Перегляд за Автор "Ван, Янься"
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПОНЯТТЯ "ІНТЕГРАЦІЯ" В СИСТЕМІ ОСВІТИ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Ван, ЯньсяУ статті розкривається зміст слова "інтегрований" у китайській мові. Воно позначає об’єднання різних культур на основі позитивної моральної концепції. Інтегрована освіта об’єднує різні частини людини для створення цілісної особистості, об’єднує різні культури для створення культури з глобальним поглядом, сприяє розвитку творчих здібностей учнів, аби вони могли перетворити свої знання на справжню мудрість. Інтеграція в освіті сприяє зникненню регіональних і культурних відмінностей між людьми, формуванню наукового світогляду учнів, їхньої культури стосунків, соціалізації, кращому усвідомленню вивченого матеріалу тощо. В статье раскрывается смысл слова "интегрированный" в китайском языке. Оно обозначает объединение различных культур на основе положительной нравственной концепции. Интегрированное образование объединяет различные части человека для создания целостной личности, объединяет различные культуры для создания культуры с глобальным взглядом, способствует развитию творческих способностей учащихся, чтобы они могли превратить свои знания в настоящую мудрость. Интеграция в образовании способствует исчезновению региональных и культурных различий между людьми, формированию научного мировоззрения учащихся, их культуры отношений, социализации, лучшему осознанию изученного материала. The article reveals the meaning of the word "integrated" in Chinese. It signifies the union of different cultures based on a positive moral concept. Integrated education unites different parts of a person to create a holistic personality, unites different cultures to create a culture with a global perspective, promotes the development of creative abilities of students so that they can turn their nowledge into true wisdom. Integration in education contributes to the disappearance of regional and cultural differences between people, the formation of a scientific worldview students, their culture of relationships, socialization, better understanding of the material studied.
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ВИКЛАДАННІ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Ван, ЯньсяУ роботі розкриваються особливості реалізації міжпредметних зв’язків у викладанні образотворчого, театрального, хореографічного і музичного мистецтва в закладах загальної середньої освіти Китайської Народної Республіки. Схарактеризовано застосування під час уроків китайського театру тіней, танцювальних вправ, вивчення китайського народного художнього мистецтва та народної музики, а також регіональних особливостей Китаю. Розкрито зв’язки елементів художнього мистецтва та музичних творів. The work presents the specific features of the implementation of interdisciplinary links in the process of teaching visual, theatrical, choreographic and musical arts in general secondary educational institutions of the People’s Republic of China. The use of Chinese shadow theatre, dance exercises, study of Chinese folk art and folk music as well as the regional features of China is characterized. The connections between the elements of artistic and musical works are revealed.
- ДокументРеалізація міжпредметних зв’язків у процесі вивчення музики школярами в закладах загальної середньої освіти КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Ван, ЯньсяУ дисертації здійснено комплексний порівняльний аналіз теоретичних положень та практичного досвіду реалізації міжпредметних зв’язків у процесі вивчення музики школярами в закладах загальної середньої освіти КНР для визначення перспективних напрямів використання педагогічно цінних ідей у сучасних умовах розвитку китайської та української загальної середньої освіти. На основі аналізу широкого спектру наукових джерел розкрито витоки ідеї реалізації міжпредметних зв’язків в музичній освіті в історикопедагогічній думці КНР та України, проаналізовано й уточнено суть основних понять, що стосуються проблеми дослідження: «міжпредметні зв’язки», «інтеграція», «освітня інтеграція»; схарактеризовано види та функції міжпредметних зв’язків у музичній освіті школярів. Розкрито міжпредметні зв’язки музичного мистецтва з різними навчальними предметами (мова і література, математика, історія, географія, краєзнавство, інформатика, образотворче мистецтво тощо). Схарактеризовано реалізацію міжпредметних зв’язків у змісті музичної освіти школярів у закладах загальної середньої освіти КНР через упровадження інтегрованих навчальних курсів, реалізацію зв’язків музичного мистецтва з іншими навчальними предметами, урахування регіональності у процесі вивчення музики школярами. Розкрито реалізацію міжпредметних зв’язків через організаційні форми (інтегровані уроки, проведення конкурсів, постанови музичних п’єс, вистав театру тіней, шоу талантів тощо) та методи (пальчикові ігри та різні ігрові вправи, метод «попутного» навчання, метод співу «по пальцях розкритої долоні», малюнок тушшю на рисовому папері за допомогою пензлика, малювання мелодії, метод проєктів, шумовий оркестр, складання пісень і віршів, порівняння пісень, написання мелодії до вірша, інсценізація, декламація, спів пісень, інтерпретація прослуханих музичних творів, визначення їх форми і жанру, сприймання та порівняння звучання музичних інструментів різних народів світу, зіставлення та порівняння музичних творів різних стилів тощо) музичної освіти школярів. Практичне значення результатів дослідження визначається тим, що робота актуалізує педагогічні ідеї та досвід реалізації міжпредметних зв’язків у процесі вивчення музики школярами в закладах загальної середньої освіти КНР для підвищення ефективності освітньої діяльності в закладах загальної середньої освіти КНР і України. Теоретичні положення і висновки дисертації створюють передумови для подальших компаративних досліджень теорії та практики організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти КНР і України. Результати дисертації впроваджено в освітній процес Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди (довідка № 01/10–595 від 29.08.2023 р.), Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка (довідка № 2323/01-35/57 від 28.09.2023 р.), Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка (довідка № 1487 від 31.08.2023 р.), Рейнської художньої навчальної академії (довідка від 23.07.2023 р.). Матеріали дослідження доцільно використовувати у викладанні курсів «Педагогіка», «Історія