Перегляд за Автор "Білокобильська, В. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ РЕПРОДУКЦІЙ ХУДОЖНІХ КАРТИН ЯК ЗАСІБУ ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Білокобильська, В. О.У публікації досліджено ефективність використання репродукцій художніх картин під час занять. Цей інструмент гарно себе зарекомендував в контексті збагачення словникового запасу дитини, та може бути використаним як професіоналами, так і безпосередньо батьками. Особливої актуальності цей підхід набуває у період війни, коли діти з особливими мовленнєвими потребами не мають змоги відвідувати заняття з фахівцем та вся «відповідальність» за розвиток мовлення дитини перекладається на батьків. Період військового стану не нівелює необхідність проведення занять з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення та потребує гнучкості й адаптивності, з метою всебічного розвитку дитини. The publication investigates the effectiveness of using reproductions of of artistic paintings in the classroom. This tool has proven itself in the context of enriching a child's vocabulary and can be used by professionals as well as by parents, and by parents themselves. This approach is especially relevant during the war, when children with special speech needs are unable to attend classes with a specialist and all the "responsibility" for the child's speech development is transferred to parents. The period of martial law does not negate the need for classes with children with generalised speech impairment. and requires flexibility and adaptability to ensure the child's comprehensive development.
- ДокументЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ПРИКМЕТНИКАМИ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ 3 РІВНЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ВИКОРИСТАННЯ РЕПРОДУКЦІЙ ХУДОЖНІХ КАРТИН(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Білокобильська, В. О.У публікації досліджено методи збагачення словника прикметниками у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення 3 рівня. Розглянуто методику роботи з репродукціями художніх картин. Проаналізовано особливості використання репродукцій художніх картин в логопедичній практиці. Фахівцю слід обрати картини, що відповідають всім вимогам його роботи. В рамках роботи з дітьми можуть проводитись заняття, міні-лекції в ігровій формі за авторським сценарієм. Зазначено, що контрольний етап дослідження підтвердив ефективність роботи з репродукціями художніх картин в роботі з дітьми старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення 3 рівня. The publication examines the methods of enriching the vocabulary with adjectives in older preschool children with general underdevelopment of level 3 speech. The method of working with reproductions of artistic paintings is considered. The peculiarities of the use of reproductions of artistic paintings in speech therapy practice are analyzed. The specialist should choose paintings that meet all the requirements of his work. As part of working with children, classes and mini-lectures can be held in the form of games based on the author's script. It is noted that the control stage of the study confirmed the effectiveness of working with reproductions of artistic paintings in working with children of older preschool age with general underdevelopment of level 3 speech.
- ДокументЗбагачення словника прикметниками в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення 3 рівня у процесі роботи з репродукціями художніх картин(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Білокобильська, В. О.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз особливостей збагачення словника прикметниками в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення 3 рівня у процесі роботи з репродукціями художніх картин. Надано визначення поняття та описано особливості недорозвиненням мовлення 3 рівня. Проаналізовано особливості використання репродукцій художніх картин в логопедичній практиці. Описано особистість фахівця в логопедичні роботі з репродукціями художніх картин. Розроблено та експериментально апробовано методику роботи з репродукціями художніх картин з метою збагачення словника прикметниками в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення 3 рівня. In the qualification work, a theoretical analysis of the peculiarities of vocabulary enrichment with adjectives in older preschool children with general underdevelopment of level 3 speech in the process of working with reproductions of artistic paintings was carried out. The definition of the concept is given and the features of speech underdevelopment of the 3rd level are described. The peculiarities of the use of reproductions of artistic paintings in speech therapy practice are analyzed. The personality of a specialist in speech therapy work with reproductions of artistic paintings is described. The method of working with reproductions of artistic paintings was developed and experimentally tested with the aim of enriching the vocabulary with adjectives in older preschool children with general underdevelopment of level 3 speech.