Перегляд за Автор "Бреславець, Д. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВплив української школи мистецтвознавства на формування художньо-естетичних засад у контексті мистецької освіти ХНПУ імені Г. С. Сковороди(Dagens næringsliv forlag, Scientific Publishing Center «InterConf», 2021) Паньок, Т. В.; Канделакі, Т. В.; Чиркіна, В. В.; Бреславець, Д. О.; Глушич, Л. О.Розглянуто проблеми вдосконалення професійної підготовки студентівмагістрів на кафедрі образотворчого мистецтва ХНПУ імені Г. С. Сковороди; показані нові підходи до вивчення магістрами дисциплін «Мистецтвознавство» та «Історія художньо-педагогічної освіти»; аналізується вплив української школи мистецтвознавців кінця ХІХ – початку ХХ ст. на сучасне навчання. Рассмотрены проблемы усовершенствования профессиональной подготовки студентов магистров на кафедре изобразительного искусства ХНПУ имени Г. С. Сковороды; показаны новые подходы к изучению магистрами дисциплин «Искусствоведение» и «История художественно-педагогического образования»; анализируется влияние украинской школы искусствоведов конца ХІХ – начала ХХ ст. на современное обучение. The problems of improving the professional training of master students at the Department of Fine Arts of H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University are considered; new approaches to the study by masters of the disciplines "Art Studies" and "History of Art and Pedagogical Education" are shown; the influence of the Ukrainian school of art historians of the late XIX - early XX centuries is analyzed. for modern education.
- ДокументДосвід американської моделі навчання дітей з особливими потребами методами ізо-терапії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-10-28) Паньок, Т. В.; Канделакі, Т. В.; Бреславець, Д. О.; Глушич, Л. О.В статті розглянуто ізо-терапію, як одному із методів арт-терапії. На сучасному етапі становлення та розвитку інклюзивної освіти в Україні, особливо актуальним стає вивчення досвіду організації інклюзії в навчальних системах провідних країн світу та світового педагогічного товариства. Аналізуючи дослідження американських вчених зроблено висновок, що ізо-терапія, як і художня творчість у цілому, допомагає встановити комфортний психологічний контакт, отримати доступ до переживань клієнта, сублімувати його почуття, дати вихід деструктивним тенденціям і отримати зцілюючий ефект від художньої творчості і створення позитивного настрою. The article considers iso-therapy as one of the methods of art-therapy. At the present stage of formation and development of inclusive education in Ukraine, studying the experience of organizing inclusion in the educational systems of the world's leading countries and the global pedagogical society becomes especially relevant. Having analyzed the research of American scientists, the conclusion has been made that isotherapy, as well as art therapy in general, helps to establish a comfortable psychological contact, to access the client's experiences, to sublimate his/her feelings, to give an outlet to destructive tendencies and to obtain a healing effect from artwork and the creation of a positive mood.
- ДокументМетодологія створення пейзажу в жанровій картині(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Бреславець, Д. О.В роботі визначено національно-мистецькі особливості традиційного олійного живопису, досліджено історичні передумови для створення художнього образу в українському пейзажі, а також схарактеризовано властивості олійного живопису як основного інструменту для створення і подальшого вдосконалення художнього образу. Дослідження базується на вивченні творчості відомих теоретиків та художників-педагогів, таких як П. Чистяков, Д. Кардовский, Н. Кримов, Н. Волков, Г. Лихо, Н. Ростовцев, А. Яшухин та інших. Практичне значення роботи полягає в тому, що результати та поданий у дослідженні матеріал може бути використаний у педагогічній і художній практиці. The work defines the national and artistic features of traditional oil painting, investigates the historical prerequisites for creating an artistic image in the Ukrainian landscape, and characterizes the properties of oil painting as the main tool for creating and further improving the artistic image. The research is based on the study of the work of famous theorists and artists-teachers, such as P. Chistyakov, D. Kardovsky, N. Krymov, N. Volkov, G. Likho, N. Rostovtsev, A. Yashukhin and others. The practical significance of the work is that the results and material presented in the study can be used in pedagogical and artistic practice.