Перегляд за Автор "Бужин, О. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВАЛЬДОРФСЬКА ШКОЛА – СВІТ ПРАЦІ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Бужин, О. В.Розглянуто роль і особливості трудового навчання у вальдорфській школі та значущість уроків праці протягом 12-річного навчання. З’ясовано важливість уроків праці у формуванні гармонійно розвиненої особистості, розвитку інтелектуальної, емоційно-почуттєвої та вольової сфер. The role and features of labor training in the Waldorf school and the importance of labor lessons during 12-year training are considered. The importance of labor lessons in the formation of a harmoniously developed personality, the development of intellectual, emotional and volitional spheres is clarified.
- ДокументПИТАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Бужин, О. В.У публікації розглянуто формування технологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку. Зазначено, що для розвитку особистості дитини засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування технологічної компетентності, необхідної для життя, винятково важливе значення в початковій школі має технологічна освітня галузь, яка реалізується через інтегрований курс «Дизайн і технології». Результатом вивчення є формування технологічної компетентності, структуру якої складають: система теоретичних знань, сукупність практичних умінь і навичок, розвиненість емоційно-ціннісної сфери. На уроках дизайну і технологій у початковій школі формуються технологічні вміння, адже молодші школярі вчаться читати елементарні графічні зображення, аналізувати конструкції виробів і послідовність їх виконання, складати технічний план, виконувати операційні дії, робити розрахунки, обчислюватикількість необхідного матеріалу. У результаті виконання цих операцій учні вчаться діяти послідовно, цілеспрямовано, наполегливо, досягаючи поставленої мети. The publication examines the formation of technological competence of primary school students. It is noted that for the development of the child's personality by means of subject-transformative activities, the formation of technological competence necessary for life, technological education is extremely important in primary school industry, which is implemented through an integrated course "Design and Technology". The result of the study is the formation of technological competence, the structure of which consists of: a system of theoretical knowledge, a set of practical abilities and skills, the development of the emotional and value sphere. Technological skills are formed in design and technology classes in elementary school, because younger students learn to read elementary graphic images, analyze product designs and their sequence implementation, draw up a technical plan, perform operational actions, make calculations, calculate the amount of necessary material. As a result of performing these operations, students learn to act consistently, purposefully, persistently, achieving the set goal.
- ДокументПитання трудового навчання молодших школярів у вальдорфській школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Бужин, О. В.; Іонова, О. М.; Лупаренко, С. Є.У статті проаналізовано питання трудового навчання молодших школярів у вальдорфській школі. Актуальність проблеми зумовлена доцільністю використання вальдорфського освітнього досвіду в діяльності Нової української школи, що сприятиме формуванню технологічної компетентності школярів, розвитку творчої основи особистості. Мета дослідження – розкрити особливості трудового навчання молодших школярів у вальдорфській школі. Методи дослідження: комплекс загальнонаукових методів (аналіз, синтез, порівняння, систематизація, класифікація, узагальнення). Установлено, що специфікою трудового навчання молодших школярів у вальдорфській школі виступає цілісний підхід, згідно з яким психічна структура людини виявляється в єдності розумової діяльності, емоційно-почуттєвої та вольової сфер. Це передбачає: підвищення ролі занять ручною працею і ремеслами до рівня академічної галузі та використання широкого кола видів практичної діяльності (в’язання, вишивання, виготовлення іграшок, прядіння, ткацтво, шиття, гончарство, землеробство, будівництво тощо); висунення перед предметами циклу трудового навчання як навчальних (формування знань, умінь і навичок у різних галузях людської діяльності), так і розвивальних (інтелектуальний, емоційно-почуттєвий і вольовий розвиток дитини) цілей; міжпредметну інтеграцію та залучення елементів трудового навчання у процес вивчення інших дисциплін (природознавство, образотворче мистецтво, ліплення тощо). Відзначено, що специфікою трудового навчання виступає також чітке співвіднесення освітнього процесу з віковими особливостями дитини та активна практична діяльність школярів. Установлено, що трудове навчання у вальдорфській школі сприяє емоційно-ціннісному засвоєнню дитиною уявлень про навколишній світ і роль праці в ньому, розвитку тонкої моторики рук як основи інтелектуального розвитку дитини, формуванню морально-вольових, емоційних, соціальних якостей дитини, залученню дітей до продуктивної діяльності. The problem of primary schoolchildren’s labour training in Waldorf school is analyzed in the article. The relevance of the problem is due to the expediency of using Waldorf educational experience in the work of New Ukrainian school. It promotes the formation of schoolchildren’s technological competence and development of person’s creative basis. The aim of the study is to reveal the peculiarities of primary schoolchildren’s labour training in Waldorf school. The research methods are: a complex of general scientific methods (analysis, synthesis, generalization, systematization, classification, generalization). It has been determined that the holistic approach is the specific feature of primary schoolchildren’s labour training in Waldorf school. According to this approach, person’s mental structure is shown in unity of intellectual activity, emotional and volitional spheres. It means raising the role of handicrafts to the level of academic field and the use of a wide range of practical activities (knitting, embroidering, making toys, spinning, weaving, sewing, pottery, agronomy, building etc.); setting both educational goals (formation of knowledge and skills in different fields of human activities) and developmental goals (child’s intellectual, emotional and volitional development) for labour training subjects; interdisciplinary integration and involvement of elements of labour training in the process of learning other subjects (Nature Studies, Art, Modeling etc.). It has been emphasized that clear correlation of the educational process with child’s age characteristics and schoolchildren’s active practical activities are the specific features of labour training, as well. It has been identified that labour training in Waldorf school promotes child’s emotional and value assimilation of ideas about the world around and the significance of labour in it, the development of fine motor skills of hands as a basis of child’s intellectual development, the formation of child’s moral-volitional, emotional and social qualities and children’s involvement in productive activities.
- ДокументФормування критичного мислення у процесі підготовки вчителя початкової школи(Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2020-10-28) Масюк, О. М.; Титаренко, Л. І.; Бужин, О. В.У тезах розглядається формування критичного мислення у процесі підготовки вчителя початкової школи. Звертається увага на те, що успішність підготовки майбутнього вчителя початкової школи значною мірою залежить від орієнтації навчальної роботи на прогресивні педагогічні ідеї, інноваційні форми і методи навчання. В тезисах рассматривается формирование критического мышления в процессе подготовки учителя начальной школы. Обращается внимание на то, что успешность подготовки будущего учителя начальной школы в значительной степени зависит от ориентации учебной работы на прогрессивные педагогические идеи, инновационные формы и методы обучения. The theses examines the formation of critical thinking in the process of preparing an elementary school teacher. Attention is drawn to the fact that the success of training a future primary school teacher largely depends on the orientation of educational work towards progressive pedagogical ideas, innovative forms and methods of teaching.