педагогіки», «Порівняльна педагогіка», «Педагогічна майстерність» у закладах вищої педагогічної та музично-педагогічної освіти, на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників, під час написання підручників і навчальних посібників із педагогіки, розробки курсів за вибором, проведення педагогічних практик, написання курсових і магістерських робіт. The thesis presents the comprehensive comparative analysis of the theoretical foundations and practical experience in implementing interdisciplinary connections in the process of music education for secondary school students in the People’s Republic of China in order to determine perspective directions for the use of pedagogically valuable ideas in the modern conditions of development of Chinese and Ukrainian general secondary education. Based on the analysis of a wide range of scientific sources, the origins of the ideas of implementing interdisciplinary connections in music education in the historical and pedagogical thought of the People’s Republic of China and Ukraine have been revealed; the essence of the main concepts related to the research problem (“interdisciplinary connections”, “integration”, “educational integration”) has been analyzed and clarified; the types and functions of interdisciplinary connections in music education of schoolchildren have been characterized. The interdisciplinary connections of musical art with various educational subjects (language and literature, mathematics, history, geography, local history, computer science, art, etc.) have been characterized. The implementation of interdisciplinary connections in the content of music education for secondary school students in the People’s Republic of China through the introduction of integrated educational courses, the implementation of connections between musical art and other educational subjects and taking into account the regionality in the process of music education for secondary school students has been characterized. The implementation of interdisciplinary connections through organizational forms (integrated lessons, conducting competitions, staging of musical plays, shadow theatre performances, talent shows, etc.) and methods of musical education of schoolchildren (finger games and various game exercises, the method of “accompanying” learning, the method of singing “with the fingers of an open hand”, drawing with ink on rice paper using a brush, drawing a melody, project method, noise orchestra, composing songs and poems, comparing songs, writing a melody to a poem, staging, recitation, singing songs, interpreting listened musical works, defining their forms and genres, perception and comparison of the sound of musical instruments of different nations of the world, comparison of musical works of different styles, etc.). The practical significance of the research results is determined by the fact that the work updates the pedagogical ideas and experience in implementing interdisciplinary connections in the process of music education doe secondary school students in the People’s Republic of China in order to increase the effectiveness of educational activities in general secondary education institutions in the People’s Republic of China and Ukraine. The theoretical ideas and conclusions of the thesis create prerequisites for further comparative studies of the theory and practice of organization of educational process in general secondary education institutions in the People’s Republic of China and Ukraine. The thesis materials have been introduced in educational process of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University (certificate № 01/10–595 dated 29th August, 2023), Poltava V. G. Korolenko National Pedagogical University (certificate № 2323/01-35 /57 dated 28th September, 2023), Oleksandr Dovzhenko Hlukhiv National Pedagogical University (certificate № 1487 dated 31st August, 2023), Rhine Art Academy (certificate dated 23rd July, 2023). The theoretical and practical materials can be used in teaching such subjects as Pedagogy, History of Pedagogy, Comparative Pedagogy, Pedagogical Skills in institutions of higher pedagogical and music-pedagogical education, at advanced courses for pedagogical staff, in compiling textbooks and training manuals on pedagogy, developing elective modules, conducting pedagogical practices, writing course papers and master’s dissertations.
- ДокументТЕАТР ТІНЕЙ ЯК ФОРМА РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-24) Лупаренко, С. Є.; Ван, ЯньсяУ публікації розглянуто китайський тіньовий ляльковий театр, що ретранслює китайську історію, культуру, соціальні вірування, усні традиції та місцеві звичаї. Він також сприяє поглибленню знань учнів, формуванню їхніх культурних цінностей та приносить задоволення учням. Театр тіней сприяє не лише приємному проводженню часу, але й розвитку різноманітних навичок і здібностей школярів у сфері музичного, художнього мистецтва, літератури, формуванню естетичної і громадянської культури дітей, їхніх моральних цінностей, любові та поваги до традиційного китайського мистецтва. The publication discusses Chinese shadow puppetry, which relays Chinese history, culture, social beliefs, oral traditions and local customs. It also helps to deepen students' knowledge, form their cultural values and brings pleasure to students. The shadow theatre not only provides a pleasant pastime, but also develops various skills and abilities of students in the field of music, art, literature, and fosters aesthetic and civic culture of children, their moral values, love and respect for traditional Chinese art.
- ДокументІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД НА УРОКАХ МУЗИКИ У КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Ван, ЯньсяУ тезах розкрито специфіку здійснення інтегративного підходу на уроках музики в КНР. Висвітлено взаємозв’язок уроків музики з історією, географією, етнографією, малюванням, китайською мовою і математикою. Визначено важливість урахування регіональності при вивченні китайської музики у школах КНР. The author of the work has revealed the specificity of implementation of an integrative approach in Music classes in the People’s Republic of China. The interconnection of Music classes and History, Geography, Ethnography, Art, Mathematics and the Chinese language has been outlined. The author has determined the importance of taking into account the regionality when learning Chinese Music at schools in the People’s Republic of China.