Перегляд за Автор "Аннас, Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТВОРЧИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ НА ДОВЕДЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Аннас, Ю.У публікації розглянуто психологічні аспекти процесу розв'язування творчих математичних задач на доведення. Зазначено, що розв'язування творчих математичних задач на доведення - це не тільки математичний процес, але й складний психологічний виклик. Правильний підхід до розв'язування, сприятливе мотиваційне середовище і розуміння психологічних аспектів можуть значно полегшити цей процес і підвищити ефективність навчання математиці. The publication examines the psychological aspects of the process of solving creative mathematical proof problems. It is noted that solving creative mathematical proof problems is not only a mathematical process, but also a complex psychological challenge. The correct approach to solving, a favorable motivational environment and an understanding of psychological aspects can significantly facilitate this process and increase the effectiveness of learning mathematics.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ З МАТЕМАТИКИ (ДОСВІД КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Аннас, Ю.; Жерновникова, О.У статті розглянуто досвід оцінювання учнів на уроках математики в країнах Європейського Союзу. Шляхом проведеного аналізу даних, представленими директорами шкіл, було обрано сучасні інноваційні форми оцінювання якості знань учнів з математики. До уваги були взяті результати міжнародних опитувань з математики, таких як TIMSS і PISA. Також були розглянуті основні види оцінювання і базові принципи, зокрема техніки формувального оцінювання. Проаналізовані документи, які представлені на національному рівні деяких країн Європейського Союзу. На основі проведеного аналізу, базовими принципами формувального оцінювання в країнах Європейського Союзу є: центрованість на учневі, різнобічна результативність, неперервність, опора на якісне викладання, які базуються на професіоналізмі вчителя. У статті виділено дві основні форми формувального оцінювання: результати використовуються для формування, тобто для покращення майбутнього викладання та навчання; використовуються для підсумкових цілей, тобто надати докази успішності учня за певний період навчання. До технік формувального оцінювання авторами віднесено: мініогляд, математичний диктант, карти прикладних знань, тижневі звіти, оцінка за рівнями. The article examines the experience of student assessment in mathematics lessons in EU countries. Through the analysis of data presented by school principals, modern innovative forms of assessing the quality of students' knowledge in mathematics were chosen. The results of international mathematics surveys such as TIMSS and PISA were taken into account. Also, the main types of assessment and basic principles, in particular the techniques of formative assessment, were considered. Documents presented at the national level of some countries of the European Union are analyzed. Based on the analysis, the basic principles of formative assessment in EU countries are: student-centeredness, multifaceted effectiveness, continuity, reliance on high-quality teaching, which are based on teacher professionalism. The article highlights two main forms of formative assessment: the results are used for formation, that is, to improve future teaching and learning; are used for assumptive purposes, that is, to provide evidence of the student's success during a certain period of study. The authors include the following techniques of formative assessment: mini-review, mathematical dictation, maps of applied knowledge, weekly reports, assessment by levels.