Перегляд за Автор "Бабак, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВнесок М. Д. Раєвської-Іванової в розроблення ідеї креативності в освіті(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Бабак, А.; Ворожбіт-Горбатюк, В.; Борисенко, Н.В статтті розглянуто ідею креативності в освіті Марії Раєвської-Іванової, яка у своїй школі зберігала і розвивала традиції народного мистецтва, популяризувала українсько-національний стиль в організації навчального простору. Цим вона виразно демонструвала унікальність і самодостатність українського народного мистецтва. Багатство взірців гончарних виробів, ткацьких і вишиваних предметів побуту, одягу слугували учням школи М. Д. Раєвської-Іванової яскравим унаочненням. The article deals with the idea of creativity in the education of Maria Rayevska-Ivanova, who in her school preserved and developed the traditions of folk art, popularized the Ukrainian national style in the organization of educational space. Thus, she clearly demonstrated the uniqueness and self-sufficiency of Ukrainian folk art. The richness of samples of pottery, weaving and embroidered household items, clothes served the pupils of the school M. D. Rayevska-Ivanova served as a vivid illustration. .
- ДокументКреативність – ресурсний компонент іміджу сучасного учителя(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Бабак, А.; Ворожбіт-Горбатюк, В.В статті розглянуто формування творчої особистості вчителя в процесі навчання. Майбутні вчителі повинні моделювати педагогічну ситуацію, що сприятиме визнанню професійної перспективи. Це створює умови для професійного саморозвитку, самоствердження та самовираження майбутніх фахівців. Це також стимулює розвиток творчого мислення учнів: самостійного розвитку, спостереження та узагальнення. The article deals with the formation of the teacher's creative personality in the learning process. Future teachers should model the pedagogical situation that will promote the recognition of professional perspective. This creates conditions for professional self-development, self-affirmation and self-expression of future specialists. It also stimulates the development of creative thinking of students: independent development, observation and generalization.