Перегляд за Автор "Антонець, Є. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАЛЬ-ХОРЕЗМІ І ВИДІЛЕННЯ АЛГЕБРИ В САМОСТІЙНУ НАУКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Антонець, Є. І.; Сіра, І. Т.У роботі були розглянуто науковий вклад Аль-Хорезмі в математику. The work considered the scientific contribution of Al-Khwarizmi to mathematics.
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ ПРИКЛАДНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ У ВИВЧЕННІ ПЕРВІСНОЇ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ АЛГЕБРИ ТА ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Антонець, Є. І.У кваліфікаційній роботі науково обґрунтовано теоретичні основи проблеми реалізації прикладної спрямованості у вивченні первісної в шкільному курсі алгебри та початків аналізу: проведено історико-методичний аналіз проблеми вивчення первісної в шкільному курсі алгебри та початків аналізу; визначити суть ключових понять дослідження та методичні особливості реалізації прикладної спрямованості у вивченні первісної в шкільному курсі алгебри та початків аналізу; визначено форми, методи, засоби реалізації прикладної спрямованості у вивченні первісної в шкільному курсі алгебри та початків аналізу. Розроблено методику реалізації прикладної спрямованості у вивченні первісної в шкільному курсі алгебри та початків аналізу та експериментально її перевірено. У ході дослідно-експериментальної роботи з проблеми реалізації прикладної спрямованості у вивченні первісної в шкільному курсі алгебри та початків аналізу доведено позитивний вплив розробленого навчально-методичного забезпечення на підвищення рівнів сформованості навчальних можливостей учнів. In the qualification work, the theoretical foundations of the problem of implementation of the applied orientation in the study of elementary school algebra and the beginnings of analysis are scientifically substantiated: a historical and methodological analysis of the problem of studying elementary algebra and the beginnings of analysis in the school course was conducted; to determine the essence of the key research concepts and methodological features of the implementation of the applied orientation in the study of elementary algebra in the school course and the beginnings of analysis; the forms, methods, and means of implementation of the applied orientation in the study of elementary algebra and the beginnings of analysis in the school course are defined. A methodology for the implementation of an applied focus in the study of elementary algebra and the beginnings of analysis in the school course was developed and tested experimentally. In the course of research and experimental work on the problem of implementing an applied orientation in the study of elementary algebra and the beginnings of analysis in the school course, the positive influence of the developed educational and methodological support on increasing the levels of the formation of students' educational opportunities was proven.
- ДокументФОРМИ ТА МЕТОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛЬНОЇ ПРОГРАМИ «МАТЕМАТИКА. 5-6 КЛАСИ» ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (АВТОРИ МЕРЗЛЯК А.Г., НОМІРОВСЬКИЙ Д.А., ПИХТАР М.П., РУБЛЬОВ Б.В., СЕМЕНОВ В.В., ЯКІР М.С.)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Жерновникова, О. А.; Антонець, Є. І.В тезах авторами зазначено про важливість реалізації в освітній процес нової української школи авторських модельних програм. Доведено, що для упровадження кожної з авторської модельної програми доцільно використовувати спеціальні форми й методи навчання та дотримуватися найефективніших стратегій навчання. In theses, the authors indicate the importance of implementing the author's model programs in the educational process of the new Ukrainian school. It has been proven that for the implementation of each of the author's model programs it is advisable to use special forms and methods of training and to adhere to the most effective training strategies.