Перегляд за Автор "Безручко, А. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОРЕКЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ІЗ ЗПР МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІЗОТЕРАПІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Безручко, А. В.; Галій, А. І.У публікації досліджено корекцію пізнавальної діяльності у дітей з ЗПР молодшого шкільного віку засобами ізотерапії. Затримка психічного розвитку (ЗПР) – це психолого-педагогічне визначення для найрозповсюдженого серед усіх відхилень, які бувають у дітей. Ізотерапія – терапія засобами мистецтва, включає в себе такі окремі терапевтичні технології, як ізотерапія, казкотерапія, ігрова, пісочна, музична терапія, фототерапія, хромотерапія. Зазначено, що методи ізотерапії можуть бути використані для корекції пізнавальної діяльності дітей з особливими потребами. Цей метод дозволяє залучити різні аспекти пізнання, включаючи емоції, фантазії, творчість і сприйняття довкілля. Це допомагає дітям розвивати нові навички, стереотипи поведінки та пізнавальні здібності, що можуть сприяти покращенню їх соціального функціонування. The publication examines the correction of cognitive activity in children with learning disabilities of primary school age by means of isotherapy. Mental retardation (PRD) is a psychological and pedagogical definition for the most widespread of all deviations that occur in children. Isotherapy - art therapy, includes such separate therapeutic technologies as isotherapy, fairy-tale therapy, play, sand, music therapy, phototherapy, chromotherapy. It is noted that isotherapy methods can be used to correct cognitive activity children with special needs. This method allows you to engage different aspects of cognition, including emotions, imagination, creativity and perception of the environment. It helps children develop new skills, behavioral patterns, and cognitive abilities that can help improve their social functioning.
- ДокументМЕТОДИКА ВИХОВАННЯ НАВИЧОК САМООБСЛУГОВУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОРІЄНТУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Безручко, А. В.; Галій, А. І.Метою навчального предмета «Соціально-побутове орієнтування» є підготовка дітей з інтелектуальними вадами до самостійного життя та організації власного побуту, формуючи у них необхідні знання та практичні вміння, а також навички життєвої та соціальної компетентності. Методика виховання навичок самообслуговування не лише сприяє розвитку соціальної компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями, але й підвищує їхню самооцінку, впевненість у власних силах і готовність до самостійного життя. Наведено рекомендації для занять із соціально-побутового орієнтування. The purpose of the educational subject "Social and everyday orientation" is to prepare children with intellectual disabilities to live independently and organize their own lives, forming in them the necessary knowledge and practical skills, as well as the skills of life and social competence. The method of training self-care skills not only contributes to the development of social competence of younger schoolchildren with intellectual disabilities, but also increases their self-esteem, self-confidence and readiness for independent life. Recommendations for classes on social and everyday orientation are given.
- ДокументІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ НАВЧАННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗПР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09-23) Безручко, А. В.; Галій, А. ІВ публикации рассматривается значение игровой деятельности и игровых приемов для формирования учебного процесса. Во время игры развиваются психические процессы (восприятие, внимание, память, мышление, воображение, речь). Игровая деятельность по работе с детьми с ЗПР является ведущей и должна быть направлена на совершенствование развития психических процессов. The publication considers the significance of game activities and game techniques for the educational process formation. During the game, mental processes (perception, attention, memory, thinking, imagination, speech) develop. Game activities for working with children with SEN are leading and should be aimed at improving the development of mental processes.