Перегляд за Автор "Білоцерківська, О. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних педагогів до формування відповідального батьківства старшокласників(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Білоцерківська, О. М.Кваліфікаційна робота присвячена проблемі удосконалення процесу підготовки майбутніх соціальних педагогів до формування відповідального батьківства старшокласників у закладах загальної середньої освіти. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити й експериментально перевірити навчально-методичне забезпечення з підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності з формування відповідального батьківства старшокласників. Теоретичне значення дослідження: визначено особливості соціальнопедагогічної діяльності з формування відповідального батьківства старшокласників, роль соціального педагога в цій діяльності; теоретично обґрунтовано особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності з формування відповідального батьківства старшокласників; уточнено суть поняття «відповідальне батьківство», зміст його структурних компоненті; зміст соціально-педагогічної діяльності з формування відповідального батьківства старшокласників, соціальнопсихологічні особливості сучасних підлітків. Практичне значення результатів дослідження полягає у розробленні програми соціально-педагогічної діяльності з формування відповідального батьківства, її навчально-методичного інструментарію; навчально-методичного забезпечення підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціальнопедагогічної діяльності з формування відповідального батьківства старшокласників (програми, форм, методів, засобів), яке пройшло експериментальну перевірку і може бути рекомендованим до використання у підготовці майбутніх фахівців у закладі вищої освіти. The qualification work is devoted to the problem of improving the process of training future social pedagogues for the formation of responsible parenting of high school students in general secondary education institutions. The purpose of the research is to theoretically substantiate, develop and experimentally verify educational and methodological support for training future social pedagogues for social-pedagogical activities on the formation of responsible parenting of high school students. The theoretical significance of the research: the features of the social-pedagogical activity on the formation of responsible parenthood of high school students, the role of the social pedagogue in this activity are determined; the peculiarities of the training of future social pedagogues for social-pedagogical activities on the formation of responsible parenthood of high school students are theoretically substantiated; the essence of the concept of "responsible parenthood", the content of its structural components; the content of socio-pedagogical activities on the formation of responsible parenthood of high school students, sociopsychological features of modern teenagers. The practical significance of the research results lies in the development of a program of socio-pedagogical activities for the formation of responsible parenthood, its educational and methodological tools; educational and methodological support for the training of future social pedagogues for social-pedagogical activities on the formation of responsible parenting of high school students (programs, forms, methods, means), which has passed experimental verification and can be recommended for use in the training of future specialists in a higher education institution.
- ДокументТеоретико-методичні аспекти професійної підготовки фахівця до формування відповідального батьківства старшокласників(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-21) Білоцерківська, О. М.; Васильєва, М. П.У статті обґрунтовано актуальність проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до соціально-педагогічної діяльності з формування відповідального батьківства в учнів старших класів. Розкрито важливість приділення уваги формуванню відповідального батьківства старшокласників, зумовлену психо-віковими і сучасними особливостями учнів. Актуалізовано необхідність організації цілеспрямованої, комплексної, систематичної роботи різних фахівців у напрямі забезпечення ефективності соціально-педагогічної діяльності з формування відповідального батьківства старшокласників. Розкрито потенційні можливості різних суб᾽єктів, в координації діяльності яких провідне місце належить соціальному педагогу закладу освіти. Зважаючи на його роль, з᾽ясовано нагальну потребу у забезпеченні підготовки майбутніх фахівців до розроблення і реалізації програми соціально-педагогічної діяльності з формування відповідального батьківства старшокласників. The article substantiates the relevance of the problem of professional training of future social workers for socio-pedagogical activities on the formation of responsible parenthood in high school students. The importance of paying attention to the formation of responsible parenting of high school students, determined by the psycho-age and modern characteristics of students, is revealed. The need to organize purposeful, complex, systematic work of various specialists in the direction of ensuring the effectiveness of socio-pedagogical activities on the formation of responsible parenting of high school students has been updated. The potential opportunities of various subjects are revealed, in the coordination of whose activities the leading place belongs to the social pedagogue of the educational institution. Taking into account his role, the urgent need to ensure the training of future specialists for the development and implementation of a program of sociopedagogical activities on the formation of responsible parenthood of high school students has been identified.