Перегляд за Автор "Єсікова, І. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСОБИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ІКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Єсікова, І. В.У публікації проаналізовано засоби інформаційно-комунікаційних технологій в іклюзивному середовищі в закладах загальної середньої освіти. Застосування комп’ютерних технологій сприятиме формуванню в учнів позитивної мотивації навчання, психологічного комфорту, більшої свободи вибору форм і засобів діяльності під час розв’язання навчальних завдань. Зазначено, що у ході дослідження серед засобів інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивному середовищі виявлено мобільний додаток «Сурдофон», онлайн-комунікатор Govori.org. З’ясовано, що ці засоби покращують формування логічного та творчого мислення, розвитку здібностей, розширюють можливості вчителі та учнів, сприяють повноцінному розкриттю творчого потенціалу кожної дитини. The publication analyzes the means of information and communication technologies in an inclusive environment in institutions of general secondary education. The use of computer technologies will contribute to the formation of positive learning motivation in students, psychological comfort, greater freedom of choice of forms and means of activity when solving educational tasks. It is noted that in the course of the research, among the means of information and communication technologies in the inclusive environment, the mobile application "Surdophone", the online communicator Govori.org was found. It was found that these tools improve the formation of logical and creative thinking, the development of abilities, expand the opportunities of teachers and students, contribute to the full disclosure of the creative potential of each child.
- ДокументЗастосування ІКТ в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти при вивченні хімії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Єсікова, І. В.Метою навчально-методичного посібника є забезпечення викладачів методичною підтримкою в застосуванні інформаційно-комунікаційними технологіями у навчанні дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної освіти. Теоретичні розробки доповнено прикладами застосування ІКТ на уроках хімії. The purpose of the educational and methodological manual is to provide teachers with methodical support in the application of information and communication technologies in the education of children with special educational needs in general education institutions. Theoretical developments are supplemented with examples of the use of ICT in chemistry lessons.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ХІМІЇ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Єсікова, І. В.У статті розглянуто організація дистанційного навчання хімії для дітей з особливими освітніми потребами та необхідність розробки нових методичних рекомендацій з урахуванням усієї специфіки цього предмету. Метою дослідження є аналіз організації дистанційного навчання хімії в інклюзивному середовищі в закладах загальної середньої освіти. Онлайн-сервіси, програми та платформи, значно полегшують вивчення навчального матеріалу дітьми з особливими освітніми потребами. Онлайн-сервіси дозволяють віртуально бути присутніми на занятті, брати участь в обговоренні питань, повноцінно виконувати лабораторні роботи а головне – соціально адаптуватись, відчувати впевненість у своїх силах. В статье рассмотрена организация дистанционного обучения химии для детей с особыми образовательными потребностями и необходимость разработки новых методических рекомендаций с учетом всей специфики этого предмета. Целью исследования является анализ организации дистанционного обучения химии в инклюзивной среде в учреждениях общего среднего образования. Онлайн-сервисы, программы и платформы, значительно облегчают изучение учебного материала детьми с особыми образовательными потребностями. Онлайн-сервисы позволяют виртуально присутствовать на занятии, участвовать в обсуждении вопросов, полноценно выполнять лабораторные работы, а главное – социально адаптироваться, чувствовать уверенность в своих силах. The article considers the organization of distance learning of chemistry for children with special educational needs and the need to develop new guidelines taking into account all the specifics of this subject. The aim of the study is to analyze the organization of distance learning of chemistry in an inclusive environment in general secondary education. Online services, programs and platforms greatly facilitate the study of educational material by children with special educational needs. Online services allow you to be virtually present in class, to participate in discussions, to fully perform laboratory work and most importantly – to socially adapt, to feel confident.