Перегляд за Автор "Ван, Сінь"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПАРТНЕРСЬКІ ВІДНОСИНИ В РОБОТІ ДИЗАЙНЕРА ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Ван, Сінь; Ван, ЧжоУ публікації проаналізовано партнерські відносини в роботі дизайнера візуальної комунікації. Партнерські стосунки в роботі дизайнера візуалізації є занадто важливими, оскільки продукт його діяльності є результатом командної роботи. Дизайнер візуальної комунікації працює із замовником, а його результати роботи мають сподобатися споживачам. Від спільної праці на умовах взаєморозуміння й поваги залежить кінцевий успіх дизайнерської продукції. Зазначено, що партнерські стосунки – це позитивні емоції, настрій на дружелюбність і віддачу енергії іншій людині, досягнення компромісу й усунення стереотипів, що заважають комунікації та спілкуванню. Для майбутніх дизайнерів візуальної комунікації запропоновано дисципліну вільного вибору «Соціальна компетентність дизайнера візуальної комунікації», метою якої є ознайомлення з теорією і практикою формування соціальної компетентності зазначених фахівців в освітньому процесі. The publication analyzes partnership relations in the work of a visual communication designer. Partnerships are very important in the work of a visual designer, because the product of his work is the result of teamwork. The designer of visual communication works with the customer, and the results of his work must be liked by consumers. The ultimate success of designer products depends on joint work based on mutual understanding and respect. It is noted that partnership relations are positive emotions, a mood for friendliness and giving energy to another person, reaching a compromise and eliminating stereotypes that hinder communication and communication. For future designers of visual communication, the discipline of free choice "Social competence of the designer of visual communication" is offered, the purpose of which is to get acquainted with the theory and practice of the formation of social competence of these specialists in the educational process.
- ДокументПРАКТИЧНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Ван, Сінь; Ван, ЧжоУ публікації досліджено практичні методи навчання майбутніх дизайнерів візуальної комунікації. Практичні методи навчання основані на механізмах включення майбутніх дизайнерів візуальної комунікації до практичної діяльності, вони поглиблюють пізнання дійсності, сприяють зміцненню знань і формуванню вмінь і навичок. До практичних методів навчання в дидактиці (наука про організацію процесу навчання в навчальних закладах) відносять вправи (усні, письмові, тренувальні, графічні, технічні), лабораторний метод, практичні роботи. Зазначено, що практичні методи навчання стимулюють майбутніх дизайнерів візуалізації до творчої самореалізації, соціальної адаптації у виробничих умовах. The publication explores practical methods of teaching future visual communication designers. Practical teaching methods are based on the mechanisms of involving future visual communication designers in practical activities, they deepen the knowledge of reality, contribute to the strengthening of knowledge and the formation of skills. The practical methods of teaching in didactics (the science of organising the learning process in educational institutions) include exercises (oral, written, training, graphic, technical), laboratory method, practical work. It is noted that practical teaching methods stimulate future visualisation designers to creative self-realisation and social adaptation in production conditions.
- ДокументТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Ван, СіньРозкрито виробничі потреби у дизайнерах візуальної комунікації високої кваліфікації. Одним з важливих завдань професійної підготовки таких фахівців є розкриття їхнього творчого потенціалу. Зазначено, що з метою перебудови вищої освіти в Китаї реалізується освітній проєкт «Інновації+застосування». The production needs for highly qualified visual communication designers have been revealed. One of the important tasks of professional training of such specialists is to reveal their creative potential. It is noted that the educational project "Innovation + Application" is being implemented with the aim of restructuring higher education in China. Professionally oriented training of future specialists is defined as the main educational orientation.