Перегляд за Автор "Будко, А. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості вживання і функціонування складних прикметників в сучасних британських та американських засобах масової інформації (на матеріалі журналів «The New Yorker» та «The Spectator»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022-11-18) Мамедова, К. Б.; Будко, А. В.У статті розглядаються особливості вживання та функціонування складних прикметників у сучасних британських та американських засобах масової інформації. Автори статті стверджують, що складні прикметники є широко поширеним явищем у засобах масової інформації. Вони можуть утворюватися різними способами, зокрема основоскладанням, конверсією, скороченням. Автори проаналізували приклади використання складних прикметників у журналах «The New Yorker» та «The Spectator». Вони виявили, що найпоширенішим способом утворення складних прикметників у цих журналах є осново складання. Автори статті також зазначають, що аналіз складних прикметників дозволяє з’ясувати, яким ознакам при написанні статей надають перевагу журналісти. The article deals with the peculiarities of the use and functioning of complex adjectives in modern British and American mass media. The authors of the article claim that complex adjectives are a widespread phenomenon in mass media. They can be formed in various ways, in particular, mainly by addition, conversion, reduction. The authors analyzed examples of the use of complex adjectives in The New Yorker and The Spectator magazines. They found that the most common way to form compound adjectives in these journals is the compound stem. The authors of the article also note that the analysis of complex adjectives makes it possible to find out which features journalists prefer when writing articles.
- ДокументПитання ефективного поєднання різноманітних форм і методів оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін на прикладі вищої школи США(Міжнародний центр наукових досліджень, м. Київ, 2017-10-27) Будко, А. В.У статті розглянуто питання комплексного використання різних форм і методів оцінювання студентів-гуманітаріїв. Висвітлюються головні завдання оцінювання. Схарактеризовано особливості організації оцінювання навчальних досягнень студентів з гуманітарних дисциплін в американських університетах. Стаття підкреслює важливу роль контролю у підвищенні успішності процесу навчання, акцентує увагу на необхідності впровадження нових підходів у системі оцінювання навчально-пізнавальної діяльності. В статье рассмотрены вопросы комплексного использования различных форм и методов оценивания студентов-гуманитариев. Освещаются главные задачи оценивания. Охарактеризованы особенности организации оценивания учебных достижений студентов по гуманитарным дисциплинам в американских университетах. Статья подчеркивает важную роль контроля в повышении успешности процесса обучения, акцентирует внимание на необходимости внедрения новых подходов в системе оценивания учебно-познавательной деятельности. In the article the questions of complex use of various forms and methods of evaluation of students’ knowledgeinHumanities are examined. The main tasks of the assessment are highlighted. The peculiarities of the organization of assessment of students' achievements in humanitarian disciplines in American universities are characterized. The article emphasizes the important role of control in increasing the success of the learning process, emphasizes the necessity of introduction of new approaches into the system of evaluation of educational-cognitive activity.
- ДокументСтупінь досліджуваності питання неологізмів в сучасній англійській мові(Наукова платформа Open Science Laboratory, 2021-03-26) Федотова, Л. М.; Будко, А. В.У статті досліджується ступінь вивчення питання неологізмів в англійській мові на сучасному етапі. Найважливішою умовою існування мови є її безперервний розвиток, який виражається в появі нових слів. Процес пізнання світу, поява нових понять, зміни в суспільному житті, прогрес у науці і техніці відбуваються безперервно, що вимагає від мови нових лексичних одиниць. Велика кількість нових слів щорічно з’являється в англійській мові, це вимагає від дослідників не тільки фіксувати їх, а й аналізувати їх. Виконане дослідження дало показало, що поняття неологізму є і досі суперечливим та має багато підходів до вивчення. Враховуючи досліди вчених, вважаємо, що класифікація неологічних утворень та їх критерії є перспективними для подальших наукових досліджень. В статье исследуется степень изучения вопроса неологизмов в английском языке на современном этапе. Важнейшим условием существования языка является его непрерывное развитие, которое выражается в появлении новых слов. Процесс познания мира, появление новых понятий, изменения в общественной жизни, прогресс в науке и технике происходят непрерывно, что требует от языка новых лексических единиц. Большое количество новых слов ежегодно появляется в английском языке, это требует от исследователей не только фиксировать их, но и анализировать их. Проведенное исследование показало, что понятие неологизма является до сих пор спорным и имеет много подходов к изучению. Учитывая опыты ученых, считаем, что классификация неологических образований и их критерии являются перспективными для дальнейших научных исследований. The article examines the degree of study of neologisms in English at the present stage. The most important condition for the existence of language is its continuous development, which is expressed in the emergence of new words. The process of cognition of the world, the emergence of new concepts, changes in social life, progress in science and technology are continuous, which requires the language of new lexical items. A large number of new words appear in English every year, which requires researchers not only to record them, but also to analyze them. The performed research showed that the concept of neologism is still contradictory and has many approaches to study. Taking into account the experiments of scientists, we believe that the classification of neological formations and their criteria are promising for further research.