Перегляд за Автор "Баличева, В. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання гаджетів та досягнень новітніх технологій при вивченні івриту(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-03-20) Компанієць, О. В.; Баличева, В. М.Електроні засоби вивчення мови, незважаючи на їх бурхливий розвиток, все ще не можуть задовольнити потреби у системному вивченні івриту, отже можуть розглядатись лише як засоби допомоги вчителю при підготовці або проведенні занять, або ж як засоби самовдосконалювання та самопізнання для студентів, що вивчають мову. Электронные средства изучения языка, несмотря на их бурное развитие, все еще не могут удовлетворить потребности в системном изучении иврита, следовательно могут рассматриваться только как средства помощи учителю при подготовке или проведении занятий, или как средства самосовершенствования и самопознания для студентов, изучающих язык. Electronic language learning tools, despite their tumultuous development, still cannot meet the needs for systematic study of hebrew, therefore can only be considered as a means of assisting the teacher in preparing or conducting classes, or as a means of self-improvement and self-knowledge for students studying the language.
- ДокументРелігійна освіта у державі Ізраїль(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-03-28) Компанієць, О. В.; Баличева, В. М.Таким чином, можна стверджувати, що у різні періоди історії держави Ізраїль розвиток релігійної освіти було неоднозначним. З прийняттям Закону про державний освіту в 1953 р в Ізраїлі з'явилися три види державних шкіл, серед яких були як державні релігійні школи, так і незалежні релігійні школи. Таким образом, можно утверждать, что в разные периоды истории государства Израиль развитие религиозного образования было неоднозначным. С принятием Закона о государственном образовании в 1953 г. в Израиле появились три вида государственных школ, среди которых были как государственные религиозные школы, так и независимые религиозные школы. Thus, it can be argued that at different periods in the history of the state of Israel, the development of religious education was mixed. With the adoption of the Law on Public Education in 1953, three types of public schools appeared in Israel, among which were both state religious schools and independent religious schools.