Перегляд за Автор "Басюк, М. М."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМаркетинг в умовах антикризового управління підприємством(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Басюк, М. М.На підставі основних сучасних наукових підходів до з’ясування сутності кризи та ролі маркетингу в управлінні підприємством автор кваліфікаційної роботи розкриває теоретичні засади кризового стану підприємства; аналізує необхідність антикризового управління підприємствами в сучасних умовах;характеризує маркетингові стратегії антикризового управління. У дослідженні також досліджено інструменти маркетингу в антикризовому управлінні; охарактеризовано діяльність з управління брендом сучасного підприємства;визначено мережеві інтернет-комунікації як інструмент маркетингу в кризових умовах. У методичних рекомендаціях розроблено практичне заняття за темою роботи, що ілюструє можливості впровадження результатів дослідженняв освітній процес підготовки фахівців за спеціальністю «Економіка». У роботі також запропоновано пропозиції щодо удосконалення процесу антикризового управління. На основании основных современных научных подходов к выяснению сущности кризиса и роли маркетинга в управлении предприятием автор квалификационной работы раскрывает теоретические основы кризисного состояния предприятия; анализирует необходимость антикризисного управления предприятиями в современных условиях; характеризует маркетинговые стратегии антикризисного управления. В исследовании также исследованы инструменты маркетинга в антикризисном управлении; охарактеризованы деятельность по управлению брендом современного предприятия; определены сетевые интернет-коммуникации как инструмент маркетинга в кризисных условиях. В методических рекомендациях разработано практическое занятие по теме работы, иллюстрирующее возможности внедрения результатов исследований в образовательный процесс подготовки специалистов по специальности «Экономика». В работе также предложены предложения по усовершенствованию процесса антикризисного управления. On the basis of the main modern scientific approaches to clarifying the essence of the crisis and the role of marketing in enterprise management, the author of the qualifying work reveals the theoretical foundations of the crisis of the enterprise; analyzes the need for crisis management of enterprises in modern conditions; characterizes marketing strategies of crisis management. The study also examines the tools of marketing in crisis management; the activity on management of a brand of the modern enterprise is characterized; identified networked Internet communications as a marketing tool in a crisis. The methodical recommendations developed a practical lesson on the topic of work, which illustrates the possibility of implementing the results of research in the educational process of training specialists in the specialty "Economics". The paper also offers proposals for improving the crisis management process.
- ДокументОсобливості зеленого інвестування в сучасних умовах(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2018) Гура, А. О.; Басюк, М. М.Автори статті розкривають особливості зеленої економіки в Україні. Обгрунтовано необхідність стимулювати і підтримувати зелені інвестиції за допомогою цільових державних витрат, а також завдяки змінам у регулюванні та політиці. The authors of the article reveal the features of the green economy in Ukraine. The need to stimulate and support green investment through targeted public spending, as well as regulatory and policy changes, is well-founded.
- ДокументРозвиток маркетингової діяльності підприємства в кризових умовах(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-20) Басюк, М. М.У статті зазначено, що головне завдання маркетингу, в умовах економічної кризи, полягає в пошуку нових можливостей роботи на ринку. Для ефективної роботи підприємства необхідно обрати ефективну маркетингову стратегію виходу з кризи, яка повинна здійснюватися поетапно з проведенням їх детального аналізу. Маркетингове управління, зокрема маркетингові стратегії грають ключову роль в процесі антикризового управління діяльністю підприємства. В статье указано, что главная задача маркетинга в условиях экономического кризиса, заключается в поиске новых возможностей работы на рынке. Для эффективной работы предприятия необходимо выбрать эффективную маркетинговую стратегию выхода из кризиса, которая должна осуществляться поэтапно с проведением их детального анализа. Маркетинговое управление, в частности маркетинговые стратегии играют ключевую роль в процессе антикризисного управления деятельностью предприятия. The article points out that the main task of marketing in an economic crisis, is to find new opportunities in the market. For effective operation of the enterprise it is necessary to choose an effective marketing strategy for getting out of the crisis, which should be carried out step by step with their detailed analysis. Marketing management, in particular marketing strategies play a key role in the process of anti-crisis management of enterprise activity.
- ДокументІНВЕСТИЦІЇ ТА ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Басюк, М. М.У статті розглянуто активізацію інвестиційного процесу є одним з найбільш дієвих механізмів перетворень економічної системи. The article examines the intensification of the investment process, which is one of the most effective mechanisms for transformation of the economic system.