Перегляд за Автор "Веприк, С. А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання випускних кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Веприк, С. А.; Олефіренко, Н. В.; Остапенко, Л. П.; Пономарьова, Н. О.У даному навчальному посібнику розміщені методичні рекомендації до виконання, оформлення та підготовки до захисту випускних кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика). Матеріали посібника можуть бути використані також здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти інших спеціальностей, викладачами, методистами та фахівцями закладів вищої освіти для організації студентських наукових досліджень, підготовки випускних кваліфікаційних робіт тощо. This study guide contains methodological recommendations for the execution, design and preparation for the defense of final qualification papers for applicants of the second (master's) level of higher education in the specialty 014 Secondary education (Informatics). The materials of the manual can also be used by students of the second (master's) level of higher education in other specialties, teachers, methodologists and specialists of higher education institutions for the organization of student scientific research, preparation of final qualification papers, etc.
- ДокументТВОРЧІ ПРОЄКТИ У ВИЩІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Веприк, С. А.В статті розглянуто творчі проєкти в підготовці вчителів в педагогічному університеті. У процесі роботи над роєктом майбутні вчителі навчаються самостійно мислити, знаходити та вирішувати проблеми, залучати знання з різних галузей, навчаються передбачати результати та можливі наслідки власної діяльності, працювати в команді. Крім того, ще під час навчання студенти набувають досвіду вирішення реальних проблем з огляду на майбутнє самостійне професійне життя. The article deals with creative projects in teacher training at a pedagogical university. In the process of working on project, future teachers learn to think independently, find and solve problems, attract knowledge from different fields, learn to foresee the results and possible consequences of their own activities, work in a teamwork. In addition, while studying, students gain experience in solving real problems in view of future independent professional life.
- ДокументЦифрові вміння сучасного вчителя(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди, 2020) Веприк, С. А.; Олефіренко, Н. В.В епоху цифрових технологій підвищуються вимоги до вчителя і викладача: у педагога виникає нова роль, і суспільство очікує від нього вмінь змінюватися й адаптуватися до сучасних умов, зокрема використовувати цифрові вміння та навички (грамотність в області інформації і даних, в області комунікації і взаємодії, щодо створення цифрового контенту; щодо безпеки та вирішення проблем). В эпоху цифровых технологий повышаются требования к учителю и преподавателю: у педагога возникает новая роль, и общество ожидает от него умений меняться и адаптироваться к современным условиям, в частности использовать цифровые умения и навыки (грамотность в области информации и данных, в области коммуникации и взаимодействия, по созданию цифрового контента; безопасности и решения проблем). In the age of digital technologies, the requirements for teachers are increasing: the teacher has a new role, and society expects from him the ability to change and adapt to modern conditions, including the use of digital skills (literacy in information and data, communication and interaction, on creating digital content; on security and problem solving).