Перегляд за Автор "Антоненко, А. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗастосування ерготерапії для розвитку побутових навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Антоненко, А. В.Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта». Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Харків, 2022. У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних засад застосування ерготерапії для розвитку побутових навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями. Визначено компоненти, критерії, показники та рівні сформованості побутових навичок у дітей. Розроблено практичні рекомендації щодо використання методів ерготерапії для розвитку побутових навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями. Qualification work for obtaining the degree of higher education "master" in specialty 016 "Special education". Kharkiv National Pedagogical University named after H.S. Skovorody, Kharkiv, 2022. In the qualification work, a theoretical analysis of the psychological and pedagogical principles of the use of ergotherapy for the development of household skills in children with intellectual disabilities was carried out. The components, criteria, indicators and levels of formation of household skills in children are determined. Practical recommendations on the use of ergotherapy methods for the development of household skills in children with intellectual disabilities have been developed.
- ДокументЗастосування ерготерапії для розвитку побутових навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Антоненко, А. В.В статті досліджено застосування ерготерапії з формування та удосконалення побутових навичок, що є надзвичайно актуальним при вихованні, навчанні та реабілітації дітей, які мають порушення інтелектуального розвитку. Формування соціально-побутових навичок у дитини з інтелектуальними порушеннями не відбувається самостійно, а потребує спеціально організованої педагогічної роботи, що враховує наявні можливості учня і орієнтує на найближчі цілі. Метою навчання дітей з інтелектуальними порушеннями соціально-побутовим навичкам є формування життєво значущого мінімуму практичних умінь, який дозволить їм правильно орієнтуватися у навколишньому світі (в побуті, у взаєминах людей тощо) і самостійно організовувати свій побут. The article investigates the use of occupational therapy for the formation and improvement of life skills, which is extremely relevant in the upbringing, education and rehabilitation of children with intellectual disabilities. The formation of social and household skills in a child with intellectual disabilities does not occur independently, but requires specially organized pedagogical work that takes into account the existing capabilities of the student and focuses on the immediate goals. The purpose of teaching children with intellectual disabilities social skills is the formation of a vital minimum of practical skills, which will allow them to correctly navigate in the surrounding world (in everyday life, in people's relationships, etc.) and to organize their life independently.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Антоненко, А. В.; Тучина, Н. В.У публікації проаналізовано формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів початкової школи на уроках англійської мови. Лінгвосоціокультурна компетентність це багатокомпонентний феномен, що розглядається, як сукупність певних знань, навичок і вмінь, а також здатності й готовності до повноцінної участі в процесі міжкультурної комунікації. Зазначено, що важливу роль у навчанні іноземної мови відіграє мотиваційна складова, тому використання лінгвосоціокультурного компоненту, як навчального матеріалу, тобто казок, лічилок, народних пісень, віршів на уроках значно підігріває інтерес учнів до вивчення мови, а також сприяє вмінню адекватно інтерпретувати автентичні тексти і розуміти особливості іншої культури, закодовані в народній творчості. The publication analyzes the formation of linguistic and sociocultural competence in elementary school students in English lessons. Linguistic and sociocultural competence is a multi-component phenomenon, considered as a set of certain knowledge, skills and abilities, as well as the ability and readiness to fully participate in the process of intercultural communication. It is noted that an important role in learning a foreign language is played by the motivational component, therefore the use of the linguistic and sociocultural component as educational material, i.e. fairy tales, counters, folk songs, poems in the lessons significantly fuels the interest of students in learning the language, and also promotes the ability to adequately interpret authentic texts and to understand the peculiarities of another culture encoded in folk art.