Перегляд за Автор "Бежан, А. К."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИХОВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ В НАВЧАЛЬНОМУ ОРКЕСТРОВОМУ КОЛЕКТИВІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-04) Жуков, В. П.; Бежан, А. К.У статті розглянуто виховання моральних якостей у студентів в навчальному оркестровому колективі. Основними структурними компонентами виховання моральних якостей у студентів в навчальному оркестровому колективі є когнітивні, емпатійні, мотиваційні та діяльнісні чинники, які знаходяться у взаємозалежності та рівнобічно розвивають усю систему моральних якостей. Зазначено, що моральні якості є важливими рисами особистості студента, що становлять основу його внутрішнього світу. Вони якісно формуються та розвиваються в процесі виховної роботи та освітньої діяльності студентів в навчальному оркестровому колективі. The article examines the education of moral qualities in students in an educational orchestra. The main structural components of the education of moral qualities in students in the educational orchestra are cognitive, empathetic, motivational and activity factors, which are interdependent and develop the entire system of moral qualities in parallel. It is noted that moral qualities are important features of the student's personality, which form the basis of his inner world. They are qualitatively formed and developed in the process of educational work and educational activities of students in the primary orchestra.
- ДокументДО ПИТАННЯ НАВЧАННЯ ГРІ НА БАЛАЛАЙЦІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОГО ПРОФІЛЮ: МЕТОДИКО-ВИКОНАВСЬКИЙ АСПЕКТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-07) Жуков, В. П.; Бежан, А. К.Статтю присвячено питанню навчання грі на балалайці в професійній підготовці фахівців мистецького профілю. Розглянуто історичний та окремо сучасний стан розвитку музично-педагогічної, науково-методичної та концертно-виконавської складових у практиці навчання грі на балалайці в Україні. Визначено методико-виконавський аспект в зазначеному напрямку актуального питання. The article is devoted to the issue of learning to play the balalaika in the professional training of art professionals. The historical and separately the current state of development of musical-pedagogical, scientific-methodical and concert-performing components in the practice of learning to play the balalaika in Ukraine are considered. The methodical and executive aspect in the specified direction of the actual question is defined.
- ДокументТВОРЧИЙ РОЗВИТОК УЧНІВ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-13) Бежан, А. К.У публікації досліджено творчий розвиток учнів на уроках мистецтва. У процесі творчого розвитку учнів саме уроки мистецтва відіграють значну роль. Вони здатні ввести здобувача освіти у світ творчості, залучити його до скарбів художньої культури, відчути радість від результату власної діяльності. Наведено ефективні нестандартні уроки для творчого розвитку учнів. Зазначено, що щоб творчо розвивати учнів на уроках мистецтва, школярам необхідно як найбільше вражень про навколишній світ під час виконання різних видів діяльності, які їм подобаються найбільше, а потім – в усіх притаманних учням видах діяльності (гра, спів, малювання, конструювання, читання та розігрування сюжетів знайомих літературних творів, складання віршів, казок, робота з геометричним матеріалом, експериментування тощо). Формуючи в учнів інтерес до будь-якого з цих видів діяльності, вдається захопити дитину процесом творчості. The publication examines the creative development of students in art classes. Art lessons play a significant role in the creative development of students. They are able to introduce the learner to the world of creativity, involve him in the treasures of artistic culture, feel the joy of the result of his own activity Effective non-standard lessons for the creative development of students are given. It is noted that in order to creatively develop students in art classes, schoolchildren need as many impressions of the surrounding world as possible while performing various types of activities that they like the most, and then in all types of activities characteristic of students (playing, singing, drawing, constructing, reading and acting out the plots of familiar literary works, composing poems, fairy tales, working with geometric material, experimenting, etc.). Forming students' interest in any of these types of activities, it is possible to capture the child in the process of creativity.