Перегляд за Автор "Веприк, С."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ РЕСУРСІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ АПАРАТНОЇ СКЛАДОВОЇ КОМП'ЮТЕРА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Веприк, С.; Черевиченко, А.Вивчення апаратної складової комп’ютера ефективно відбувається за допомогою використання інтерактивних цифрових ресурсів. За допомогою мобільних застосунків вчитель може організувати активну пізнавальну діяльність всіх здобувачів у будь-який час та у будьякому місці. Studying the hardware component of a computer is effectively done using interactive digital resources. With the help of mobile applications, the teacher can organize active cognitive activities of all students at any time and in any place.
- ДокументМОЖЛИВОСТІ ОНЛАЙН КАЛЬКУЛЯТОРІВ У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОСНОВ ТЕОРЕТИЧНОЇ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Веприк, С.Розглянуто та проаналізовано онлайн калькулятори, призначені для організації розв’язування навчально-дослідних задач з курсу основ теоретичної інформатики майбутніх вчителів. Зроблено опис основних можливостей онлайн калькуляторів. Надано рекомендації щодо використання онлайн калькуляторів як інструментів для навчання, пізнання та дослідження у курсі теоретичної інформатики. Online calculators designed for solving educational and research problems from the course on the basics of theoretical informatics for future teachers were considered and analyzed. The main capabilities of online calculators are described. Recommendations are provided for using online calculators as tools for learning, cognition and research in the course of theoretical computer science.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ ЗІ ШКОЛЯРАМИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Веприк, С.; Настаченко, М.В cтатті розглянуто електронні освітні платформи та онлайн-ресурси для організації зворотного зв’язку при змішаному навчанні у закладах загальної середньої освіти. The article examines electronic educational platforms and online resources for organizing feedback during blended learning in general secondary education institutions.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ РЕСУРСІВ У НАВЧАННІ УЧНІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Веприк, С.; Бабенко, Ю.У роботі проаналізовано використання Інтернет ресурсів у навчанні учнів базової середньої школи. Вимоги сучасного життя потребують нових сучасних підходів й до організації навчального процесу, коли важливим становиться не інформаційна технологія сама собою, а те, наскільки використання цифрових ресурсів реалізує досягнення освітніх цілей оптимально і без шкоди для здоров’я учасників цієї діяльності. Сучасні вчителі мають великий вибір інтернет інструментів для реалізації власної педагогічної діяльності та навчальної діяльності учнів базової середньої школи. Наведено класифікацію Інтернет ресурсів за різними критеріями. The paper analyzes the use of Internet resources in the education of basic secondary school students. The requirements of modern life require new modern approaches to the organization of the educational process, when it is not the information technology itself that becomes important, but the extent to which the use of digital resources realizes the achievement of educational goals optimally and without harming the health of the participants of this activity. Modern teachers have a large selection of Internet tools for the implementation of their own pedagogical activities and educational activities of students of basic secondary school. The classification of Internet resources according to various criteria is presented.
- ДокументРОЗРОБКА ІНТЕРАКТИВНИХ КРОСВОРДІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ АПАРАТНОЇ СКЛАДОВОЇ КОМП’ЮТЕРА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Веприк, С.; Черевиченко, А.В даній статті розглянуто цифрові ресурси - генератори інтерактивних завдань у вигляді кросвордів для організації навчання учнів змістовної лінії «Апаратна складова комп’ютера» у закладах загальної середньої освіти. This article examines digital resources and generators of interactive tasks in the form of crosswords for organizing the education of students of the content line "Computer hardware" in general secondary education institutions.
- ДокументСУЧАСНІ ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Веприк, С.; Бєлозьорова, Е.У тезах проаналізовано електронні ресурси для створення презентацій у професійній діяльності вчителя. Сучасні вчителі мають досить великий вибір інструментів для підготовки презентацій. Запропоновано для огляду деякі онлайн-ресурси, які допоможуть вчителю урізноманітнити освітній процес та мотивувати учнів до навчання. Електронний ресурс обирається в залежності від операційної системи та певних технічних характеристик комп’ютерної техніки і гаджету, але й є серед них універсальні. Зауважено, що електронні ресурси здатні значно покращити навчальний процес. Вчителю варто обирати ті інструменти, які будуть зрозумілими всім учасниками навчального процесу, легкими у застосуванні і достатньо універсальними. Electronic resources for creating presentations in the professional activity of a teacher are analyzed in theses. Modern teachers have a fairly large selection of tools for preparing presentations. Some online resources that will help the teacher diversify the educational process and motivate students to study are offered for review. The electronic resource is chosen depending on the operating system and certain technical characteristics of computer equipment and gadgets, but there are also universal ones among them. It is noted that electronic resources can significantly improve the educational process. The teacher should choose those tools that will be understandable to all participants of the educational process, easy to use and sufficiently universal.