Перегляд за Автор "Бірюкова, В. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВСТАНОВЛЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ В ДОШКІЛЬНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Бірюкова, В. В.; Чернявська, М. В.У публікації проаналізовано встановлення взаємодії закладів дошкільної освіти і сім’ї у процесі виховання культури поведінки у дошкільників. Зазначено, що головним завданням вихователя має бути підвищення педагогічної обізнаності та культури батьків у питаннях засвоєння дітьми загальнолюдських цінностей, виховання їх загальної культури. Роботу з батьками вихователю слід спрямовувати у таких напрямах, як: вивчення досвіду сімейного виховання (здійснення аналізу досягнень і недоліків, як зі свого боку, так і з боку батьків); надання дієвої допомоги батькам у вихованні дітей; координація роботи з дошкільниками і батьками. Основним змістом консультацій для батьків повинні стати загальні питання виховання культури поведінки, зокрема її значення, сутності, необхідності, передумов розвитку, можливостей дітей; свідчення про взаємодію дітей з однолітками протягом дня, наявність доброзичливого, чуйного, ввічливого ставлення один до одного та ін. The publication analyzes the establishment of interaction between preschool education institutions and the family in the process of raising the culture of behavior in preschoolers. It is noted that the main task of the educator should be to increase the pedagogical awareness and culture of parents in matters of children's assimilation of universal values, education of their general culture. The educator should direct work with parents in such directions as: studying the experience of family upbringing (performing an analysis of achievements and shortcomings, both on their part and on the part of parents); provision of effective assistance to parents in raising children; coordination of work with preschoolers and parents. The main content of consultations for parents should be general issues of raising a culture of behavior, in particular, its meaning, essence, necessity, prerequisites for development, children's capabilities; evidence of the interaction of children with their peers during the day, the presence of a friendly, sensitive, polite attitude towards each other, etc.
- ДокументМасаж піднебіння в післяопераційний період при ринолалії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018) Бірюкова, В. В.; Туренко, Н. М.Логопедичний масаж, до складу якого входить масаж піднебіння, є невід'ємним компонентом реабілітаційно-корекційного процесу дитини з ринолалією. Він є одним із найдієвіших засобів профілактики вторинних деформацій верхньої щелепи та мовленнєвої реабілітації, що необхідний для появи та розвитку мовленнєвої функції. Логопедический массаж, в состав которого входит массаж неба, является неотъемлемым компонентом реабилитационно-коррекционного процесса ребенка с ринолалией. Он является одним из самых действенных средств профилактики вторичных деформаций верхней челюсти и речевой реабилитации, который необходим для появления и развития речевой функции. Speech therapy massage, which includes sky massage, is an integral component of the rehabilitation and correctional process of a child with rhinolalia. It is one of the most effective means of preventing secondary deformities of the upper jaw and speech rehabilitation, which is necessary for the emergence and development of speech function.
- ДокументРОЗВИТОК ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ ІІІ РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Бірюкова, В. В.У публікації досліджено розвиток звукової культури мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня. Визначено компоненти звукової культури мовлення. Зазначено, що робота над звуковим аналізом слова готує дитину до навчання грамоті. Це передбачає переключення уваги від семантики слова до його звукового складу, тобто формуємо вміння почути в слові окремі звуки і зрозуміти, що вони розташовані в певній послідовності. Звуковий аналіз є вищою сходинкою фонематичних процесів, здатності сприймати і розрізняти звуки мови (фонеми). The publication examines the development of the sound culture of speech in children with general speech underdevelopment of the III level. The components of sound culture of speech are defined. It is noted that working on the sound analysis of a word prepares a child for literacy. This involves switching attention from the semantics of the word to its sound composition, that is, we develop the ability to hear individual sounds in a word and understand that they are located in a certain sequence. Sound analysis is the highest level of phonemic processes, the ability to perceive and distinguish speech sounds (phonemes).