Перегляд за Автор "Басенко, О."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАРТ-ТЕРАПІЯ , ЯК СПОСІБ ПОДОЛАННЯ НЕВПЕВНЕНОСТІ У СОБІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Басенко, О.У публікації розглянуто подолання невпевненості у собі засобом арт-терапії, яка надає можливість виражати свої думки, почуття через призму мистецтва. Наведено способи для подолання невпевненості та збільшення своєї самооцінки. Зазначено, що арт-терапія сприяє розвитку творчих навичок, які можна використовувати в усіх сферах життя. Це сприяє розвитку позитивного підходу до вирішення проблем і подоланню невпевненості. The publication discusses overcoming self-doubt by means of art therapy, which provides an opportunity to express one's thoughts and feelings through the prism of art. There are ways to overcome self-doubt and increase your self-esteem. It is noted that art therapy promotes the development of creative skills that can be used in all spheres of life. This contributes to the development of a positive approach to solving problems and overcoming uncertainty.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ПОХІДНОЇ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ З ФІЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Юрченко, О.; Басенко, О.У роботі розглянуто застосування одного з найважливіших понять аналітичної математики, зокрема, диференційного числення – похідної. Відмічені деякі сфери застосування похідної у фізиці. Наведено приклади вирішення задач з фізики, де застосування похідної є засобом розв'язання задач та пошуків оптимальних рішень. The paper deals with the application of one of the most important concepts of analytical mathematics of differential calculus - the derivative. Some applications of the derivative in physics are noted. Examples of solving problems in physics where the derivative is used as a means of solving problems and finding optimal solutions are given.
- ДокументНаціональний мультипредметний тест як альтернатива зовнішньому незалежному оцінюванню: загальний дискурс і проблематика(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Басенко, О.; Жерновникова, О.В статті розглянуто мультипредметний тест – нова реальність продиктована подіями, які відбулися на території України в умовах війни. Зазначено, що не дивлячись на складні обставини, позитивні і негативні аспекти, проведення національного мультипредметного тесту є єдиним вирішенням ситуації, яка склалася в умовах війни. Надалі за основу для проведення звичайного зовнішнього незалежного оцінювання буде використано мультитест, принаймні його цифрову складову. The article considers a multi-subject test – a new reality dictated by the events that occurred on the territory of Ukraine during the war. It is noted that despite the difficult circumstances, positive and negative aspects, conducting a national multi-subject test is the only solution to the situation that has developed during the war. In the future, the basis for conducting the usual external independent testing will be used multitest, at least its digital component.
- ДокументПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ НОРМ ТА ПРАКТИК АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Басенко, О.; Пушкарьов, В.; Жерновникова, О.У статті здійснено порівняльний аналіз норм та практик академічної доброчесності. Порівняльний аналіз норм та практик академічної доброчесності дозволяє виявити спільні та відмінні риси, а також сприяє обміну досвідом та кращим практикам. Це, в свою чергу, може допомогти вдосконалити системи запобігання порушенням та сприяти створенню більш сприятливого середовища для навчання та досліджень. The article provides a comparative analysis of norms and practices of academic integrity. A comparative analysis of norms and practices of academic integrity allows us to identify common and different features, and also facilitates the exchange of experiences and best practices. This, in turn, can help improve breach prevention systems and contribute to a more conducive environment for learning and research.
- ДокументРеалізація ідей Г. С. Сковороди та К. Д. Ушинського в Новій українській школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Басенко, О.; Боярська-Хоменко, А.В статті розглянуто педагогічні ідеї К. Д. Ушинського та Г. С. Сковороди, що виступали за принцип народності, який вважали головною складовою виховання національної єдності у навчанні. Г. С. Сковорода брав за головну педагогічну ідею природовідповідність і трудове виховання за принципом «сродності». Також він вважав, що вчитель повинен виявити нахили дитини і навчати тому, до чого в неї є природна схильність. К. Д. Ушинський продовжив реалізацію ідей Г. С. Сковороди. У вимогах Нової української школи прослідковуються педагогічні погляди К. Д. Ушинського, бо він зазначав, що педагог має знати, використовувати і вдосконалювати знання не лише свого предмету, а й мати психолого-педагогічні знання для роботи з дитиною та розуміння її вчинків. The article deals with the pedagogical ideas of K. D. Ushynsky and H. S.. Skovoroda, who advocated the principle of nationality, which considered the main component of education of national unity in education. H. S. Skovoroda took as the main pedagogical idea of nature correspondence and labor education on the principle of "affinity". He also believed that teacher should identify the child's inclinations and teach what he has natural inclination. K. D. Ushinsky continued to implement the ideas of H. S. Skovoroda. In the requirements of the New Ukrainian school traced pedagogical views of K. D. Ushinsky, because he noted that the teacher should know use and improve knowledge not only of his subject, but also have psychological and pedagogical knowledge to work with children and understand their actions.
- ДокументРОЗВИТОК ДОСЛІДНИЦЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ В УЧНІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНИХ ЗАДАЧ З ЕЛЕКТРИЧНОГО МАГНЕТИЗМУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Басенко, О.; Юрченко, О.У роботі розглянуто розвиток зацікавленості молоді та розвиток дослідницьких компетенцій на основі практичного застосування проблемно-орієнтованих задач з електричного магнетизму. Проблемно-орієнтовані задачі – це завдання, які не мають конкретного алгоритму вирішення, що у свою чергу дає можливість розвивати творче мислення учнів, шляхом пошуку нової інформації, дослідів, аналізування. Зазначено, що розвиток дослідницьких компетенцій в учнів за допомогою проблемно-орієнтованих задач з електричного магнетизму є одним зі способів, який розвиває критичне мислення, залучає до процесу навчання, покращує рівень знань, розвиває аналітичні та самостійні навички. Практична направленість таких задач формує необхідність теоретичних знань, як в окремих питаннях, так і у їхньому взаємозв’язку. The work examines the development of youth interest and the development of research competencies based on the practical application of problem-oriented problems in electric magnetism. Problem-oriented tasks are tasks that do not have a specific solution algorithm, which in turn provides an opportunity to develop students' creative thinking by searching for new information, experiments, and analysis. It is noted that the development of research competences in students with the help of problem-oriented tasks on electric magnetism is one of the ways that develops critical thinking, involves in the learning process, improves the level of knowledge, develops analytical and independent skills. The practical orientation of such tasks creates the need for theoretical knowledge, both in individual issues and in their interrelationship.
- ДокументІСТОРИЧНІ ЗАДАЧІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Сіра, І.; Басенко, О.; Кравцова, М.; Черняк, К.У тезах розглянуто важливість використання історичних задач на уроках математики та їх приклади. The theses consider the importance of using historical problems in mathematics lessons and their examples.