Перегляд за Автор "Ван, Юйхун"
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКУЛЬТУРНА СПРЯМОВАНІСТЬ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ В КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Ван, Юйхун; Ван, ЦіхуейУ публікації досліджено музичну освіту в Китаї. Музика відіграє важливу роль у розвитку китайської культури. Музична освіта протягом століть була важливою частиною культурної спадщини Китаю. Сьогодні музична освіта в Китаї продовжує відігравати значну роль у просуванні традиційної китайської музики та розвитку молодих музикантів. The publication explores music education in China. Music plays an important role in the development of Chinese culture. Music education has been an important part of China's cultural heritage for centuries. Today, music education in China continues to play a significant role in promoting traditional Chinese music and developing young musicians.
- ДокументПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Боярська-Хоменко, А. В.; Ван, ЮйхунСоціальному вихованню дітей у КНР приділяється велика увага, враховуючи пріоритети державної політики з формування особистості, для якої виконання соціальних функцій постає як нагальне завдання, що простежується в державній системі освіти на всіх її рівнях. Питання соціального виховання дітей і молоді є предметом сучасних педагогічних розвідок як українських (Ю. Поліщук, Т. Алєксєєнко, Ю. Жданович, Т. Куниця, Р. Малиношевський, Н. Сергєєв, М. Соляник) так і китайських (Ма Сяохун, Ван Цзюань, Чжан Цзінвень, Сонг Джінгюнь) науковців. Мета статті – розкрити деякі аспекти розуміння поняття соціального виховання школярів у педагогічній думці Китайської Народної Республіки. Проведений аналіз дає підстави стверджувати, що під поняттями «освіта» і «виховання» у КНР розуміють загальну середню освіту, яка реалізується через комплексний підхід до виховання і навчання дітей як у школах, так і в вдома. Соціальне виховання, сімейне виховання та шкільне виховання відіграють важливу роль у розвитку дитячої особистості. Соціальне виховання розглядається у вузькому (соціальні і культурні інституції, відмінні від школи і сім'ї та пов’язані з ними соціальні групи, організації, товариства) та широкому (різноманітна соціальна діяльність, спрямована на свідомий фізичний і розумовий розвиток людини) розумінні. Поняття «соціалізована освіта» – це нова освітня концепція, спрямована на традиційну систему шкільної освіти. У КНР особливого значення у процесі соціалізації та соціального виховання набувають засоби масової інформації, інформаційні засоби, такі як телебачення, радіо, газети та журнали, соціальні мережі. Соціальне спілкування та дружба стали загальною духовною потребою сучасних учнів. Одним із першочергових завдань, які сьогодні вирішують освітяни Китаю є залучення учнів шкіл до участі у суспільно-громадській діяльності, що є свідомим і добровільним виразом патріотичного піднесення, самовідданості та соціалістичного ентузіазму дітей. Соціальне середовище, яке формується у школах КНР є найбільш ефективним середовищем виховання, під впливом якого відбувається соціальне становлення дитини. Основними компонентами соціальної організації школи є зміст освіти, процес оцінювання та розподілу учнів за статусами, групами і соціальним середовищем. Great attention is paid to the social education of children in China. The priorities of the state policy on personality formation are taken into account, and the performance of social functions appears as an urgent task. This can be seen in the state education system at all levels. The issue of social education of children and young people is the subject of modern pedagogical research both in Ukraine (Yu. Polishchuk, T. Alekseenko, Yu. Zhdanovich, T. Kunytsia, R. Malynoshevskyi, N. Sergeev, M. Solyanyk) and in China (Ma Xiaohong, Wang Juan, Zhang Jingwen, Song Jingyun) scientists. The purpose of the article is to reveal some aspects of the understanding of the concept of social education of schoolchildren in the pedagogical opinion of the People's Republic of China. The conducted analysis gives reason to assert that the concepts of "education" and "upbringing" in the People's Republic of China mean general secondary education, which is implemented through a comprehensive approach to the upbringing and education of children both in schools and at home. Social education, family education and school education play an important role in the development of children's personality. Social education is considered in a narrow (social and cultural institutions, different from school and family and related social groups, organizations, societies) and broad (a variety of social activities aimed at the conscious physical and mental development of a person) understanding. The concept of "socialized education" is a new educational concept aimed at the traditional system of school education. In the People's Republic of China, mass media, information media such as television, radio, newspapers and magazines, and social networks are of particular importance in the process of socialization and social education. Social communication and friendship have become a common spiritual need of modern students. One of the primary tasks that China's educators are solving today is the involvement of school students in social activities. This is a conscious and voluntary expression of children's patriotic elation, self-sacrifice and socialist enthusiasm. The social environment formed in the schools of the People's Republic of China is the most effective educational environment. A child's social development takes place under the influence of the social environment. The main components of the social organization of the school are the content of education, the process of assessment and distribution of students by status, groups and social environment.
