Перегляд за Автор "Андріамбау, Д. Н."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОУЧИНГ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА УСТАНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Кабусь, Н. Д.; Андріамбау, Д. Н.У публікації досліджено коучинг у професійній діяльності керівника установи соціальної сфери. Зазначено, що систематичне застосування коучингових технологій у роботі керівника установи соціальної сфери сприятиме досягненню місії та інноваційному розвитку установи, підвищенню професіоналізму й продуктивності праці співробітників, згуртованості й відповідальності колективу, що покращує загальні та спеціальні показники діяльності установи, рівень задоволення потреб споживачів соціальних послуг, упливає на розвиток галузі, загальний добробут суспільства. The article examines coaching in the professional activity of the head of a social institution. It is noted that the systematic use of coaching technologies in the work of the head of a of a social institution will contribute to the achievement of the mission and innovative development of the institution. of the institution, increase the professionalism and productivity of employees, cohesion and responsibility of the team, which improves the general and special performance indicators of the institution, the level of satisfaction of the needs of consumers of social services consumers, influences the development of the industry and the overall well-being of society.
- ДокументПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-10-27) Кабусь, Н. Д.; Андріамбау, Д. Н.У статті обґрунтовано систему роботи з соціального виховання учнів закладів загальної середньої освіти. Розглянуто суть та основні напрями роботи, умови ефективності соціально-виховної діяльності в сучасних умовах. Виокремлено компоненти готовності майбутніх соціальних педагогів до реалізації соціально-виховної роботи в закладах освіти. The article substantiates the system of work on social education of general secondary education institutions’ students. The essence and main directions, as well as the conditions for the effectiveness of social and educational activities in modern conditions are considered. The components of future social pedagogues’ readiness to implement social and educational work in educational institutions are singled out.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Андріамбау, Д. Н.У публікації визначено основні напрями підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціального виховання підлітків у закладах середньої освіти. Зазначено, що для успішної реалізації цього завдання необхідно враховувати індивідуальні потреби та особливості кожного підлітка, використовувати різноманітні методики й технології соціального виховання, оцінювати результати та вносити корективи в програму, якщо це необхідно. Важливим елементом успішної реалізації програми соціального виховання підлітків є компетентність майбутніх соціальних педагогів, для набуття фахівцями професійної компетентності необхідно забезпечити їх професійну підготовку, надати можливість проходження практики та стажування в закладах загальної середньої освіти та соціальних службах. Крім того, важливим елементом рофесійної підготовки майбутніх соціальних педагогів є розвиток їх особистісних якостей, таких як емпатія, толерантність, комунікативність та інші, що сприятимуть ефективній взаємодії з підлітками з вирішення актуальних соціальних проблем. The publication identifies the main directions of training future social pedagogues for social education of adolescents in secondary education institutions. It is noted that in order to successfully implement this task, it is necessary to take into account the individual needs and characteristics of each adolescent, use various methods and technologies of social education, evaluate the results and make adjustments to the programme, if necessary. An important element of the successful implementation of the programme of social education for adolescents is the competence of future social educators; to ensure that they acquire professional competence, it is necessary to provide them with professional training, internships and training in general secondary education institutions and social services. In addition, an important element of the professional training of future social workers is the development of their personal qualities, such as empathy, tolerance, communication skills and others, which will contribute to effective interaction with adolescents to address current social problems.