Перегляд за Автор "Бондар, В. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсвітня інтеграція дітей з особливостями інтелектуального розвитку: пошуки і перспективи(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Бондар, В. І.; Золотоверх, В. В.В статті розглянуто освітню інтеграцію навчання дітей з особливостями інтелектуального розвитку в диференційованих класах закладів загальної середньої освіти. Організація навчально-виховного процесу за цією моделлю здійснюється диференційовано, з урахуванням специфічних можливостей і потреб кожної дитини, поваги до її особистості, ставлення до неї як до свідомого, рівноправного суб’єкта освіти. В статье рассмотрено образовательную интеграцию обучения детей с особенностями интеллектуального развития в дифференцированных классах учреждений общего среднего образования. Организация учебно-воспитательного процесса по этой модели осуществляется дифференцированно, с учетом специфических возможностей и потребностей каждого ребенка, уважения к его личности, отношение к ней как к сознательному, равноправному субъекту образования. The article examines the educational integration of teaching children with intellectual disabilities in The educational process is organized in a differentiated manner, taking into account the specific capacities and needs of each child, respect for his or her personality and attitude towards him or her. The organization of the educational process under this model is differentiated, taking into account the specific capabilities and needs of each child, respect for their personality, treating it as a conscious, equal subject of education.
- ДокументПЕРШІ СПРОБИ ДІАГНОСТИКИ ПОРУШЕНЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Бондар, В. І.; Золотоверх, В. В.У публікації розглянуто історію вивчення порушеннь інтелектуального розвитку, що привело до розвитку експериментальної психології, розробку методів дослідження пам’яті, уваги, окремих компонентів мислення. Експериментальний метод стверджувався і в педагогіці, що дозволило вивчати індивідуальні особливості фізичного і психічного розвитку дитини та враховувати ці особливості у навчально-виховній роботі. The publication examines the history of the study of intellectual disabilities, which led to the development of experimental psychology, the development of methods for studying memory, attention, and individual components of thinking. The experimental method was also used in pedagogy, which made it possible to study individual characteristics of a child's physical and mental development and and take these features into account in educational work.
- ДокументУЧИТЕЛЬ, ВЧЕНИЙ І ГРОМАДСЬКИЙ ДІЯЧ – ІВАН ФЕДОРОВИЧ ПРОКОПЕНКО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Бондар, В. І.В статті розглянуто педагогічну спадщину ректора Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди І. Ф. Прокопенка. Ідеї великого вченого, доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України Івана Федоровича Прокопенка успішно розвиваються у процесі підготовки майбутніх учителів, набувають нового змісту в наші дні і впроваджуються в заклади шкільної та вищої педагогічної освіти. Своїм особистим життям він переконливо доводив, що мрії про професії здійснюються, а успіх приходить до того, хто наполегливо працює та самовдосконалюєтся. The article deals with the pedagogical heritage of the rector of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University I. F. Prokopenko. The ideas of the great scientist Doctor of Pedagogical Sciences, prof, academician of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine Ivan Prokopenko successfully develop in the process of training future teachers, acquire new content nowadays and are implemented in the institutions of school and higher pedagogical education. By his personal life he convincingly proved that dreams about the profession come true, and success comes to those who works hard and improves himself.