Перегляд за Автор "Аннас, Ю."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАДАПТАЦІЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Лупаренко, С.; Аннас, Ю.У роботі розкрито ключові аспекти адаптації уроків математики для дітей з особливими освітніми потребами. Визначено типи дітей із особливими освітніми потребами. Розкрито суть та особливості використання диференційованого навчання в роботі з дітьми, які мають особливі освітні потреби. Визначено наочні матеріали, які можуть використовуватися на уроках математики для навчання дітей з особливими освітніми потребами. The work reveals the key aspects of adapting mathematics lessons for disabled children. The types of disabled children have been determined. The essence and features of using differentiated learning in work with disabled children have been revealed. Visual materials that can be used in mathematics lessons for teaching disabled children have been identified.
- ДокументГЕНЕЗА ПОНЯТЬ «ВІДНОШЕННЯ» І «ПРОПОРЦІЇ»: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Дейніченко, Т.; Аннас, Ю.У тезах розглянуто розвиток понять "відношення і пропорції" в історії математики. Описано праці давньогрецьких філософів та їх внескок у вивчення відношень чисел і вираження їх за допомогою пропорцій. Також у статті згадується внесок Евкліда, який систематизував теорію пропорцій і вніс її в "Початок Евкліда." Theses examine the development of the concepts of "ratio and proportion" in the history of mathematics. The works of ancient Greek philosophers and their contribution to the study of number relationships and their expression using proportions are described. The article also mentions the contribution of Euclid, who systematized the theory of proportions and included it in his work "The Beginning of Euclid."
- ДокументПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТВОРЧИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ НА ДОВЕДЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Аннас, Ю.У публікації розглянуто психологічні аспекти процесу розв'язування творчих математичних задач на доведення. Зазначено, що розв'язування творчих математичних задач на доведення - це не тільки математичний процес, але й складний психологічний виклик. Правильний підхід до розв'язування, сприятливе мотиваційне середовище і розуміння психологічних аспектів можуть значно полегшити цей процес і підвищити ефективність навчання математиці. The publication examines the psychological aspects of the process of solving creative mathematical proof problems. It is noted that solving creative mathematical proof problems is not only a mathematical process, but also a complex psychological challenge. The correct approach to solving, a favorable motivational environment and an understanding of psychological aspects can significantly facilitate this process and increase the effectiveness of learning mathematics.
- ДокументТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНІЙ ОСВІТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Дейниченко, Г.; Аннас, Ю.У статті розглянуто суть технологічного підходу у природничо-математичній освіті. Зауважено, що технологізація природничо-математичної освіти є її природним шляхом розвитку, що відбувається шляхом урахування актуальних соціокультурних тенденцій та умов, а введення в навчальний процес інноваційних педагогічних технологій пов’язано насамперед із зміною освітньої парадигми з традиційної (репродуктивної) на інноваційну. Водночас слід зазначити, що інноваційність в освіті, зокрема й природничо-математичній, має завжди відносний характер, оскільки щось нове для певного освітнього закладу і педагога, є апробованим для іншого. The article examines the essence of the technological approach in science and mathematics education. It is noted that the technology of science and mathematics education is its natural way of development, which takes place by taking into account current socio-cultural trends and conditions, and the introduction of innovative pedagogical technologies into the educational process is primarily related to the change of the educational paradigm from traditional (reproductive) to innovative. At the same time, it should be noted that innovativeness in education, in particular in science and mathematics, is always relative in nature, since something new for a certain educational institution and teacher is proven for another.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ З МАТЕМАТИКИ (ДОСВІД КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Аннас, Ю.; Жерновникова, О.У статті розглянуто досвід оцінювання учнів на уроках математики в країнах Європейського Союзу. Шляхом проведеного аналізу даних, представленими директорами шкіл, було обрано сучасні інноваційні форми оцінювання якості знань учнів з математики. До уваги були взяті результати міжнародних опитувань з математики, таких як TIMSS і PISA. Також були розглянуті основні види оцінювання і базові принципи, зокрема техніки формувального оцінювання. Проаналізовані документи, які представлені на національному рівні деяких країн Європейського Союзу. На основі проведеного аналізу, базовими принципами формувального оцінювання в країнах Європейського Союзу є: центрованість на учневі, різнобічна результативність, неперервність, опора на якісне викладання, які базуються на професіоналізмі вчителя. У статті виділено дві основні форми формувального оцінювання: результати використовуються для формування, тобто для покращення майбутнього викладання та навчання; використовуються для підсумкових цілей, тобто надати докази успішності учня за певний період навчання. До технік формувального оцінювання авторами віднесено: мініогляд, математичний диктант, карти прикладних знань, тижневі звіти, оцінка за рівнями. The article examines the experience of student assessment in mathematics lessons in EU countries. Through the analysis of data presented by school principals, modern innovative forms of assessing the quality of students' knowledge in mathematics were chosen. The results of international mathematics surveys such as TIMSS and PISA were taken into account. Also, the main types of assessment and basic principles, in particular the techniques of formative assessment, were considered. Documents presented at the national level of some countries of the European Union are analyzed. Based on the analysis, the basic principles of formative assessment in EU countries are: student-centeredness, multifaceted effectiveness, continuity, reliance on high-quality teaching, which are based on teacher professionalism. The article highlights two main forms of formative assessment: the results are used for formation, that is, to improve future teaching and learning; are used for assumptive purposes, that is, to provide evidence of the student's success during a certain period of study. The authors include the following techniques of formative assessment: mini-review, mathematical dictation, maps of applied knowledge, weekly reports, assessment by levels.