв'язання нерівностей з модулем в поглибленому курсі математики базової школи, а саме: визначено суть поняття «нерівності з модулем», доведено важливість вивчення теми «Нерівності з модулем» в шкільному курсі математики; проведено аналіз змісту вивчення теми «Нерівності з модулем» у поглибленому курсі математики та у шкільних підручниках; розроблено методичні рекомендації та систему задач на тему «Розв'язання нерівностей з модулем». Установлено, що спостерігається позитивний вплив проведеної роботи на підвищення рівнів навчальних можливостей учнів у вивченні теми «Розв'язання нерівностей з модулем» в поглибленому курсі математики базової школи. The paper scientifically substantiates the theoretical foundations of learning to solve inequalities with a module in the in-depth course of mathematics in primary school, namely: the essence of the concept of "inequality with a module", proved the importance of studying the topic "Inequalities with a module" in school mathematics; the analysis of the content of studying the topic "Inequalities with the module" in the in-depth course of mathematics and school textbooks; methodical recommendations and a system of problems on the topic "Solving inequalities with the module" were developed. It is established that there is a positive impact of the work on improving the learning opportunities of students in the study of the topic "Solving inequalities with the module" in the in-depth course of mathematics in primary school.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ОБЕРНЕНИХ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ У ПОГЛИБЛЕНОМУ ШКІЛЬНОМУ КУРСІ АЛГЕБРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Жерновникова, О. А.; Войтенко, О. М.; Нарожна, Р. В.; Торумова, Я.У статті автором визначено особливості вивчення обернених тригонометричних функцій у поглибленому шкільному курсі алгебри. Доведено, у процесі вивчення теми «Обернені тригонометри- чні функції» передбачається формування в учнів стійкого інтересу до предмета, виявлення та розвиток їх математичних здібностей, створення умов для реалізації індивідуальних можливостей, задоволення інтересів, здібностей учнів, підготовку до навчання в університеті. Іn the article the author identifies the features of the study of inverse trigonometric functions in the in-depth school course of algebra. It is proved that in the process of studying the topic "Inverse trigonometric functions" involves the formation of students’ lasting interest in the subject, identification and development of their mathematical abilities, creating conditions for individual opportunities, interests, abilities, preparation for university studies.
- ДокументРІВНЯННЯ З ПАРАМЕТРОМ ТА ЙОГО ВИДИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Безпала, А. М.; Войтенко, О. М.; Нарожна, Р. В.У публікації розглянуто визначення суті поняття «рівняння з параметром» та схарактеризувано його види. Поняття «рівняння» відноситься до найважливіших загальноматематичних понять. Зазначено, що більшість учнів відчувають труднощі під час розв’язання завдань із параметрами. При розв'язанні рівнянь з параметрами важливо володіти різними прийомами та методами їх розв’язання, вміти проводити логічні побудови, ретельно перевіряти отриманий розв’язок і грамотно записати відповідь, враховуючи всі значення параметра. Завдання з параметром часто зустрічаються в олімпіадах з математики різного рівня, завданнях ЗНО з математики. The publication considers the definition of the essence of the concept "equation with a parameter" and characterizes its types. The concept of "equation" is one of the most important general mathematical concepts. It is noted that most students experience difficulties when solving problems with parameters. When solving equations with parameters, it is important to have various techniques and methods of their solution, to be able to carry out logical constructions, carefully check the obtained solution and correctly write down the answer, taking into account all parameter values. Tasks with a parameter are often found in mathematics olympiads of various levels, tasks of external examinations in mathematics.