Перегляд за Автор "Бондаровська, Л. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОНЦЕПТ ДАО: ВПЛИВ ФІЛОСОФІЇ ДАОСИЗМУ НА ЛІТЕРАТУРУ ПЕРІОДУ ЧЖАНЬґО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-24) Бондаровська, Л. О.У публікації досліджено вплив філософії даосизму на літературу періоду Чжаньґо. Філософія даосизму напряму вплинула на китайську літературу, віддаючи пріоритет містиці, метафізиці і космології. Даоське вчення пропагувало «шлях до вічного» і пошук «пігулки безсмертя», що відобразилось у символах в китайській літературі, таких як: гори, річки та ліси. The article examines the influence of Taoist philosophy on the literature of the Zhangguo period. The philosophy of Taoism directly influenced Chinese literature, giving priority to mysticism, metaphysics and cosmology. The Taoist doctrine promoted the "path to the eternal" and the search for the "pill of immortality", which is reflected in symbols in Chinese literature, such as mountains, rivers and forests.
- ДокументОсвіта – центральна ідея вчення Конфуція(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-03-19) Бондаровська, Л. О.В статті розглянуто вчення Конфуція. Конфуцій дотримувався цілісного погляду на освіту, яка зосереджувалася на вирощуванні чесноти і характеру. Він не тільки наполягав, що розвиток чесноти є невід'ємною частиною самовдосконалення, але також вважав, що це дуже важливо для гарного суспільства. Освіта може бути не першочерговою складовою для доброго суспільства, адже і серед селян, і серед інтелігенції може панувати повага один до одного, але без освіти не існує розвитку. Головна же його думка – Правила, створені людьми для людей, повинні бути сприйняті свідомо. Таким чином, тільки правильна освіта може це забезпечити. В статье рассмотрено учение Конфуция. Конфуций придерживался целостного взгляда на образование, сосредоточенного на воспитании добродетели и характера. Он не только настаивал, что развитие добродетели является неотъемлемой частью самосовершенствования, но также считал, что это очень важно для хорошего общества. Образование может быть не первоочередной составляющей для хорошего общества, ведь и среди крестьян, и среди интеллигенции может царить уважение друг к другу, но без образования не существует развития. Главная же его мысль – Правила, созданные людьми для людей, должны быть восприняты сознательно. Таким образом, только правильное образование может это обеспечить. This article examines the teachings of Confucius. Confucius took a holistic view of education, focusing on the cultivation of virtue and character. Not only did he insist that the development of virtue was an integral part of self-improvement, but he also believed that it was very important for a good society. Education may not be the first ingredient for a good society, for there may be respect among peasants and intellectuals alike, but without education there is no development. His main point, however, is that rules created by people for people must be perceived consciously. Thus, only proper education can ensure this.