Перегляд за Автор "Бєляєва, К. Ю."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОрганізація соціально-педагогічного супроводу обдарованих школярів як умова педагогізації їхнього соціального середовища(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-11-22) Бєляєва, К. Ю.Визначена організація соціально-педагогічного супроводу обдарованих школярів як умова педагогізації їхнього соціального середовища. Определена организация социально-педагогического сопровождения одаренных школьников как условие педагогизации их социальной среды.
- ДокументПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ТА СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО СУПРОВОДУ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, 2017) Костіна, В. В.; Бєляєва, К. Ю.У публікації обґрунтовано актуальність проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до супроводу обдарованих учнів з особливими освітніми потребами. На основі аналізу наукових досліджень визначено мету соціально-педагогічної роботи в загальноосвітньому закладі інклюзивного спрямування та зміст діяльності соціального педагога. Окреслено основні напрями підготовки майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників до роботи з обдарованими учнями з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти. Наведено дані проведеного експериментального дослідження щодо впровадження вищезазначених ідей у процес підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників. The publication substantiates the relevance of the problem of training future social and social workers to support gifted students with special educational needs. needs. Based on the analysis of scientific research, the purpose of social and pedagogical work in an inclusive general education institution and the content of the social pedagogue's activity are determined. The main directions of training future social educators and social workers for to work with gifted students with special educational needs in a general secondary education. The data of an experimental study on the implementation of the above ideas in the process of of the above ideas in the process of training future social educators and social workers.
- ДокументРОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА В ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Видавництво «Мітра», 2015-11-24) Бєляєва, К. Ю.Обгрунтовано роль соціального партнерства в організації соціально-педагогічного супроводу обдарованих школярів. Обоснована роль социального партнерства в организации социально-педагогического сопровождения одаренных школьников.