Перегляд за Автор "Барбіна, Ю. Ю."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Барбіна, Ю. Ю.У статті розглянуто проблема зростання правопорушень серед осіб підліткового віку. Мова йде про соціальну профілактику. Соціальна профілактика – це комплекс різного роду заходів, спрямованих на попередження будь-якого явища або усунення факторів ризику. Соціальна профілактика правопорушень серед підлітків у закладах загальної середньої освіти є певним соціально-педагогічним механізмом, інструментом, спрямованим на попередження, виявлення та нейтралізацію негативних асоціальних явищ у суспільстві. В статье рассмотрена проблема роста правонарушений среди лиц подросткового возраста. Речь идет о социальной профилактике. Социальная профилактика – это комплекс различного рода мероприятий, направленных на предупреждение какого-либо явления или устранения факторов риска. Социальная профилактика правонарушений среди подростков в учреждениях общего среднего образования является определенным социально-педагогическим механизмом, инструментом, направленным на предупреждение, выявление и нейтрализацию негативных асоциальных явлений в обществе. The article considers the problem of the growth of delinquency among adolescents. We are talking about social prevention. Social prevention is a set of various measures aimed at preventing any phenomenon or eliminating risk factors. Social prevention of delinquency among adolescents in general secondary education is a certain socio-pedagogical mechanism, a tool aimed at preventing, detecting and neutralizing negative antisocial phenomena in society.
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики правопорушень серед підлітків у закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Барбіна, Ю. Ю.У статті дано визначення поняття "підлітковий вік", як перехідний період від дитинства до юності, "підлітки-правопорушники", як особи, що порушують моральні та юридичні норми суспільства; розкрито "соціальну профілактику правопорушень серед підлітків", як комплекс заходів, спрямованих на попередження, обмеження, локалізацію негативних факторів у підлітковому середовищі; охарактеризовано рівні соціальної профілактики правопорушень серед підлітків: макрорівень, мікрорівень, індивідуальний рівень; дано авторське визначення поняття "готовність майбутніх соціальних педагогів до профілактики правопорушень серед підлітків у закладах загальної середньої освіти"; виділено компоненти готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики правопорушень серед підлітків у закладах загальної середньої освіти: когнітивний, мотиваційно-особистісний та діяльнісний; розроблено та експериментально перевірено комплекс засобів підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики правопорушень серед підлітків у закладах загальної середньої освіти, до складу якого входять лекційні, семінарські та виховні заняття, що сприяють засвоєнню здобувачами основних теоретичних положень та практичних умінь. В статье дано определение понятия "подростковый возраст", как переходный период от детства к юности, "подростки правонарушители", как лица, нарушающие моральные и юридические нормы общества; раскрыто "социальную профилактику правонарушений среди подростков", как комплекс мероприятий, направленных на предупреждение, ограничение, локализацию негативных факторов в подростковой среде; охарактеризованы уровни социальной профилактики правонарушений среди подростков: макроуровень, микроуровень, индивидуальный уровень; дано авторское определение понятия "готовность будущих социальных педагогов к профилактике правонарушений среди подростков в учреждениях общего среднего образования"; выделены компоненты готовности будущих социальных педагогов к профилактике правонарушений среди подростков в учреждениях общего среднего образования: когнитивный, мотивационно-личностный и деятельностный; разработан и экспериментально проверен комплекс средств подготовки будущих социальных педагогов к профилактике правонарушений среди подростков в учреждениях общего среднего образования, в состав которого входят лекционные, семинарские и воспитательные занятия, способствующие усвоению соискателями основных теоретических положений и практических умений. In article definition is given to the concepts "teenage age" as a transition period from the childhood by youth, "teenage offenders" as the persons breaking moral and legal standards of society; it is opened "social prevention of offenses among teenagers" as a complex of the actions directed to prevention, restriction, localization of negative factors among teenagers; levels of social prevention of offenses among teenagers are characterized: macrolevel, microlevel, individual level; author᾽s definition of the concept "readiness of future social teachers for prevention of offenses among a pidlitkiv a institutions of the general secondary education" is given; it is distinguished components of readiness of future social teachers for prevention of offenses from teenagers in institutions of the general secondary education: cognitive, motivational and personal and activity; the complex of means of training of future social teachers for prevention of offenses among teenagers in institutions of the general secondary education which part the lecture, seminar and educational occupations promoting assimilation by applicants of the basic theoretical provisions and practical abilities are is developed and experimentally checked.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Барбіна, Ю. Ю.В статті розглянуто готовність соціального педагога до профілактики правопорушень серед підлітків у закладах загальної середньої освіти, яка забезпечуються у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних фахівців в умовах вищого педагогічного навчального закладу. У структурі готовності майбутніх соціальних педагогів до своєї професійної діяльності виділені такі компоненти: мотиваційні, когнітивні, орієнтаційні, особистісні, пізнавально-оперативні, операціональні, емоційно-вольові, психофізіологічні, оцінюючі, ситуативні. В статье рассмотрена готовность социального педагога к профилактике правонарушений среди подростков в учреждениях общего среднего образования, которая обеспечивается в процессе профессиональной подготовки будущих социальных специалистов в условиях высшего педагогического учебного заведения. В структуре готовности будущих социальных педагогов к своей профессиональной деятельности выделены следующие компоненты: мотивационные, когнитивные, ориентационные, личностные, познавательно-оперативные, операциональные, эмоционально-волевые, психофизиологические, оценивающие, ситуативные. The article deals with the social teacher's readiness to prevent delinquency among adolescents in general secondary education institutions, which is provided in the process of professional training of future social specialists in the conditions of higher pedagogical educational institution. The structure of future social educators' readiness for their professional. The following components are identified: motivational, cognitive, orientational, personal, cognitive-operational, operational, emotional-will, psychophysiological, evaluating, situational.