Перегляд за Автор "Єсікова, І. В."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСОБИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ІКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Єсікова, І. В.У публікації проаналізовано засоби інформаційно-комунікаційних технологій в іклюзивному середовищі в закладах загальної середньої освіти. Застосування комп’ютерних технологій сприятиме формуванню в учнів позитивної мотивації навчання, психологічного комфорту, більшої свободи вибору форм і засобів діяльності під час розв’язання навчальних завдань. Зазначено, що у ході дослідження серед засобів інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивному середовищі виявлено мобільний додаток «Сурдофон», онлайн-комунікатор Govori.org. З’ясовано, що ці засоби покращують формування логічного та творчого мислення, розвитку здібностей, розширюють можливості вчителі та учнів, сприяють повноцінному розкриттю творчого потенціалу кожної дитини. The publication analyzes the means of information and communication technologies in an inclusive environment in institutions of general secondary education. The use of computer technologies will contribute to the formation of positive learning motivation in students, psychological comfort, greater freedom of choice of forms and means of activity when solving educational tasks. It is noted that in the course of the research, among the means of information and communication technologies in the inclusive environment, the mobile application "Surdophone", the online communicator Govori.org was found. It was found that these tools improve the formation of logical and creative thinking, the development of abilities, expand the opportunities of teachers and students, contribute to the full disclosure of the creative potential of each child.
- ДокументЗастосування ІКТ в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти при вивченні хімії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Єсікова, І. В.Метою навчально-методичного посібника є забезпечення викладачів методичною підтримкою в застосуванні інформаційно-комунікаційними технологіями у навчанні дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної освіти. Теоретичні розробки доповнено прикладами застосування ІКТ на уроках хімії. The purpose of the educational and methodological manual is to provide teachers with methodical support in the application of information and communication technologies in the education of children with special educational needs in general education institutions. Theoretical developments are supplemented with examples of the use of ICT in chemistry lessons.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ХІМІЇ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Єсікова, І. В.У статті розглянуто організація дистанційного навчання хімії для дітей з особливими освітніми потребами та необхідність розробки нових методичних рекомендацій з урахуванням усієї специфіки цього предмету. Метою дослідження є аналіз організації дистанційного навчання хімії в інклюзивному середовищі в закладах загальної середньої освіти. Онлайн-сервіси, програми та платформи, значно полегшують вивчення навчального матеріалу дітьми з особливими освітніми потребами. Онлайн-сервіси дозволяють віртуально бути присутніми на занятті, брати участь в обговоренні питань, повноцінно виконувати лабораторні роботи а головне – соціально адаптуватись, відчувати впевненість у своїх силах. В статье рассмотрена организация дистанционного обучения химии для детей с особыми образовательными потребностями и необходимость разработки новых методических рекомендаций с учетом всей специфики этого предмета. Целью исследования является анализ организации дистанционного обучения химии в инклюзивной среде в учреждениях общего среднего образования. Онлайн-сервисы, программы и платформы, значительно облегчают изучение учебного материала детьми с особыми образовательными потребностями. Онлайн-сервисы позволяют виртуально присутствовать на занятии, участвовать в обсуждении вопросов, полноценно выполнять лабораторные работы, а главное – социально адаптироваться, чувствовать уверенность в своих силах. The article considers the organization of distance learning of chemistry for children with special educational needs and the need to develop new guidelines taking into account all the specifics of this subject. The aim of the study is to analyze the organization of distance learning of chemistry in an inclusive environment in general secondary education. Online services, programs and platforms greatly facilitate the study of educational material by children with special educational needs. Online services allow you to be virtually present in class, to participate in discussions, to fully perform laboratory work and most importantly – to socially adapt, to feel confident.
- ДокументПЕДАГОГІКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Собченко, Т. М.; Єсікова, І. В.Методичні рекомендації містять опис обов’язкової навчальної дисципліни «Педагогіка», зміст семінарських занять, завдання до самостійної роботи та її критерії оцінювання. У методичних рекомендаціях подано корисні джерела, посилання на інформаційні ресурси. The methodological recommendations contain a description of the compulsory discipline ‘Pedagogy’, the content of seminars, tasks for independent work and its evaluation criteria. The methodological recommendations contain useful sources and links to information resources.
- ДокументПЕДАГОГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2025) Єсікова, І. В.У статті проаналізовано наявний інструментарій для педагогічної підтримки дітей під час війни, адже педагогічний супровід та психологічний стан учнів є запорукою продуктивного навчання. Зазначено, що в умовах постійних повітряних тривог, вибухів та стресів найуразливіша категорія населення країни є діти переселенці, діти, які проживають поруч із лінією зіткнення, діти воїнів АТО. Схарактеризовано основний інструментарій для освітян: програма підтримки освітніх реформ «Демократична школа», відеоінструкції та інфографіки, розміщені на каналі YouTube, проєкт «Поруч», інформаційний комікс МОН «Поради від захисника України: для дітей у воєнний стан». The article analyzes the existing toolkit for pedagogical support of children during the war, because pedagogical support and the psychological state of students are the key to productive learning. It is noted that in the conditions of constant air raids, explosions and stress, the most vulnerable category of the country’s population are displaced children, children who live near the contact line, and children of ATO soldiers. The main toolkit for educators is characterized: the program to support educational reforms «Democratic School», video instructions and infographics posted on the YouTube channel, the «Nearby» project, the information comic of the Ministry of Education and Culture «Advice from the defender of Ukraine: for children in a state of war».
- ДокументІНКЛЮЗИВНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Єсікова, І. В.У статті охарактеризовано підходи інклюзивного навчання в освіті дорослих. Виділено основні принципи інклюзивного навчання в освіті дорослих. Охарактеризовано поняття інклюзивне навчання. Встановлено, що впровадження інклюзивного підходу в освіту дорослих урізноманітнює та розширює спектр традиційних засобів і ресурсів, надає можливість особам з особливими освітніми потребами мати вільний доступ до якісної освіти, соціально адаптуватись та відчувати впевненість у своїх можливостях, що особливо актуально в умовах війни в Україні. The approaches of inclusive education in adult education are characterized. The main principles of inclusive education in adult education are highlighted. The concept of inclusive education is characterized. It has been established that the introduction of an inclusive approach to adult education diversifies and expands the range of traditional means and resources, provides an opportunity for persons with special educational needs to have free access to quality education, to adapt socially and to feel confident in their abilities, which is especially relevant in the conditions of war in Ukraine.
- ДокументІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-13) Єсікова, І. В.Охарактеризовано основні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в освіті дорослих. В статті проаналізовано актуальні для нинішнього часу інноваційні технології освіти дорослих, а саме тренінгові технології як засіб організації мотивації самоосвіти дорослих. The main information technologies and innovative teaching methods in adult education are characterized. The article analyzes the current innovative technologies of adult education, namely training technologies as a means of organizing the motivation of self-education of adults.