Перегляд за Автор "Барабаш, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВзаємодія школи та сім'ї в умовах інклюзивної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Барабаш, А.У публікації розглянуто взаємодію школи та сім'ї в умовах інклюзивної освіти. Зазначено, що під час організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами важливим є врахування думки та потреб сім'ї такої дитини щодо її освіти. Сім’я, в свою чергу, допомагає школі у забезпеченні успішної інклюзії дитини в навчальний процес через створення позитивної атмосфери вдома, підтримує дитину та сприяє її розвитку. The publication examines the interaction between school and family in the context of inclusive education. It is noted that during the organization of the educational process for children with special educational needs, it is important to take into account the opinion and needs of the family of such a child regarding his education. The family, in turn, helps the school in ensuring the successful inclusion of the child in the educational process by creating a positive atmosphere at home, supports the child and promotes its development.
- ДокументКоманда психолого-педагогічного супроводу як основа взаємодії між школою та сім’єю дітей з особливими освітніми потребами(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Барабаш, А.У публікації розглянуто психолого-педагогічний супровід як основа взаємодії між школою та сім’єю дітей з особливими освітніми потребами. Для дітей з особливими освітніми потребами школа пропонує особливі підходи та ресурси. Ключовим та вирішальним моментом тут виступає взаємодія між школою та сім’єю дитини, а психолого-педагогічний супровід її основою. Зазначено, що цей процес сприяє створенню міцної спільноти, в якій батьки можуть надавати підтримку один одному та спільно шукати рішення проблем. The publication examines psychological and pedagogical support as the basis of interaction between the school and the family of children with special educational needs. For children with special educational needs, the school offers special approaches and resources. The key and decisive point here is the interaction between the school and the child's family, and the psychological pedagogical support is its basis. It is noted that this process contributes to the creation of a strong community in which parents can support each other and find solutions to problems together.