Перегляд за Автор "Богомаз, О. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ЗАСОБІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНЯ ДО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Олефіренко, Н. В.; Богомаз, О. В.Проведено аналіз онлайн-засобів, що можуть бути використані для формування позитивного ставлення учнів до навчання. Розглянуто такі засоби, як онлайн-вікторини, гейміфіковані та інтерактивні вправи. Аргументовано ефективність використання онлайн-засобів для формування позитивного ставлення учнів до навчання. Completed an analysis of online tools that can be used to form a positive attitude of students to studying. Investigated tools such as online quizzes, gamified and interactive exercises. Proved the effectiveness of using online tools to form a positive attitude of students to studying.
- ДокументФормування пізнавального інтересу учнів при вивченні інформатики у профільній школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Богомаз, О. В.У кваліфікаційній роботі розглянуто поняття інтересу, досліджено особливості формування пізнавального інтересу на різних етапах вікового розвитку. Визначені шляхи формування пізнавального інтересу: через зміст уроків, дидактичні засоби, методичні прийоми та сприятливу атмосферу. Розроблені матеріали для формування пізнавального інтересу в учнів 10-11 класів при вивченні інформатики. Проведено дослідження впливу різних факторів на рівень інтересу до уроків інформатики, в результаті яких доведено, що всі розглянуті фактори корелюють з інтересом. In the qualification work, the concept of interest was considered, the peculiarities of the formation of cognitive interest at different stages of age development were investigated. The ways of formation of cognitive interest are determined: through the content of the lessons, didactic tools, methodological techniques and a favorable atmosphere. Developed materials for the formation of cognitive interest in students of grades 10-11 when studying computer science. A study of the influence of various factors on the level of interest in computer science lessons was conducted, as a result of which it was proved that all the considered factors are correlated with interest.