- ДокументПроблема соціального виховання школярів у КНР засобами музичної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-19) Ван, ЮйхунУ статті розглянута роль музичної освіти школярів у процесі їхнього соціального виховання в КНР. Музична освіта – важлива частина розвитку дитини, що впливає на її фізичний і розумовий стан, сприяє покращенню особистісних якостей. Виховання особистості, здатної бачити, сприймати, усвідомлювати, створювати і реалізовувати прекрасне в усіх його проявах – завдання, яке постає як актуальне і нагальне в сучасних умовах руйнації цінностей людської взаємодії. В статье рассмотрена роль музыкального образования школьников в процессе их социального воспитания в КНР. Образование – важная часть развития ребенка, влияет на его физическое и умственное состояние, способствует улучшению личностных качеств. Воспитание личности, способной видеть, воспринимать, осознавать, создавать и реализовывать прекрасное во всех его проявлениях – задача, которая стоит как актуальная и срочная в современных условиях разрушения ценностей человеческого взаимодействия. The article examines the role of music education of schoolchildren in the process of their social education in the PRC. Education is an important part of a child's development and influences his or her physical and mental state, and contributes to the enhancement of personal qualities. Upbringing of the personality, capable to see, perceive, realize, create and realize the beauty in all its manifestations is the task which is urgent and actual in modern conditions of destruction of values of human interaction.
- ДокументПідготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до соціального виховання школярів у КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Ван, ЮйхунУ дисертації здійснено комплексний компаративний аналіз теоретичних ідей та узагальненні практичного досвіду підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічних університетах КНР до соціального виховання школярів для творчого використання в умовах сучасної педагогічної освіти України. На основі аналізу широкого спектру наукових джерел схарактеризовано розвиток ідеї соціального виховання школярів у Китаї від найдавніших часів до наших днів, проаналізовано й уточнено суть основних понять, що стосуються проблеми дослідження, а саме: «виховання», «соціальне виховання», «школярі», «соціальне виховання школярів», «вчитель музичного мистецтва», «підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва» в українській і китайській педагогічній думці. Схарактеризовано завдання учителя музичного мистецтва у соціальному вихованні школярів у КНР, а саме: створювати умови для вільного та творчого вираження учнів через музику, ознайомлювати учнів з національною та світовою музичною спадщиною, розвивати соціальні навички через музичну діяльність, сприяти розвитку естетичного смаку учнів та інші. Визначено вимоги до вчителя музичного мистецтва у КНР щодо реалізації соціального виховання школярів, а саме: знання методів виховання, які допомагають впливати на соціальний розвиток учнів через музичну діяльність; знання підходів до використання музики для передачі моральних, етичних та культурних цінностей, виховання поваги до культурної спадщини; розуміння і поваги до різних культур через музику, виховання толерантності та відкритості до інших культурних джерел та інші. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що матеріали дослідження забезпечують нову науково-об’єктивну інтерпретацію теорії й практики підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічних університетах КНР до соціального виховання школярів. Результати дослідження впроваджено в освітній процес Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди (довідка про впровадження № 01/10-676 від 18.10.2023). The thesis presents a comprehensive comparative analysis of theoretical ideas and a generalization of the practical experience of training future music teachers in pedagogical universities of the People's Republic of China for social education of schoolchildren for creative use in the conditions of modern pedagogical education of Ukraine is carried out. Based on the analysis of a wide range of scientific sources, the development of the idea of social education of schoolchildren in China from ancient times to the present day is characterized, the essence of the main concepts related to the research problem is analyzed and clarified, namely: "education", "social education", "schoolchildren", "social education of schoolchildren", "teacher of musical art", "training of future teachers of musical art" in Ukrainian and Chinese pedagogical thought. The task of a music teacher in the social education of schoolchildren in the People's Republic of China is characterized, namely: to create conditions for free and creative expression of students through music, to familiarize students with the national and world musical heritage, to develop social skills through musical activities, to promote the development of students' aesthetic taste, and others. The requirements for the music teacher in the People's Republic of China regarding the implementation of social education of schoolchildren have been defined, namely: knowledge of educational methods that help influence the social development of students through musical activity; knowledge of approaches to the use of music for the transmission of moral, ethical and cultural values, fostering respect for cultural heritage; understanding and respect for different cultures through music, education of tolerance and openness to other cultural sources and others. The practical significance of the obtained results lies in the fact that the research materials provide a new scientific and objective interpretation of the theory and practice of training future music teachers in pedagogical universities of the People's Republic of China for the social education of schoolchildren. The results of the research are implemented in the educational process of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University (implementation certificate No. 01/10-676 dated 18.10.2023).
- ДокументСОЦІАЛЬНА РОЛЬ МУЗИКИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Ван, ЮйхунУ статті розкривається соціальна роль музики в цей важкий для людства період, викликаної COVID-19. Медичні працівники в лікарнях Китаю пропагують використання музики й танців, щоб зменшити неспокій і стрес пацієнтів. Використання музичних творів мало терапевтичний ефект. Науковцями визначено провідні соціокультурні функції музики: гедоністична (здатність музики приносити слухачам насолоду); експресивна (вираження сильних емоцій та почуттів); комунікативна (обмін інформацією особливою мовою); пізнавальна (отримання нової інформації, нового досвіду); духовно-катарсична (здатність викликати могутні емоційні потрясіння); магічно-сугестивна, або терапевтична (здатність музики вводити людину в певний психічний стан); суспільно-організаційна (реалізація фундаментальної суспільної потреби об᾽єднання людей у цілісні соціальні структури). В статье раскрывается социальная роль музыки в этот тяжелый для человечества период, вызванной COVID-19. Медицинские работники в больницах Китая пропагандируют использование музыки и танцев, чтобы уменьшить беспокойство и стресс пациентов. Использование музыкальных произведений имело терапевтический эффект. Учеными определены ведущие социокультурные функции музыки: гедонистическая (способность музыки приносить слушателям удовольствие) экспрессивная (выражение сильных эмоций и чувств) коммуникативная (обмен информацией особым языком) познавательная (получение новой информации, нового опыта) духовно-катарсическая (способность вызвать мощные эмоциональные потрясения) магически суггестивная, или терапевтическая (способность музыки вводить человека в определенное психическое состояние) общественно-организационная (реализация фундаментальной общественной потребности объединения людей в целостные социальные структуры). The article reveals the social role of music in this difficult period for humanity, caused by COVID-19. Healthcare workers in Chinese hospitals promote the use of music and dance to reduce patients' anxiety and stress. The use of musical works had a therapeutic effect. Scholars have identified the leading socio-cultural functions of music: hedonistic (the ability of music to bring listeners pleasure); expressive (expression of strong emotions and feelings); communicative (exchange of information in a special language); cognitive (obtaining new information, new experience); spiritual-cathartic (ability to cause powerful emotional shocks); magical-suggestive, or therapeutic (the ability to introduce music a person in a certain mental state); social and organizational (realization of the fundamental social need to unite people into integral social structures).