Перегляд за Автор "Буркова, М. В."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКТУАЛЬНІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ У ДІТЕЙ-СИРІТ В ІНТЕРНАТНИХ ЗАКЛАДАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Буркова, М. В.У статті розглянуто актуальність проблеми підготовки майбутніх соціальних працівників до формування цінностей сімейного життя у дітей-сиріт. Перспективним напрямом подальших досліджень є розробка компонентів підготовки майбутніх соціальних працівників до формування цінностей сімейного життя дітей-сиріт в інтернатному закладі. В статье рассмотрена актуальность проблемы подготовки будущих социальных работников к формированию ценностей семейной жизни у детей-сирот. Перспективным направлением дальнейших исследований является разработка компонентов подготовки будущих социальных работников к формированию ценностей семейной жизни детей-сирот в интернатном заведении. The article considers the urgency of the problem of training future social workers to form the values of family life in orphans. A promising area of further research is the development of components for training future social workers to form the values of family life of orphans in a boarding school.
- ДокументАНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ У ДІТЕЙ-СИРІТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Буркова, М. В.В статті розглянуто професійну підготовку соціальних педагогів та соціальних працівників до формування цінностей сімейного життя у дітей-сиріт. Формування цінностей сімейного життя у дітей-сиріт в інтернатному закладі необхідно забезпечувати засвоєнням системи сімейних цінностей у дітей-сиріт в умовах наближених до сімейних (прийомні сім’ї, мостові сім’ї, будинки сімейного типу); більше уваги варто звернути саме на те, щоб виховати у дітей самостійність, сформувати здатність бути справжнім сім’янином, здатним взяти на себе відповідальність. В статье рассмотрена профессиональная подготовка социальных педагогов и социальных работников к формированию ценностей семейной жизни у детей-сирот. Формирование ценностей семейной жизни у детей-сирот в интернатном заведении необходимо обеспечивать усвоением системы семейных ценностей у детей-сирот в условиях приближенных к семейным (приемные семьи, мостовые семьи, дома семейного типа); больше внимания следует обратить именно на то, чтобы воспитать у детей самостоятельность, сформировать способность быть настоящим семьянином, способным взять на себя ответственность. The article considers the professional training of social educators and social workers in the formation of family life values in orphans. Formation of family life values among orphans in an orphanage institution should be ensured by assimilating the system of family values among orphans in conditions close to the family (foster families, bridge families, family-type homes); more attention should be paid exactly to educate children to be independent, to form the ability to be a real family man, able to take responsibility.
- ДокументАналіз вітчизняного та закордонного досвіду формування цінностей сімейного життя у дітей-сиріт(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Буркова, М. В.В статті розглянуто професійну освіту фахівців соціальної галузі. Перспективним напрямом подальших досліджень визначено суть та особливості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до формування цінностей сімейного життя у дітей-сиріт. В статье рассмотрено профессиональное образование специалистов социальной сферы. Перспективным направлением дальнейших исследований определены суть и особенности профессиональной подготовки будущих социальных педагогов и социальных работников к формированию ценностей семейной жизни у детей-сирот. The article deals with the professional education of social workers. The essence and peculiarities of professional training of future social educators and social workers to form family life values in orphaned children are identified as a promising direction for further research.
- ДокументМетодичне забезпечення підготовки майбутніх соціальних педагогів до формування сімейних цінностей у старшокласників – вихованців інтернатного закладу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Буркова, М. В.У статті представлено зміст і методичне забезпечення підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування сімейних цінностей у старшокласників – вихованців інтернатного закладу. З᾽ясовано місце і роль їх використання під час реалізації освітньої програми "Соціальна педагогіка" за спеціальністю 231 "Соціальна робота" в закладі вищої освіти. Розкрито змістове наповнення розробленої програми навчальної дисципліни і запропоновано методи його реалізації, особливості його практичного втілення в умовах закладу вищої освіти. В статье представлено содержание и методическое обеспечение подготовки будущих специалистов социальной сферы к формированию семейных ценностей у старшеклассников – воспитанников интернатного учреждения. Выяснено место и роль их использования при реализации образовательной программы "Социальная педагогика" по специальности 231 "Социальная работа" в заведении высшего образования. Раскрыто содержательное наполнение разработанной программы учебной дисциплины и предложено методы его реализации, особенности его практического воплощения в условиях учреждения высшего образования. As the title implies the article describes the content and methodological support of training future professionals in the social sphere for the formation of family values in graduates of residential institutions. Their role and place during the implementation of the educational program "Social Pedagogy" in the specialty 231 "Social Work" in higher education. The substantive content of the developed academic programme is revealed and the methods of its realization, features of its practical implementation in the conditions of the institution of higher education are offered.
- ДокументТеоритичні аспекти підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування сімейних цінностей у старшокласників-вихованців інтернатного закладу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Буркова, М. В.У статті доведено необхідність і актуальність здійснення підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування сімейних цінностей у старшокласників-вихованців інтернатного закладу з урахуванням сучасних реформаційних процесів. Розроблено і запропоновано до упровадження змістове наповнення означеної діяльності, представлено комплекс заходів з вирішення проблеми підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування сімейних цінностей у старшокласників-вихованців інтернатного закладу. В статье доказана необходимость и актуальность осуществления подготовки будущих специалистов социальной сферы к формированию семейных ценностей у старшеклассников-воспитанников интернатного учреждения с учетом современных реформационных процессов. Разработано и предложено к внедрению содержательное наполнение указанной деятельности, представлен комплекс мероприятий по решению проблемы подготовки будущих специалистов социальной сферы к формированию семейных ценностей у старшокласников-воспитанников интернатного учреждения. The article describes the necessity and urgency of preparation future specialists in the social sphere for the formation of family values in high school students - pupils of the boarding school, the essence and features of such activity are formulated. The article also offers a variety of activities that can be used to solve the problem of preparation future specialists in the social sphere for the formation of family values in high school students-pupils of the boarding school.